Miten saada poikaystävä kiihottumaan vaikka jos makoilee hänen kanssaan sohvalla tai päällä tai alla? haluaisin kiusata kumppaniani ja vaikka kun makailen hänen päällään niin että hänellä alkaisi seistä. se olisi minusta mukavaa. hyviä vinkkejä?
Poika stöndäämään?
9
2788
Vastaukset
- ...
no kiehnäät siinä haaruksissa tahallaan/vahingossa.Eli idea on saada hänen housunsa hankaamaan tätä "kriittistä kohtaa".Monilla stondaus aiheutuu noin..
- DarkLink
Imuta kaulaa varovasti mutta älä ime fritsua. Jollei seiso niin kyllä on jätkällä aika hyvä itsehillintä.
- toinen girl89
Miten saada kaveripoika olemaan "stöndäämättä". Kaveripoika on sanonut moneen kertaan, ettei haluakaan seurustella kanssani aikä haluakaan olla mitään muuta kuin kaveri. Ja sitten, jos makoillaan ja jutellaan jotain, niin kumminkin se erektio pukkaa sieltä tulemaan. Vaikken mitään tarkotuksella tekisikään. On se helppoa olla helppo ja kiusata toista. Hemmetti.
- juttu!!!!!!
Nii helppo juttu:D MUN POIKAKAVERI ON 16. ja aina kun ollaan sängyllä, niin sillä stondaa tosi helposti. laitan käden sen farkkujen sisälle ja puristelen kullia alushousun läpi.
sit kun se on kovana, se laukee kalsareihin:D
mulla kastuu pikkarit tosi helposti. - danniiiii
Miulla on ihan sama juttu. Sit se miun kaveri menee ihan noloks ja mie yritän vaan sössöttää kaikkee: "ei miuta tuo häiritse..." ja tollasta. :D kieltämättä miusta se on hauskaa, mut pojasta ei. hihihihiii. :D
- toinen girl89
danniiiii kirjoitti:
Miulla on ihan sama juttu. Sit se miun kaveri menee ihan noloks ja mie yritän vaan sössöttää kaikkee: "ei miuta tuo häiritse..." ja tollasta. :D kieltämättä miusta se on hauskaa, mut pojasta ei. hihihihiii. :D
Tiedän niin tunteen :D Miks ne hei tekee silleen? Mulle on oikeesti vasta ihan vähän aikaa sitten valjennut, kuinka helporti pojilla alkaa seisoon. Se on surullista x) Vaikkakin oikeesti aika koomista...
- tiedoksesi
1. Se on stondaaminen, ei stöndääminen.
2. Miksi ihmeessä haluat kiusata poikakaveriasi tuolla tavalla kun et selvästikään aio antaa hänelle stondiksen jälkeen pillua? Arvaa vaan kuinka turhauttavaa on, jos toinen jatkuvasti kiehnää ja kiihottaa, mutta jättää homman sitten siihen? Tuollaisia ämmiä kutsutaan seisottajiksi ja ennen pitkää niihin kyllästyy.
3. Olisi sinusta mukavaa? No niinpä. Arvaa onko muista? Ei.- jaa-a...
Sellasta sattuu paremmissakin piireissä, älä itke. Ota vaikka pipari! :'D
- johnnn
jaa-a... kirjoitti:
Sellasta sattuu paremmissakin piireissä, älä itke. Ota vaikka pipari! :'D
Sexy big boobies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679