Koko homma on peruttu. Mitään näistä ei tapahdu. Tietystihän se olisi pitännyt arvata että porukat heti matkimassa, eikö voi pitää yhtä tapahtumaa kerrallaan, tulla itse sinne ja saataisiin isot läjät porukkaa? Mutta ei, on pakko tehä itse ja sitten on täysin samanlaisia bileitä ympäri RuneScapea, pienemmällä porukalla. Eikö voitaisi olla yhtä, no ei tietenkään kun kunnia kilahtaa hattuun. Minä en ala katselemaan tätä, joten jätän suosiolla tekemäni tapahtuman väliin.
(Mistä vetoa että täällä on ennen joulua kaikkia laulutapahtumia siellä ja täällä ja Snowstormia wildussa, ja vaikka mitä.)
Joulukuun tapahtumat: PERUTTU.
6
313
Vastaukset
- tilitonttu
Ole kiltti, älä peru! :(
Älä välitä matkijoista, pidä juhlat.
Jos laulukisoja ilmaantuu, niin tiedämme että niiden tekijät ovat vaan kateellisia kun eivät itse keksineet, ja heillä ei ole mielikuvitusta ollenkaan.
Mieti vielä!! (oletko muuten Ässänässä?) :(((- Aiheen aloittaja.
En ole Ässänässä. Pitäköön joku muu sitten, minä sanoudun irti.
- tilitonttu
Aiheen aloittaja. kirjoitti:
En ole Ässänässä. Pitäköön joku muu sitten, minä sanoudun irti.
Pidä tämä, kyllä väkeä tulee! Ja kun laitat uusiks tohon taas sen topiccin missä on ne tiedot, niin kaikki tietää että alkuperänen idea oli sun!
Jos ne matkii sitä joululaulujuttua niin siitä vaan näkee et ne on tyhmiä.... =(
- wise.old.man
Jos nyt kuitenkin mietit vähän mitä kirjoittelet -.- ensinnäkin snowstrom jonka pidin on ollut mielessäni jo ainaki yli kuukauden ja pidä keskenäsi ne ihan rauhassa vaan sillä minun järjestämäni ovat jo ohi. En matkinut sinua ainakaan tarkoituksella sillä en ole vähään aikaan lukenut viestejä mistä johtuen en tiennyt että aioit itse pitää sellaiset joten ei kannata ainakaan sen takia unohtaaa koko juttua ...
- Aiheen aloittaja.
1) En ole herra.
2) Olenko maininnut jossain, että puhun PELKÄSTÄÄN suomi24 plastasta? En.
3) Eikä sen lopettaminen nyt pelkästään siitä johdu että porukka matkii. Ensinnäkään en osaa järjestää hyviä juhlia, toiseksi innostus lopahti jo. Annoin koko juhlat kaverini käsiin, jos hän pitää niin pitää. - wise.old.man
Aiheen aloittaja. kirjoitti:
1) En ole herra.
2) Olenko maininnut jossain, että puhun PELKÄSTÄÄN suomi24 plastasta? En.
3) Eikä sen lopettaminen nyt pelkästään siitä johdu että porukka matkii. Ensinnäkään en osaa järjestää hyviä juhlia, toiseksi innostus lopahti jo. Annoin koko juhlat kaverini käsiin, jos hän pitää niin pitää.No selvä . en sitten enää kiusaa itseäni , sinua & muita vaan lopetan tän asian kanssa vääntämisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770