mikä olis hyvä paikka kahdelle 17w tytölle jotka olis kahdestaan lähdössä matkaan, kesällä. joku lämmin ja mieluiten paikka missä baarin ikäraja 16 ;). ehdotuksia? olen aika pihalla. tarkotus olisi olla n. 4-7 pv
2 17w tyttöä matkalle
16
3018
Vastaukset
- Minä vaan
Lähtekää Turkin Alanyaan. Se on hyvä biletyspaikka ja baareihin pääsette! Alanyassa on lämmin jo kesäkuussa ja helteet jatkuvat pitkälle syksyyn.
- nimessä menkö
Alanya-Ilonat ehdottelevat, mutta saatte sellaisen hutsun maineen kun olette käyneet että se ei häivy koskaan.
- lissu
nimessä menkö kirjoitti:
Alanya-Ilonat ehdottelevat, mutta saatte sellaisen hutsun maineen kun olette käyneet että se ei häivy koskaan.
missäköhän edellisen viestissä mainittiin seksistä Turkkilaisten kanssa? Eihän maassa lomailu aina tarkoita vehtaamista. Samaa voisi yleistämistä voisi ajatella kuin äijäporukka lähtee Tallinnaan tai Leville.
Turkki on mukava, halpa ja turvallinen lomakohde suomalaisille. Hyviä diskoja, kauniit rannat ja silmän iloa. Kaikkeen ei tarvi koskea, mutta katsoa saa. - ei auta
lissu kirjoitti:
missäköhän edellisen viestissä mainittiin seksistä Turkkilaisten kanssa? Eihän maassa lomailu aina tarkoita vehtaamista. Samaa voisi yleistämistä voisi ajatella kuin äijäporukka lähtee Tallinnaan tai Leville.
Turkki on mukava, halpa ja turvallinen lomakohde suomalaisille. Hyviä diskoja, kauniit rannat ja silmän iloa. Kaikkeen ei tarvi koskea, mutta katsoa saa.Roskaväki on jo pilannut kaikkien maineen. Ette saa hetken rauhaa, koska roskaväki on tehnyt suomalaisista naisista "yhden pisteen naisia".
- Jos tykkäät tummista silmistä
Tuo paikka on ehdoton! Jos vain tykkää..itse olen ollut muutaman kerran ja juuri tuon ikäisenä! Ja miehiä riittää..;)
- taadfa
miksi aina tarttee tunkea muslimaahan. kaksi tyttoa keskenaan. eihan siella voi olla hauskaa kun aina on joku perseessa kiinni ??
Miten olis, alpit sveitsi ? nizza ? monaco? lontoo ? st tropez ?
Euroopassa nuoret naiset paasee baariin aina !! - tyhmä(kö)
taadfa kirjoitti:
miksi aina tarttee tunkea muslimaahan. kaksi tyttoa keskenaan. eihan siella voi olla hauskaa kun aina on joku perseessa kiinni ??
Miten olis, alpit sveitsi ? nizza ? monaco? lontoo ? st tropez ?
Euroopassa nuoret naiset paasee baariin aina !!Siis kahestaanko ootte lähössä? siis 2 alaikästä?
- _alanya_
tyhmä(kö) kirjoitti:
Siis kahestaanko ootte lähössä? siis 2 alaikästä?
Itse oon menossa Alanyaan kesällä 2-4vk kaverin kanssa(täytetään 18 kesällä).Kannattaa mennä tonne jos haluaa bilettää kunnolla.Sitä yöelämää ei voi sanoin kuvailla vaan se täytyy itse kokea.
Jos tulette Alanyaan ja satuttais samaan aikaan niin voitais vaikka bilettää yhdessä :)
Olen ollut siellä useamman kerran, että paikan tunnen hyvin ja ihmisiä myös.
Jos teitä kiinnostaisi lähteä Alanyaan niin ois kiva jutella enemmän sun kanssa asiasta.
- twist
Itse olen 1-2 kaverin kanssa menossa ensi kesänä Espanjaan Costa del Soliin. Minä olen silloin 17, kaveri joka on varmasti lähdössä on 16 ja toinen joka ei vielä tiedä pääseekö on silloin 17.
Ja tässä nyt käytän tätä keskustelua hyväksi ja kyselen vähän :) eli mikä on Espanjassa alkoholin ikäraja vai myydäänkö turisteille iästä riippumatta? Ja jos joku on ollut Torremolinoksessa niin millaiset baarit, diskot, rannat, ostosmahdollisuudet yms on?- juunaasss
ei siellä mitään ikärajoja oo senkun vaan rahaa mukaan niin baariin vaan ja rinnkiä ottamaan. oltiin syksyllä kaverin kanssa costa del solissa ja ei siel ikää kateltu vaikka 18 ollaanki
- piletys hiletys loma
Jep jep hei uni seis.
- Lontoolainen
...ei ole lainkaan mahdotonta monessa lomakohteessa menna alaikaisena baariin tai klubiin. Eri asia olisi 12-vuotiaina, mutta 17-vuotias tytto menee helposti taysikaisesta, onhan siina vain vuosi uupumassa.
- Nuoren äiti
Alanya tosi kiva paikka kaiken ikäisille.
Menkää ja nauttikaa lomastanne, itse tiedätte omat rajanne.Totta se on, ettei siellä paljoa ikää kysellä kun baariin/diskoon menette.Olkaa myös hieman varovaisia.
Nuoruus on vain kerran elämässä ja nauttimista varten!!!
Turhat mökötykset siis pois muilta eikö vain?
OIkein mukavaa lomaa vain teille!!!
Toivoo: Murkkuikäsen äiti
- juunassss
minnes päin ootte matkalla? olen 18 v ja lähdössä kavereitten kanssa kesällä reissuun. olisi kiva tietää minne päin lähdette:D
- bellman
Me lähdetään myös Alanyaan kesäkuussa.Ehdottomasti paras paikka jos haluaa kunnolla bilettää ja löhötä rannalla :)
- nii i
Kanariansaaret on halpa, lämmin ja alkoholillinen paikka nauttia lomasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750