Antakaa vinkkejä hyvistä matkakohteista ja kertokaa miten on matka mennyt jos olette olleet yksin matkalla ja kannattaako yksin lähteä.Kohteet voi olla myös Suomessa.
Matkalle yksin
4
710
Vastaukset
- poissuljetut
olisivat arabimaat ja islamilaiset maat joihin en lähtisi naisena yksin. Muuten olen reissannut yksin ympäri maailmaa eikä ongelmia ole ollut missään.
- ykänainen
Ehdottomasti suosittelen yksin matkustelua,ihan on ikävä niitä aikoja!!!Tutustuu ihmisiin paljon helpommin kun on tavallaan "pakko".Esimerkiksi Thaimaa on turvallinen,samoin Eurooppa.Hong Kong on mahtava!Järki kädessä yksin on ihan yhtä turvallista kuin kaksinkin.Sillä onhan maailmanmeno nykypäivänä sitä että onko kukaan koskaan turvassa?
- yksin aina matkalle
ykänainen kirjoitti:
Ehdottomasti suosittelen yksin matkustelua,ihan on ikävä niitä aikoja!!!Tutustuu ihmisiin paljon helpommin kun on tavallaan "pakko".Esimerkiksi Thaimaa on turvallinen,samoin Eurooppa.Hong Kong on mahtava!Järki kädessä yksin on ihan yhtä turvallista kuin kaksinkin.Sillä onhan maailmanmeno nykypäivänä sitä että onko kukaan koskaan turvassa?
Etkö itse keksi matkakohteita? Yksin voi matkustaa minne vain siinä missä kuin porukassakin.
- .............................
noiden mainitsemien lisäksi ovat afrikan maat, suurin osa aasian maista sekä etelä-amerikka hiukan mietityttää mutta olen luultavasti kuitenkin lähdössä sinne yksin lähiaikoina. pohjois-amerikka, australia ja eurooppa on koettu turvalliseksi (niissä määrin miten sen nyt voi turvalliseksi kokea, mitä tahansa voi sattua missä tahansa mutta mielestäni riski tuhoon on suurempi jos lähden yksin esim kazakhstaniin, keniaan tai chileen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760