Minulla on ollut jo pitkään koirakuume ja nyt olen tykästynyt cairnterrieriin ja käynyt myös katsomassa kyseistä rotua. Onko kenellekään kokemusta kyseisestä rodusta? Mitä maksaa ja onko suositeltavia ostopaikkoja?
hankkeissa cairnterrieri
3
1361
Vastaukset
- Cairni-neiti 6kk
Itselläni on nyt 6kk. ikäinen cairnterrieri neiti.
Aivan ihana tapaus. Maailman rakkain olento. Itsepäinen, mutta kärsivällisyydellä ja määrätietoisuudella kuitenkin suht. helppo koulutettava. Itse en ainakaan mitään sen kummempia ongelmia ole huomannut, ja kun koirakoulussa ollaan oltu olen neidille melkein kaikki temput jo opettanut.
Oppii myös nopeasti.
Ihmiset joilla on cairnterrieristä enemmän kokemusta sanovat, että aikuisena keksii kyllä itsekin tekemistä, mutta pentuaikana vaatii tietenkin paljon huomiota osakseen.
Aktiivinen pikkukoira, joka ei 10km. lenkin jälkeenkään ole moksiskaan, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sun pitäis joka päivä sen kanssa liikkua se 10km. Mutta rakastaa liikuntaa -ainakin meidän neiti- ja kurakelejä.
Sun kannattaa ehdottomasti soittaa cairnterrieri yhdistyksen pentuvälitykseen. Sieltä saat luotettavien kasvattajien tiedot. He myös kertovat suositus hinnan cairnille. Itse maksoin 1000 euroa kun ostin koirani kerhon luotettavalta kasvattajalta, jolle on muuten tietääkseni tulossa pentuja piakkoin.
Suosittelen noita cairnterrieri yhdistyksen sivuja muutenkin. Sieltä saat lisätietoa rodusta.
Cairn on ihana rotu. Suosittelen lämpimästi. - hyypiö
Cairn terrieri on erinomainen valinta. Kannattaa harkita narttua, yleensä kivempi luonne. hinta on 1000,- euron paikkeilla. tarkista että pennut el.tarkastamia, rokotukset ok ja paperit myös.vastuullisilla kasvattajilta löytyy nämä. Kasvattajia kannattaa katsoa carnterrieri kerhon kotisivulta. tämä rotu on muuten mahtava, paljon koiraa pienessä koossa. harkitsemme itse kaveria meidän cairnille.
- Zimbou
Itselläni on Cairn-narttu ja voin suositella.
Vaikka onkin pieni koira, niin tämä ei ole mikään sylikoira vaan erittäin aktiivinen koira joka vaati paljon liikuntaa ja puuhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251