Kyllä oli Ville tosi tyylikäs
Ville Valo
7
1277
Vastaukset
- Häh????
Eiksen pitäny juhlia kans????
- Ninaaaaaa
Mäkin vähän ihmettelin.. :S... Jos sitten Jonnalla oli jotain kiireitä tai sitten ne ei vaan ole yhdessä???
- jaa
Jos sinun mielstä tyylikästä on saapua juhliin puvussa ja tennareissa, en tiedä minkalaiseks muoti muuttuis jos valmistuisisit muotisuunnittelijaks, en ainakaan haluais käyttää sitten sinun suunnitelmias vaatteita,,,,OH MY GOOD!
- vastaanoton seuraaja
Sori vaan viisastelija, mutta kyseisellä vieraalla oli kaksiväriset juhlakengät jalassa. Tsekkaa vaikka ylen itsenäisyyspäivä-sivustolta kuvista. Eipäs hutkita.
- Elyce
en väitä vastaan :) ja se huivi erityisesti sopi hänelle.
- Ninaaaa
Mä sentään oon sattunu oleen HIM-fani jo n. 7 vuotta ja en näe Villeä missään negatiivisessa mielessä. Ihana vaikka olis mimmoiset kuteet päällä.. Tietty mielipiteitä SAA olla.
- Elyce
Ninaaaa kirjoitti:
Mä sentään oon sattunu oleen HIM-fani jo n. 7 vuotta ja en näe Villeä missään negatiivisessa mielessä. Ihana vaikka olis mimmoiset kuteet päällä.. Tietty mielipiteitä SAA olla.
ymmärsinkö mä nyt jotain väärin, vai mitä sä sillä 'tietty mielipiteitä saa olla'lla tarkoitit? Tai siis mähän olen samaa mieltä... Ja varmasti on ihana, oli vaatteet millaiset vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732