Meillä oli tällä viikolla kotitaloutta koulussa. Olen sellaisessa "pöytäryhmässä", jossa on kolme poikaa ja yksi tyttö lisäkseni.
Toinen pojista on alkanut kyselemään minulta mm. harrastuksiani, lempiväriä ja vähän muuta pientä ja olen alkanut ajatella, että jos tuo poika olisi minuun ihastunut!? Itse en ainakaan ole ihastunut.
Kun vein essuja takaisin kaappiin nurkan taakse sen pojan kanssa hän yhtäkkiä yritti suudella minua. Pelästyin ja väistin sanoen "sori".
Poika vaikutti todella pettyneeltä, ja tiedän että hänellä on nyt paha olo. Mitä mun kannattais tehdä?
Mitä teen??
Tyttöö92
3
310
Vastaukset
- JJK90
Mee juttelemaan sen kanssa tästä asiasta ja sano että pelästyit ym.,mitä tunnet häntä kohtaan
On muuten aika hauskaa,kotitalous on aika romanttinen aine kun munkin tähän mennessä ainoa seurustelusuhteeni alkoi köksästä :D Sano että kaverina ok, mut et haluais muuta :) ja koitat olla kuitenki niinku ystävällinen ja sillee:) Ja tietenki lupaat ettet levittele sitä juttua ympäriinsä ja pidät se lupauksen :)
- niin on paras
tee selväksi että et haluu muuta.
ole sillä lailla että et olisi huomannut sitä sutelu yritystä älä ainakaan kerro siitä muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457