Miksi mua aina töllätään koulus?

ihmettelijä............93

mulla on yleensä koulus jotkut farkut, kääritty kapreiksi,alla keltaiset tai oranssit sukkahousut, farkkujen kanssa semmonen isosolkinen vyö. Paitana yleensä tumma pitkähihainen paita ja sen päällä semmonen napapaita toppi. hiukset mulla on yleensä tuperattu kahdelle ponnarille sivuille ja meikkiä on jonkun verran mm. poskipunaa, ripsaria, huulipunaa (yleensä mustaa) kenkinä käytään urheilulenkkareita. Reppuna mulla on semmonen maastokuvioinen kassi, johon oon laittanu semmosen possuavaimenperän. En ole pissis enkä teinix.

7

1264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

No mistäköhän vois kiikastaa? Mun kaveri pohtii aina samaa kun sä, mutta musta se on ihan itsestäänselvyys, että jos pukeutuu "massasta eroten," niin täytyy vaan totutella siihen, että porukka kattoo. Ne töllää joko kauhistuneena, ihaillen, tai sitten ihan vaan mielenkiinnosta.

Mutta toisaalta ei toi sun tyyli tänä päivänä niiiin suuri tölläämisenkohde pitäisi olla, kun erilaisuus tuli muotiin. Mutta ehkäpä musta huulipuna on kaikkein radikaalein juttu sulla, ja jos koulusi ei ole kovin suuri, niin ihan ymmärrettävää.

Koita kestää. Katselethan sinäkin varmasti muita.

• itsekin sellainen

No varmaan sika et uskallat pukeutua erilaisesti eli olet ernu!! osa on varmaan sulle kateellisii ku uskalla pukeutuu noin rohkeasti. täydet propsit sulle ei niist kannata välittää...

• olet

vaan niin söpö että kaikki katsoo ;)

• onomatyylinsä

Kaikil on oma tyylinsä. Töllää takas >:D

• Kesäheinä

Ja kaikkia kiinnosti :) kertoisitko lisää pukeutumisestasi ? etkoö saa kotona tarpeeksi huomioita :D

• äölkjhgfdsa

Et niin, vaan oot wannabe-erilainen-nuori.
      Kammottavaa.

Opettele pukemaan ittes ihmisen näköseksi. -.-

• nancy^^

no miksiköhän sua töllätään? kato peilist ja mieti sit vast.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe