Voiko vajaatoimintaan liittyä hidas pulssi... aamuisin 42-46, sekä matala verenpaine aamuisin 53-58/93-97, verenpaine nousee hiukan päivän aikana.Lisäksi rytmihäiriöt ovat lisääntyneet sekä jatkuva väsymys.Jaksan kyllä hoitaa työt ja kotityöt, mutta sen jälkeen olenkin ihan kuitti. Jalkani ja käteni puutuvat helposti sekä minua paleltaa useasti päivässä.Olen myös ihmetellyt selittämättömiä pahoinvointikohtauksia, joille ei ole mitään selvää syytä...tulee sellainen tosi heikko olo. Se menee ohi kun lepää hetken. En tie mitä nää on, mut mietin voisiko johtua vajaatoiminnasta?
vajaatoiiminta
6
812
Vastaukset
Mene ihmeessä lääkäriin ja verikokeeseen, asia on nopeasti selvitetty! Kuulostaa aika tyypilliseltä. Hidas pulssi on ihan tyyppioire koska aineenvaihdunta ja koko ihminenhän siinä hidastuu... mulla ainakin lääkäri diagnosoi vajiksen sen pulssin vuoksi jo ja verikokeella varmistui.
- tätykkä
Kylläpäs tuntuu tutulta. Pakko yrittää vain jaksaa työt ja sitten rojahtaa pitkälleen. Jalat ja kädet jäässä, olo lämpiää vasta saunassa. Silmät punoittaa, rytmihäiriöitä, unohtelua, välillä oksettavaa oloa. Oon luullut, että VAIN stressiä, mutta ehkä sittenkin myös jotain muuta. On otettu pari vuotta sitten kilpparikoe rytmihäiriöiden takia, silloin vain sanoivat, että normaalirajoissa, saurataan...
- kysyisin
Eli muistatko mitkä oli arvot silloin kun ne sulta otettiin? Itse kävin vähän aika sitten, jolloin tsh oli 1.9 ja t4v 11.1 Sanoivat et ovat normaalirajoissa. Täällä näistä kysellessäni joku kirjoitti että on saanut vastaavilla arvoilla lääkityksen,joka on auttanut. Yritän päästä uusintaverikokeisiin ja jos oireet jatkuu niin saada apua lääkityksellä.
- tätykkä
kysyisin kirjoitti:
Eli muistatko mitkä oli arvot silloin kun ne sulta otettiin? Itse kävin vähän aika sitten, jolloin tsh oli 1.9 ja t4v 11.1 Sanoivat et ovat normaalirajoissa. Täällä näistä kysellessäni joku kirjoitti että on saanut vastaavilla arvoilla lääkityksen,joka on auttanut. Yritän päästä uusintaverikokeisiin ja jos oireet jatkuu niin saada apua lääkityksellä.
Sorry, en muista arvoja. Oon päättäny heti ens viikon alettua päästä kokeisiin. Liikunta (jos jaksaa lähteä) ja sauna auttavat oloa. Aamupäivä töissä on rankin ja sit illalla palelee. Tätä on jatkunut vuosia, välillä rankempana ja välillä siedettävästi. Myös näkö huonontunut ja usein "roskia" silmissä. Silmälääkäri sanoi, että normaalia tässä iässä (51 v). Väsymyksen seurauksena masennusta jne ja kierre on valmis...
Yritetään selvitä tästäkin talvesta! - tätykkä
kysyisin kirjoitti:
Se toinen (tsh) oli 5,5, on kuulemma yläkantissa ja toinen jotain 14... Ei kuitenkaan vielä lääkitystä, pitää vaan yrittää sinnitellä uusintakokeeseen asti, joka parin kuukauden päästä. Jos t4v on viiterajoissa, niin tsh voi olla jopa lähes 10 ennen kuin saa lääkkeet, sanoi ainakin tää terkkarilääkäri.
Pöh, ei tunnu mukavalta kitua ja kärsiä kun ois mahis korjata lääkkeellä. - .....
tätykkä kirjoitti:
Se toinen (tsh) oli 5,5, on kuulemma yläkantissa ja toinen jotain 14... Ei kuitenkaan vielä lääkitystä, pitää vaan yrittää sinnitellä uusintakokeeseen asti, joka parin kuukauden päästä. Jos t4v on viiterajoissa, niin tsh voi olla jopa lähes 10 ennen kuin saa lääkkeet, sanoi ainakin tää terkkarilääkäri.
Pöh, ei tunnu mukavalta kitua ja kärsiä kun ois mahis korjata lääkkeellä.... höpö. Jos on oireita, lääkitystä voidaan kokeilla, vaikka T4V vielä kuinka viiterajoissa ("subkliininen hypotyreoosi"). Vaihda lääkäriä tai känny asiantuntijan puoleen, jos lääkitystä ei ala herua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015