ROUVA HALONEN

Ei linnanjuhlia enää!

Rouva Halonen.Minusta on väärin, että tälläisia juhlia järjestetään Suomessa.Nämä juhlat tulevat maksamaan valtiolle paljon.Olisi ollut paljon parempi, että kaikki rahat mitkä juhliin meni olisi laitettu aika pitkälle vanhusten asiat kuntoon. Juuri niiden vanhusten, jotka olivat sodassa...
Ei Suomen rikkaat tarvi tälläisia juhlia.
Tai jokainen olisi voinut ostaa 250e illalliskorti.
Hyvä on Halosen ja Arajärven suvun siellä juhlia.
Ei siellä paljon ihan tavallisia ihmisiä näy.

2

466

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on juhlittu

ja tullaan jatkossakin juhlimaan tietenkin.

• Juhlatuulella myös ihan ite

Sanotaan että piiri pieni pyörii.
      Tuommoinen kateellinen asenne tuppaa vaivaamaan liian monia kansalaisia ja suhteellisuuden tajukin on hiukan hukkateiellä.
      Kaikkialla maailmassa, jopa itänaapurissakin, on ijät ja ajat ollut paljon näyttävimpiä ja prameampia pippaloita, mitä nämä itsenäisyys juhlat ovat.
      Nuo juhlat ovat kyllä aivan kohtuullista, suhteutettuna itsenäisen Suomen hintaan, mitä meidän isät ja isoisät ja -äidit tekivät sen eteen ja onnistuen siinä aikoinaan.
      Tosin olisi kyllä aivan oikeus ja kohtuus saada myös ihmisarvoinen loppuelämä jokaiselle asemasta tai saavutukssista riippumatta, jossa olen aivan samaa mieltä.
      Se vaan on ihan eri asia, mitä nämä linnan juhlat ovat.
      Sen asian eteen, siis ihmisarvoisen vanhuuden, kannattaisi tehdä asiallista työtä jokaisen kansalaisten, muistaen, että jokainen saattaa tulla vanhaksi, jos sattuu niin pitkään elämään.
      Sen asian eteen vaikuttaminen koko kansan voimin, olisi mitätön homma, verrattuna sota-ajan pakolliseen uhraukseen, joka oli konkreettisesti todistettuna mahdollista, miksi siis emme tekisi mahdolliseksi kunnollista ja ihmisarvoista loppuelämää.
      Se tarvitsee vaan ensin asenne kasvatusta tämän päivän nuorille, joista kaikki eivät kertakaikkiaan tätä tajua, eivätkä ymmärrä, että itsekkin saattaa tarvita ulkopuolista apua vanhuuden turvaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      385
      981
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe