Opinpahan taas uutta

-_-

Jos juttelet työtn kanssa mesessä niin ÄLÄ KOMMENTOI ULKONÄKÖÄ POSITIIVISESTI. Itse tein tämän virheen sanomalla yhtä tyttöä kauniiksi ja tyttö lopetti juttelemisen siihen paikkaa. Eipä siitä(kään) tytöstä ole sen jälkeen mitään kuulunut.

-_-

Pyysin anteeksi kun tilaisuus tuli mutta siihenkin tyttö vain sanoi tyylin "Moieikerkeetäytyymennämoi" ja äkkiä mese kiinni. Olisi voinut edes sanoa suoraan ettei halua puhua >:(

Ärsyttää tollanen että eka puhutaan ja leperrellään mielellään ja yhdestä mokasta rangaistaan sillä että pidetään mykkäkoulua eikä viitsi sanoa suoraan jos ei halua puhua. Sitten kun kiinnostus lopahtaa tyttöä kohtaan niin täällä tyttö itkee ja inisee et "Se o kusipää" tai "En tajuu miksei se tykkää musta enään". NO EI TIETENKÄÄN TYKKÄÄ KUN KOHDELLAAN KUIN PASKAA PIENESTÄ ASIASTA! >:(

13

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vooeevoe

No tuskinpa tyttö sen takia lopetti puhumisen kanssasi... kukapa ei haluaisi kuulla olevansa kaunis? Taisi tytöllä olla ihan muut syyt.

• -_-

Se on ainoa mahdollinen vaihtoehto.

• Noz(

... Ettei tyttö todellakaan ottanut nokkiinsa sanomisestasi, vaan taisi pikemminkin säikähtää (ajatteli, että sä oot ihastunu siihen tjn). 8>

• näin...

Varsinkin jos ootte vielä nuoria/alaikäsiä, niin
        tytöt tuppaa käyttäytymään tyttömäisesti.
        Kaippa tuota voisi jonkinlaiseksi naisen logiikan esiasteeksikin kutsua xD

Mutta, älä anna periksi man, vaan ota selvää, ettei jää paha mieli asiasta tai saat edes mielenrauhan...

• -_-
        näin... kirjoitti:

Mutta, älä anna periksi man, vaan ota selvää, ettei jää paha mieli asiasta tai saat edes mielenrauhan...

Vaikea ottaa selvää koska tytöstä ei ole kuulunut mitään viime sunnuntain jälkeen ja mielenrauha on jo menetetty -_-`

Enkä tiedä hänen numeroaan tai missä tarkalleen asuu. Ainoastaan Mesen tiedän ja sen että hän asuu parin kymmenen kilsan päässä omasta kaupungistani.

• -_-
        näin... kirjoitti:

Tyttöä ei ole näkynyt sunnuntain jälkeen enkä tiedä numeroa tai osoitetta. Ainoastaan mesen tiedän. Aika hankala on selvittää mitään.

Ja mielenrauha on jo mennyttä -_-`

• -_-
        -_- kirjoitti:

Tyttöä ei ole näkynyt sunnuntain jälkeen enkä tiedä numeroa tai osoitetta. Ainoastaan mesen tiedän. Aika hankala on selvittää mitään.

Ja mielenrauha on jo mennyttä -_-`

Taas tuli kaksi viestiä samasta aiheesta. Konekin on minua vastaan. ADSL käyttäytyy kuin joku hemmetin 10 vuotta vanha modeemiyhteys >_

• -_-
        -_- kirjoitti:

Vaikea ottaa selvää koska tytöstä ei ole kuulunut mitään viime sunnuntain jälkeen ja mielenrauha on jo menetetty -_-`

Enkä tiedä hänen numeroaan tai missä tarkalleen asuu. Ainoastaan Mesen tiedän ja sen että hän asuu parin kymmenen kilsan päässä omasta kaupungistani.

Mulla on jo paha mieli :(

Se on varmaan torjunut mut mesessä :(

• JJK90
        -_- kirjoitti:

Taas tuli kaksi viestiä samasta aiheesta. Konekin on minua vastaan. ADSL käyttäytyy kuin joku hemmetin 10 vuotta vanha modeemiyhteys >_

Sellaisia ne tietokoneet on :D

Mullakin oli tässä parin viikon sisällä sellanen ongelma että suo24 ei meinannut avautua millään että hyvä kun pääsi uudet jutut kattomaan,kommentoinnista ei kyllä voinut edes unelmoida

Mutta ketjun aloittajalle sellainen vastaus että rumaksiko niitä tyttöjä sitten pitäis haukkua,usko pois,ei se tyttö siitä itseensä ottanut vaan se hämmenty kun joku kutsui kauniiksi,jospa hän pitää itseään niin rumana,en siis toki väitä että hän olisi ruma :)

• -_-
        JJK90 kirjoitti:

Sellaisia ne tietokoneet on :D

Mullakin oli tässä parin viikon sisällä sellanen ongelma että suo24 ei meinannut avautua millään että hyvä kun pääsi uudet jutut kattomaan,kommentoinnista ei kyllä voinut edes unelmoida

Mutta ketjun aloittajalle sellainen vastaus että rumaksiko niitä tyttöjä sitten pitäis haukkua,usko pois,ei se tyttö siitä itseensä ottanut vaan se hämmenty kun joku kutsui kauniiksi,jospa hän pitää itseään niin rumana,en siis toki väitä että hän olisi ruma :)

Kokoajan haukkui itseään rumaksi. Sanoin moneen kertaan että hän on kaunis ja tähän nyt sitten ollaan tultu -_-

• Tyttöönen

jos se on torjunu sut, nii kyll sä pystyt lähettää sille silti sähköpostia? :)

• -_-

Korkeintaan pilaan jutun totaalisesti.

• just me

Tuskin sulla on mitään menetettävää. Tyttö on tosiaan vaan hämmentynyt, kun sanoit häntä kauniiksi. Jos häntä on aina sanottu rumaksi, tai hän on itse sitä mieltä. Lähetätä vaan mailia. Sanot, ettet tarkoittanut loukata ja toivot että olisitte vielä kavereita. Itse olen todella imarreltu, kun minua sanotaan kauniiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe