Itse en nähnyt ttyttöjä enkä oikeen muitakaan laulajia. Näittekö te??
Oliko PMMP linnassa?
4
675
Vastaukset
- Antifani
.. se saakelin inisevä laulajakaksikko ei ollut saanut kutsua linnaan! Ne gimmat ei osaa antaa edes haastatteluja ja vittuilee vaan kaikille ja kaikelle. Ne olis varmaan kans vaatineet saada tulla pellevaatteissa linnaan kuten Lordi.
Koska media paljastaa totuuden pmmp:stä - kaikkihan sen tietää ettei ne itse laula, saati sitten sanoita niitä biisejä. Homman takana on BMG:n tyypit.- Rinssessa
Kerrankin asiaa siitä duosta! Kylläpä olisikin ollut aika vääryys, jos ne olisivat olleet paikalla. Oli jo IHAN LIIKAA että Krisse oli siellä, ja millähän ansioilla???
- idiootti
Sinähän senkin tiedät :D
- minäminä
ei ollut pmmp linnassa. ei kutsuttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412415Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036