Tuhnun miljoonat

missä?

Tuhnuttelemalla tekee tiliä, eilenkin 100€.

Mutta, mutta ...

missä se tili on? siihen ei kukaan palstan asiantuntija ole koskaan vastannut.

Olisiko niin kuten sateenkaaressa, että sateenkaaren päästä löytyy aarre. Ehm, siis tuhnun tili löytyy soffaan porautuneen reiäin sisältä - kuten musta aukko - kuudennen kaasukehän reunalta. Siellä se on.

Ehkä joku kertoo paremmin missä se on?

6

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhnuttaja

      Ostettu 1983, myyty 1989, ostettu 1994, myyty 2006. Rahat pankkitilillä ja sijoituksissa. Tuhnutusvaiheen jälkeen vuokraisännälle on perinteisesti jätetty tupakankeltaiset seinät ja metaanilla kyllästetty soffa sekä muutaman kuukauden vuokrarästit.

      • Omasi on samassa jamassa

        Jos ei osaa kunioittaa lainattua, niin missähän kunnossa oma on ollut?


      • suusta

        Tiedoksesi että Suomessa on koneisto jolla saa perittyä saataviaan väkisinkin. Esim sinun tapauksessasi vaatisin oikeusteitse a)maksamattomia vuokria, b) kustannuksia jättämiesi huonekalujen roudaamisesta pois c) vaivanpalkkaa kaikesta tästä d) korkoja kaikille em. summille ja e) hulppeat oikeudenkäyntikulut maksettaviksesi. Ainoa ongelma on tietysti se että vuokralaiset ovat aina köyhiä mutta oletpahan ainakin loppuikäsi ulosotossa :)


      • mahdollista
        suusta kirjoitti:

        Tiedoksesi että Suomessa on koneisto jolla saa perittyä saataviaan väkisinkin. Esim sinun tapauksessasi vaatisin oikeusteitse a)maksamattomia vuokria, b) kustannuksia jättämiesi huonekalujen roudaamisesta pois c) vaivanpalkkaa kaikesta tästä d) korkoja kaikille em. summille ja e) hulppeat oikeudenkäyntikulut maksettaviksesi. Ainoa ongelma on tietysti se että vuokralaiset ovat aina köyhiä mutta oletpahan ainakin loppuikäsi ulosotossa :)

        Ulosottoviranomaiset pyrkivät siihen, että velallinen maksaa velkansa vapaaehtoisesti maksukehotuksella. Jos maksua ei saada, tehdään palkan, eläkkeen, elinkeinotulon tai omaisuuden ulosmittaus. Ulosmitattu omaisuus voidaan myydä pakkohuutokaupalla.

        Siinä meni Tunhun autokin,jos sellaisen omistaisi


      • Suhnuttaja
        mahdollista kirjoitti:

        Ulosottoviranomaiset pyrkivät siihen, että velallinen maksaa velkansa vapaaehtoisesti maksukehotuksella. Jos maksua ei saada, tehdään palkan, eläkkeen, elinkeinotulon tai omaisuuden ulosmittaus. Ulosmitattu omaisuus voidaan myydä pakkohuutokaupalla.

        Siinä meni Tunhun autokin,jos sellaisen omistaisi

        Eipä ole yksikään vuokraisäntä ryhtynyt oikeustoimiin, vaan on hoitanut metaanikyllästetyn soffan itse kiltisti ongelmajätelaitokselle. Ja tuhnuttaja pankkitili on rahasta turvoksissa - kiitos oikean ajoituksen.


      • Vai mitä

        Eli voidaan aika moni noista ostoista unohtaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe