A (m)

huokaus (n)

Voi kumpa saisin sut luokseni jouluna edes yhdeks illaks ja yöks. Saisin vihdoin tuntea sut lähelläni kauemminkin kun tunnin tai kaks. Sit kestäisin taas paremmin odottaa seuraavaa kertaa, vaikken tietäiskään koska se on tai tuleeko sitä edes koskaan.
En tiedä kaipaatko mua, enkä enää uskalla kysyä, kun sattuu muutenkin niin helvetisti. Haluaisin sanoa sulle, et lopetetaan koko juttu tähän, mut se aiheutti sen mitä nyt käydään läpi, eikä edes tehonnu. En pystyny sua unohtaan. On vaan pakko myöntää se tosiasia, et saat mussa sellasia tunteita aikaan, joiden olen luullu jo tasaantuneen nuorempana. Kai siihen tarvittiin vaan oikea ihminen. Kiitos kuitenkin siitä, vaikket tuliskaan =)

11

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A (m)

Ota vaan rohkeasti yhteyttä, et siinä menetä mitään. Saatpahan ajatukset järjestykseen ja lopetat huokailun mitä jos. Ite ottaisin yhteyttä jos voisin, on vaan niin pirun kova ikävä. Vituttaa aivan saatanasti se mitä meille tapahtu. ja se oli miun vika. Toivottavasti voidaan sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

• Väärällä

murteella kirjottelet. Sori!

• ottaa

yhteyttä itse?

• oliks tää

miehelle,vai naiselle? Vois sopia muhun,sanos millä paikkakunnalla liikutaan jne?;)

• ja nimimerkki (n)

niin siitä pystyy kyllä päättelemään, jos ei ole ihan ulkona. Kirjoitustapasi ei sovi etsittyyn henkilöön tai sitten peittelet..

• Do you believe life without...

Totta kai tulen. Ei sun tarvi kun laittaa yks viesti, niin tulen luoksesi vaikka heti.

• mulle..

Tuskin nyt mitään suuria tunteita saan sentään aikaan ...?

• juttu!

Ei kiinnosta joulut, eikä mikään muukaan. Kun et kuitenkaan koskaan tule, niin vittuuks täs sit miettii mitään elämää suurempaa!
      Kaikki on ohi, eikä mitään ole koskaan ollutkaan. Tyhmä minä. Kuvittelin vain ;(

• hanskoja..

tiskiin, enempi yritystä peliin...

• enempää voi
        hanskoja.. kirjoitti:

tiskiin, enempi yritystä peliin...

enää yrittää, jos haluaa säilyttää edes jonkinlaisen itsekunnioituksen. Miksi mun pitäis laitella rakkauden viestejä, kun saan niihin pelkkiä latteita vastauksia, jotka ei kerro yhtään mistään. Mitä sekin sitten tarkottaa, et vastaa kuitenkin. Ehkä sitä, että on hyvä olla kun joku rakastaa ja paremman puutteessa minäkin kelpaan.
        Tulkoot jos tulee, en jaksa enää, kun ilmeisesti tunteita on vain minulla. En tiedä olenko kotona, jos mitään vastakaikua en siihen mennessä ole saanut. Jospa menis vaikka baariin ja vetäis joulukännit sitten kun on sukulaisista ensin päässy eroon!

• antaa
        enempää voi kirjoitti:

enää yrittää, jos haluaa säilyttää edes jonkinlaisen itsekunnioituksen. Miksi mun pitäis laitella rakkauden viestejä, kun saan niihin pelkkiä latteita vastauksia, jotka ei kerro yhtään mistään. Mitä sekin sitten tarkottaa, et vastaa kuitenkin. Ehkä sitä, että on hyvä olla kun joku rakastaa ja paremman puutteessa minäkin kelpaan.
        Tulkoot jos tulee, en jaksa enää, kun ilmeisesti tunteita on vain minulla. En tiedä olenko kotona, jos mitään vastakaikua en siihen mennessä ole saanut. Jospa menis vaikka baariin ja vetäis joulukännit sitten kun on sukulaisista ensin päässy eroon!

jotain vihiä kelle tää oli.ehkä juuri hän on täällä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6297
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3766
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      850
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      769
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      743
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      48
      732
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      661
    Aihe