avuks tähän helvettiin!?!? tuntuu jo epätoivoselta tää parantumisprosessi! oon parilla eri terapeutilla käyny, psykiatrilla ja kahdella eri normaalilla terveyskeskusläkärillä. unilääkkeitä saanu ja nykyään nukunkin suht hyvin. mielialalääkkeitä syöny kohta vuoden verran ja ne kyl vaikuttaa aika positiivisesti mielialaan, mut ahmiminen ja oksentelu on vaan tän vuoden sisällä lisääntyny. oksennan 1-5 kertaa joka päivä. tuntuu vaan ettei mikään voi enää auttaa... mitä vielä vois yrittää / tehdä... kiloja tulee kokoajan lisää ja se alkaa masentaa jo jonkun verran. sit mietin et vaikuttaaks noi lääkkeetkin jotenkin lihomiseen (sepram, seroquel) ja ajatellu jo et sen takia lopettaisin niittenkin käytön....
mikä
1
255
Vastaukset
- Siiruskas
Miä oon täl hetkel aika lail samas tilantees. ei ole helppoa ei.. mut pitää vaa jaksaa yrittää. koska kyl lopuks voittaa jos vaan haluaa sitä tarpeeksi. Oon tänää oksentan vaa kerran ja syöny sillai niinku "normaali" ihminen, eli jotenki tosi tosi tosi paljon mun mielest.. tuntuu perjaattees hyvältä mut toisaalt niin kamalalle. onneks kävin salil nii se vähä helpotti. Miä koitan ainaki luottaa siihen että paranemalle tuun joka ikisest paikast paremmaks. Siis että mieli on parempi ja varmast kroppaki. Koska oon bulimian aikan lihon tosi paljo ahmimisen takia. haluan niin paljo että se loppuis ja voi elää niinku "normaali" ihminen. mutta tsemppiä sulle, kyl siä viel taistelus voitat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827