mistä saisin ilmaisen suomenkielisen puhdistus/siivousohjelman joka kestäisi yli kuukauden. Näytti vain tulevan tuota ylimääräistä tavaraa paljon vuoden ajalla.
Kiitän jo etukäteen. Minun järjelle se pitäisi vielä olla suhteellisen helppokin. Opettelua tämä on mutta samalla mielenkiintoista.
kuka kertoisi
15
665
Vastaukset
- ________
Helppokäyttöinen ja luotettava. Et voi tyriä.
Suomenkielinen ja aina ilmainen.
Asennuksessa vaan ruksi pois Yahoo-työkalupalkin kohdalta.
http://www.ccleaner.com/- juha e
mistä siitä minä sen vapaan version saan ladattua kun taaloja näyttää pukkaavan. Jos olisit vielä niin ystävällinen ja neuvoisit.
- 12345
juha e kirjoitti:
mistä siitä minä sen vapaan version saan ladattua kun taaloja näyttää pukkaavan. Jos olisit vielä niin ystävällinen ja neuvoisit.
aja kohdat puhdista ja virheet.
http://www.ccleaner.com/download/downloadpage.aspx?f=2 - Se...
juha e kirjoitti:
mistä siitä minä sen vapaan version saan ladattua kun taaloja näyttää pukkaavan. Jos olisit vielä niin ystävällinen ja neuvoisit.
over 40 millions ei ole taalahinta, vaan latausten lukumäärä.
- juha e
12345 kirjoitti:
aja kohdat puhdista ja virheet.
http://www.ccleaner.com/download/downloadpage.aspx?f=2kun se vain ei hyväksy minua sinne winukan puhdistukseen. Ei ie:ä eikä mozillalla. Yritetty on.
Puhdistin tuossa reg gleanerilla ja ihme ja kumma että kone vielä toimiikin. Tuota windows juttua ihmettelen. Vielä kun mainostavat itsekin sitä.
No opetellaan ja erehdytään ja sitten kysellään miten saa ajettua xp:päälle. No toivottavasti ei mutta kiitoksia vastauksista. Uskallan kai pyytää toistekin neuvoja.
- tämä paras
Tässä hyvä ja turvallinen suomenkielinen microsoftin puhdistus ym. ohjelma:
http://safety.live.com/site/fi-FI/center/cleanup.htm#- ....
suosittelen kirjoitti:
rojukerääjän, eli IE:n käyttöä. Se minkä verkkoskannaus poistaa, sen IE:n käyttö tuo.
- -takuuta
anneta eikä toimi kunnon selaimilla ja käyttöjärjestelmät ovat rajoitettuja.
http://tou.live.com/fi-fi/default.aspx?HTTP_HOST=tou.live.com&url=/fi-fi
http://safety.live.com/site/fi-FI/scanner/unsupportedclient.htm - Jellovi
.... kirjoitti:
rojukerääjän, eli IE:n käyttöä. Se minkä verkkoskannaus poistaa, sen IE:n käyttö tuo.
se myös Motzillalla IE tab lisäosalla.
- täälläkin tänään.
RepeRuutikallo kirjoitti:
ei tähän mennessä ole osannut tehdä mitään turvallista, tokkopa tuo on poikkeus.
Taas pelkkä esillä olon tarve toi ruutikallon sekaantumaan tähän(kin) keskusteluun.
Ei siinä mitään pahaa olisi, jos hän olisi edes hauska ja yllättävä tai uusiutumiskykyinen, mutta kun miehellä on aina ne samat kommentit.
Uskomme kyllä vähemmälläkin, että olet aika taitava ja aika hyvä ja aika.... noissa mac-jutuissa, mutta kun elämä nyt ei ole pelkkää mäkkiä. - -takuuta
täälläkin tänään. kirjoitti:
Taas pelkkä esillä olon tarve toi ruutikallon sekaantumaan tähän(kin) keskusteluun.
Ei siinä mitään pahaa olisi, jos hän olisi edes hauska ja yllättävä tai uusiutumiskykyinen, mutta kun miehellä on aina ne samat kommentit.
Uskomme kyllä vähemmälläkin, että olet aika taitava ja aika hyvä ja aika.... noissa mac-jutuissa, mutta kun elämä nyt ei ole pelkkää mäkkiä.tuokin oli. Asiaahan "Repe" kirjoitti, eikä sanallakaan maininnut Macciä. Itse sen teit ikäänkuin hatusta heittäen.
- kelataan joka tautiin
-takuuta kirjoitti:
tuokin oli. Asiaahan "Repe" kirjoitti, eikä sanallakaan maininnut Macciä. Itse sen teit ikäänkuin hatusta heittäen.
Se oli ruutikalloon totaalisti kyllästyneen vuodatus: repen reseptithän ovat joko vaihda mäkkiin tai sitten turhaa bla bla blaata.
hain laajemman hakutoiminnon kautta repen kaikki 4034 kirjoitettua viestiä ja - jo ennen hakua - päätin katsoa sitten osumat "sivulta" 37.
tätä sieltä löytyi:
876. Jos...
...Macit ei kiinnosta pätkääkään et ymmärtääkseni ole oikea graafikko, joten ehdottamasi epäluotettavalla Windows Xp:llä ja vanhentuneella yksiydinprosessorilla varustettu laite passaa harrasteluun ja leikkiin hyvin. Jos se lakkaa toimimasta välttävästi,...
21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Tietokoneet > Hewlett-Packard
877. Vaan kun
se Xp ei kaikilla näköjään toimi kovinkaan kauan kunnolla, niin vitullako käsittelet niitä videoitas. Mac ja iMovie toimii kaikilla. Onpa kyllä helvetin tyhmä diili maksaa PC:stä ja iMovien tasoisesta videoeditorista Macin ja iMovien hinta...
21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
878. Hmm
Jos joku ajattelee ihan aloittelijoita ja heidän parastaan, ei varmaankaan suosittele Windowsin käyttöä ainakaan pääkäyttöjärjestelmänä.
21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
879. Kirkkaasti paras halpa
tai ilmainen (tulee uusien koneitten mukana) on ilman muuta Apple iMovie, joka käsittelee myös suurresoluutiovideota. Vaatii Macin, mutta niitähän saa kaupasta, Windowsin käyttöä ei onneksi ole laissa määrätty pakolliseksi.
21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
880. Jos et ihan
noin pientä tarvitse eikä 2,3 kg ole liikaa, niin minun mielestäni MacBook on parempi ostos. Tosin se vaikuttaa mielipiteeseeni, että en suurin surminkaan halua olla riippuvainen Windowsista, vaikka toki Windows saa koneellani olla lisäkäyttiksenä (ja...
20.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
881. Eikös tuo kaikki
selviä kokeilemalla?
20.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
882. Tä?
Kenellä???
19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
883. Aika paljon
sinänsä 512 megasta. Mulla vie Macissa kahdesta gigasta juuri nyt alle 60 megaa. Selain vie sitä enemmän muistia mitä enemmän sivuja on auki.
19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Internet ja selaimet > Opera
884. Vika
taitaa juontaa juurensa siihen Xp Homeeseen. Macissa sama Opera toimii loistavasti. Windowsin käyttöä ei ole laissa säädetty pakolliseksi.
19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
885. Ei ole vaikeaa
löytää.
18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Mac > Yleistä Macistä
886. Halvoissa
ei kovin suositeltavia ole olemassakaan, joten ostatpa minkä hyvänsä niin laatua ja tehoa ei kannata odottaa. Muistia nyt ainakin 512 megaa pitäisi olla. Kun ostat auton muista sitten ostaa Lada, säästät nimittäin silloin paljon enemmän rahaa kuin...
18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
887. Yrityskannettavat
on kai rakenteensa puolesta laadukkaampia. Ainakin "pro-kannettavat" on. Vastaavasti ei-omaa pidetään kuin ei-omaa, eli usein pirun huonosti ja huolimattomasti. Firmahan ostaa kumminkin aikanaan uuden. Yrityksen uutena ostamia koneita ei sitten kuluttajansuojalaki...
18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
888. Rauhotus
ny. Mistä kukaan voi tietää, millainen se tutun kasaama oikeasti on? Ei mistään.
18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
889. Ja mitenkäs ajattelit
sitä 64-bittisyyttä hyödyntää? Ainakaan Windows-käytössä sillä tuskin on mitään merkitystä. Kehittyneemmillä käyttiksillä voisi lähitulevaisuudessa ollakin. Näytönohjainten ero on kuitenkin se joka oikeasti tuntuu.
18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
890. Jaa miten niin
turvallista? Tietysti Skypelläkin on hyvä miettiä kenelle soittaa, ei se sen kummempaa ole. Osa Skypen käyttäjistä on hulluja ihan kuten osa kännykänkin käyttäjistä on.
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
891. Eli siis
olet kusipää sinäkin. Kärsi vapaasti.;)
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
892. Sempron
on hidas ja virtasyöppö prosessori (kuten heikosta akunkestosta näkyy) ja tuntuu parin vuoden päästä taatusti vielä hitaammalta. Tuolla rahalla ei tietenkään valinnanvara kovin kummoinen ole.
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat
893. KAI SE
ENNEMMIN OLISI NIIDEN WAREPELLEJEN ASIA HANKKIA OMA YHTEYS JA POISTUA HÄIRIKÖIMÄSTÄ?
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
894. Olisit
ihan oikeasti voinut kehittää jonkin edes hiukan järkevän otsikon, kun kerran aihe on näinkin kiinnostava. Tällaisten idioottiotsikoitten kaa käy äkkiä niin, että ne jotka tietävät eivät edes viitsi katsoa että mitä helvettiä se "Tietääkö, kirjoittanut...
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
895. Eli siis mitkä
noin tarkemmin? Örkkien torjunta ja poisto, levyn eheyttely ja rekisterin putsaus nyt ainakin pitää opetella. Ja se perusvarovaisuus, jota ei muilla käyttiksillä tarvita. Ei surffata missä vain eikä asennella turhia ohjelmia.
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Ohjelmat
896. No siis että
sinä torjut pöpöjä ja minä taas en, kun mitään torjuttavaa ei maailmassa toistaiseksi ole jos ei käytä Windowsia. En silti usko että tykkäät siitä että pitää mokomasta huolehtia, kun olet varmaan hankkinut koneesi käyttääksesi sitä johonkin järkevä...
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Apua aloittelijalle
897. Ei mitään noista
tarvitse, jos et ole erehtynyt hankkimaan Windows-konetta. Muut käyttöympäristöt (yleisimpinä Mac OS X ja Linux) eivät tarvitse pöpöntorjuntoja lainkaan, kovaa käyttöä vain.
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Ohjelmat
898. Riippuu
käyttöjärjestelmästä. Jos se on Linux tai Mac OS X, niin ei yhtään. Tosin niistä ei haittaakaan ole. Windowsi(e)n suhteen en osaa sanoa, kuten et sinäkään osaa sanoa mikä käyttöjärjestelmä sulla on.
17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Ohjelmat
899. Toast Titanium
osaa sekä pakata että poistaa ekstrat. Toimii vain Macissa, mutta hyvin toimiikin.
16.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Ohjelmat
900. Tuossa hintaluokassa
on tarjolla pelkästään vanhentunutta prosessoria, joten surkean puolelle menee, jos ei tosiaan halua pelkkää kirjoituskonetta. Siinä käytössä taas voi huono näppäimistö haitata... Otsikkosi oli kyllä idioottimainen eikä nimimerkki yhtään parempi. Lue...
16.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
Tietotekniikka > Kannettavat - ei verkkoa - ei turhia onge...
-takuuta kirjoitti:
anneta eikä toimi kunnon selaimilla ja käyttöjärjestelmät ovat rajoitettuja.
http://tou.live.com/fi-fi/default.aspx?HTTP_HOST=tou.live.com&url=/fi-fi
http://safety.live.com/site/fi-FI/scanner/unsupportedclient.htmKun katselee ja lukee, millaisia tumpeloita täälläkin on, ei yhtään ihmettele, miksi takuuta ei anneta.
Todennäköisesti kaikkein onnettomimmat eivät ole päässeet edes tänne saakka: parasta mitä heille voi toivoa - positiivisesti ajatellen - lienee ettei verkkoyhteyttä synny ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504