kuka kertoisi

juha e

mistä saisin ilmaisen suomenkielisen puhdistus/siivousohjelman joka kestäisi yli kuukauden. Näytti vain tulevan tuota ylimääräistä tavaraa paljon vuoden ajalla.
Kiitän jo etukäteen. Minun järjelle se pitäisi vielä olla suhteellisen helppokin. Opettelua tämä on mutta samalla mielenkiintoista.

15

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ________

      Helppokäyttöinen ja luotettava. Et voi tyriä.
      Suomenkielinen ja aina ilmainen.
      Asennuksessa vaan ruksi pois Yahoo-työkalupalkin kohdalta.

      http://www.ccleaner.com/

      • juha e

        mistä siitä minä sen vapaan version saan ladattua kun taaloja näyttää pukkaavan. Jos olisit vielä niin ystävällinen ja neuvoisit.


      • 12345

      • Se...
        juha e kirjoitti:

        mistä siitä minä sen vapaan version saan ladattua kun taaloja näyttää pukkaavan. Jos olisit vielä niin ystävällinen ja neuvoisit.

        over 40 millions ei ole taalahinta, vaan latausten lukumäärä.


      • juha e
        12345 kirjoitti:

        aja kohdat puhdista ja virheet.
        http://www.ccleaner.com/download/downloadpage.aspx?f=2

        kun se vain ei hyväksy minua sinne winukan puhdistukseen. Ei ie:ä eikä mozillalla. Yritetty on.
        Puhdistin tuossa reg gleanerilla ja ihme ja kumma että kone vielä toimiikin. Tuota windows juttua ihmettelen. Vielä kun mainostavat itsekin sitä.
        No opetellaan ja erehdytään ja sitten kysellään miten saa ajettua xp:päälle. No toivottavasti ei mutta kiitoksia vastauksista. Uskallan kai pyytää toistekin neuvoja.


    • tämä paras
      • suosittelen

      • ....

      • -takuuta

      • ei tähän mennessä ole osannut tehdä mitään turvallista, tokkopa tuo on poikkeus.


      • Jellovi
        .... kirjoitti:

        rojukerääjän, eli IE:n käyttöä. Se minkä verkkoskannaus poistaa, sen IE:n käyttö tuo.

        se myös Motzillalla IE tab lisäosalla.


      • täälläkin tänään.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        ei tähän mennessä ole osannut tehdä mitään turvallista, tokkopa tuo on poikkeus.

        Taas pelkkä esillä olon tarve toi ruutikallon sekaantumaan tähän(kin) keskusteluun.

        Ei siinä mitään pahaa olisi, jos hän olisi edes hauska ja yllättävä tai uusiutumiskykyinen, mutta kun miehellä on aina ne samat kommentit.

        Uskomme kyllä vähemmälläkin, että olet aika taitava ja aika hyvä ja aika.... noissa mac-jutuissa, mutta kun elämä nyt ei ole pelkkää mäkkiä.


      • -takuuta
        täälläkin tänään. kirjoitti:

        Taas pelkkä esillä olon tarve toi ruutikallon sekaantumaan tähän(kin) keskusteluun.

        Ei siinä mitään pahaa olisi, jos hän olisi edes hauska ja yllättävä tai uusiutumiskykyinen, mutta kun miehellä on aina ne samat kommentit.

        Uskomme kyllä vähemmälläkin, että olet aika taitava ja aika hyvä ja aika.... noissa mac-jutuissa, mutta kun elämä nyt ei ole pelkkää mäkkiä.

        tuokin oli. Asiaahan "Repe" kirjoitti, eikä sanallakaan maininnut Macciä. Itse sen teit ikäänkuin hatusta heittäen.


      • kelataan joka tautiin
        -takuuta kirjoitti:

        tuokin oli. Asiaahan "Repe" kirjoitti, eikä sanallakaan maininnut Macciä. Itse sen teit ikäänkuin hatusta heittäen.

        Se oli ruutikalloon totaalisti kyllästyneen vuodatus: repen reseptithän ovat joko vaihda mäkkiin tai sitten turhaa bla bla blaata.

        hain laajemman hakutoiminnon kautta repen kaikki 4034 kirjoitettua viestiä ja - jo ennen hakua - päätin katsoa sitten osumat "sivulta" 37.

        tätä sieltä löytyi:

        876. Jos...
        ...Macit ei kiinnosta pätkääkään et ymmärtääkseni ole oikea graafikko, joten ehdottamasi epäluotettavalla Windows Xp:llä ja vanhentuneella yksiydinprosessorilla varustettu laite passaa harrasteluun ja leikkiin hyvin. Jos se lakkaa toimimasta välttävästi,...
        21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Tietokoneet > Hewlett-Packard

        877. Vaan kun
        se Xp ei kaikilla näköjään toimi kovinkaan kauan kunnolla, niin vitullako käsittelet niitä videoitas. Mac ja iMovie toimii kaikilla. Onpa kyllä helvetin tyhmä diili maksaa PC:stä ja iMovien tasoisesta videoeditorista Macin ja iMovien hinta...
        21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        878. Hmm
        Jos joku ajattelee ihan aloittelijoita ja heidän parastaan, ei varmaankaan suosittele Windowsin käyttöä ainakaan pääkäyttöjärjestelmänä.
        21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        879. Kirkkaasti paras halpa
        tai ilmainen (tulee uusien koneitten mukana) on ilman muuta Apple iMovie, joka käsittelee myös suurresoluutiovideota. Vaatii Macin, mutta niitähän saa kaupasta, Windowsin käyttöä ei onneksi ole laissa määrätty pakolliseksi.
        21.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        880. Jos et ihan
        noin pientä tarvitse eikä 2,3 kg ole liikaa, niin minun mielestäni MacBook on parempi ostos. Tosin se vaikuttaa mielipiteeseeni, että en suurin surminkaan halua olla riippuvainen Windowsista, vaikka toki Windows saa koneellani olla lisäkäyttiksenä (ja...
        20.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        881. Eikös tuo kaikki
        selviä kokeilemalla?
        20.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        882. Tä?
        Kenellä???
        19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        883. Aika paljon
        sinänsä 512 megasta. Mulla vie Macissa kahdesta gigasta juuri nyt alle 60 megaa. Selain vie sitä enemmän muistia mitä enemmän sivuja on auki.
        19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Internet ja selaimet > Opera

        884. Vika
        taitaa juontaa juurensa siihen Xp Homeeseen. Macissa sama Opera toimii loistavasti. Windowsin käyttöä ei ole laissa säädetty pakolliseksi.
        19.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        885. Ei ole vaikeaa
        löytää.
        18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Mac > Yleistä Macistä

        886. Halvoissa
        ei kovin suositeltavia ole olemassakaan, joten ostatpa minkä hyvänsä niin laatua ja tehoa ei kannata odottaa. Muistia nyt ainakin 512 megaa pitäisi olla. Kun ostat auton muista sitten ostaa Lada, säästät nimittäin silloin paljon enemmän rahaa kuin...
        18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        887. Yrityskannettavat
        on kai rakenteensa puolesta laadukkaampia. Ainakin "pro-kannettavat" on. Vastaavasti ei-omaa pidetään kuin ei-omaa, eli usein pirun huonosti ja huolimattomasti. Firmahan ostaa kumminkin aikanaan uuden. Yrityksen uutena ostamia koneita ei sitten kuluttajansuojalaki...
        18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        888. Rauhotus
        ny. Mistä kukaan voi tietää, millainen se tutun kasaama oikeasti on? Ei mistään.
        18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        889. Ja mitenkäs ajattelit
        sitä 64-bittisyyttä hyödyntää? Ainakaan Windows-käytössä sillä tuskin on mitään merkitystä. Kehittyneemmillä käyttiksillä voisi lähitulevaisuudessa ollakin. Näytönohjainten ero on kuitenkin se joka oikeasti tuntuu.
        18.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        890. Jaa miten niin
        turvallista? Tietysti Skypelläkin on hyvä miettiä kenelle soittaa, ei se sen kummempaa ole. Osa Skypen käyttäjistä on hulluja ihan kuten osa kännykänkin käyttäjistä on.
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        891. Eli siis
        olet kusipää sinäkin. Kärsi vapaasti.;)
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        892. Sempron
        on hidas ja virtasyöppö prosessori (kuten heikosta akunkestosta näkyy) ja tuntuu parin vuoden päästä taatusti vielä hitaammalta. Tuolla rahalla ei tietenkään valinnanvara kovin kummoinen ole.
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat

        893. KAI SE
        ENNEMMIN OLISI NIIDEN WAREPELLEJEN ASIA HANKKIA OMA YHTEYS JA POISTUA HÄIRIKÖIMÄSTÄ?
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        894. Olisit
        ihan oikeasti voinut kehittää jonkin edes hiukan järkevän otsikon, kun kerran aihe on näinkin kiinnostava. Tällaisten idioottiotsikoitten kaa käy äkkiä niin, että ne jotka tietävät eivät edes viitsi katsoa että mitä helvettiä se "Tietääkö, kirjoittanut...
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        895. Eli siis mitkä
        noin tarkemmin? Örkkien torjunta ja poisto, levyn eheyttely ja rekisterin putsaus nyt ainakin pitää opetella. Ja se perusvarovaisuus, jota ei muilla käyttiksillä tarvita. Ei surffata missä vain eikä asennella turhia ohjelmia.
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Ohjelmat

        896. No siis että
        sinä torjut pöpöjä ja minä taas en, kun mitään torjuttavaa ei maailmassa toistaiseksi ole  jos ei käytä Windowsia. En silti usko että tykkäät siitä että pitää mokomasta huolehtia, kun olet varmaan hankkinut koneesi käyttääksesi sitä johonkin järkevä...
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Apua aloittelijalle

        897. Ei mitään noista
        tarvitse, jos et ole erehtynyt hankkimaan Windows-konetta. Muut käyttöympäristöt (yleisimpinä Mac OS X ja Linux) eivät tarvitse pöpöntorjuntoja lainkaan, kovaa käyttöä vain.
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Ohjelmat

        898. Riippuu
        käyttöjärjestelmästä. Jos se on Linux tai Mac OS X, niin ei yhtään. Tosin niistä ei haittaakaan ole. Windowsi(e)n suhteen en osaa sanoa, kuten et sinäkään osaa sanoa mikä käyttöjärjestelmä sulla on.
        17.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Ohjelmat

        899. Toast Titanium
        osaa sekä pakata että poistaa ekstrat. Toimii vain Macissa, mutta hyvin toimiikin.
        16.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Ohjelmat

        900. Tuossa hintaluokassa
        on tarjolla pelkästään vanhentunutta prosessoria, joten surkean puolelle menee, jos ei tosiaan halua pelkkää kirjoituskonetta. Siinä käytössä taas voi huono näppäimistö haitata... Otsikkosi oli kyllä idioottimainen eikä nimimerkki yhtään parempi. Lue...
        16.8.2006 - kirjoittanut: RepeRuutikallo - Lue koko viestiketju
        Tietotekniikka > Kannettavat


      • ei verkkoa - ei turhia onge...
        -takuuta kirjoitti:

        anneta eikä toimi kunnon selaimilla ja käyttöjärjestelmät ovat rajoitettuja.

        http://tou.live.com/fi-fi/default.aspx?HTTP_HOST=tou.live.com&url=/fi-fi

        http://safety.live.com/site/fi-FI/scanner/unsupportedclient.htm

        Kun katselee ja lukee, millaisia tumpeloita täälläkin on, ei yhtään ihmettele, miksi takuuta ei anneta.

        Todennäköisesti kaikkein onnettomimmat eivät ole päässeet edes tänne saakka: parasta mitä heille voi toivoa - positiivisesti ajatellen - lienee ettei verkkoyhteyttä synny ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe