Mä en millään saa W300i-matkapuhelimeeni GPRS-asetuksia kuntoon. Sen seurauksena en voi ostaa mp3-tasoisia tai muitakaan soittoääniä, koska ne tulee ladata juuri GPRS:n kautta.
Operaattori ei osaa auttaa, se tietäisi kyllä miten asetukset saa kuntoon Nokia-luuriin.
Myöskään Sony Ericssonin internet-palvelu ei osaa auttaa, koska se tarjoaa vain WAP- ja MMS-asetuksia. Ne minulla puhelimessani on.
Muilla samoja ongelmia ja ennenkaikkea ratkaisuja??
Argh! GPRS asetukset
2
565
Vastaukset
- OPETTAJA_
Kyllä olet avuton kakra.
Meneppäs www.sonyericsson.com.
Ja sieltä ensin "EUROOPPA" JA SITTEN SUOMI
Sieltä kun lataat wap-asetukset, niin samalla saat myöskin gprs-asetukset!.
Meneekö kaaliin!.
Lukekaa hemmetti sen puhelimen ohjeitakin, täällä samanlaisia kysymyksiä tuhansittain.
Tässä esim sinulle malli oheiselta sivulta:
WAP-konfigurointiasetukset
Valitse maa, matkapuhelinverkko ja puhelimalli, jolloin tarvittavat WAP-konfigurointiasetukset lähetetään matkapuhelimeesi SMS-viestinä.
Valitsit seuraavan puhelimen: Sony Ericsson W300i
Valitsit seuraavan maan/alueen: Finland
Valitsit seuraavan verkon: Elisa
Valitsit seuraavan datayhteystyypin: GPRS
Valitsit seuraavan WAP-palveluntarjoajan Elisa WAP- noinhan olen jo tehnytkin
Oi kiitos kun vaivauduit minua pientä maan matosta neuvomaan, oi suuri.
Olen kakara, vaikka iässä saatan olla sinua vanhempikin.
Oi nöyrin kiitokseni teille, oi suuri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078