Ole täysin ymmällä

Minä pieni pesusieni

Hei!
Kaipaan apua ja selvennystä elämääni...

Olen ihastunut työpaikallani komeaan mieheen...
Välillä tuntuu, että fiilikset ovat molemminpuolisia , mutta sitten yks kaks kaikki muuttuu ja tuntuu, että Hän yrittää vältellä seuraani...
Nyt olen koitanut itse ottaa "kylmemmän" linjan, mutta sitten taas Hän näyttää vihreämpää valoa ja tulee luokseni juttusille (jutustelumme on aina vain ihan niitä näitä, ei mitään henk.kohtasta)...

Olen täysin sekaisin ja tämä vaikuttaa jo joka päiväiseen elämääni ihan liian paljon!!!!

Näkisikö joku ystävällinen "näkijä" tälle jutulle jotain seurausta/jatkoa ja jos näkee, niin mitä?
Apua tarvitseva!

11

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena K.

Näyttää siltä että työpaikallasi oleva mies pitää sinusta kovasti, mutta ei ole ihastunut romanttisesti sinuun. Hän on huomannut sinun ihastumisesi ja välillä se saa hänelle aikaan kiusallisen tunteen. Silloin hän ottaa etäisyyttä.
      Kun tilanne normalisoituu (sinä siis silloin esität kylmää )hän lähestyy jälleen sinua koska nauttii seurastasi ja pitää sinua hyvänä, reiluna tyyppinä.
      Ymmärsitkö pontin?

• Minä pieni pesusieni

Ymmärsin...
        Eli mitään sen kummempaa on turha odottaa?
        Edes tulevaisuudessa... ollaanko vain "ystäviä"?
        (Nyyh!!)

• tytteli vain
        Minä pieni pesusieni kirjoitti:

Ymmärsin...
        (Nyyh!!)

Hei, pakko kommentoida kanssa, kun kolahti niin kovaa myös omaan nilkkaan!! Älä ahdistu asiasta.. äläkä mieti sitä liikaa. Yritä ottaa asiaan aikuinen suhtautuminen, ja pitää tunteet jollain lailla kurissa, niin vaikeaa kuin se onkin. Eikä näitä ihastuksia kannatta niin vakavasti ottaa, pilkettä silmään rohkeasti! Mikään ei estä ystävyyttänne, kuka tietää mitä SIITÄ sitten voi kehittyä. Muista että asiat eivät vain tapahdu. Kaikki vaatii aikaa.
        Hymyile hänelle! Eikä niin kamalan kylmää tarvitse esittää. Ole oma itsesi, se kantaa paljon pidemmälle!
        Tsemppiä!!

• Kommentoijatar
        tytteli vain kirjoitti:

Hei, pakko kommentoida kanssa, kun kolahti niin kovaa myös omaan nilkkaan!! Älä ahdistu asiasta.. äläkä mieti sitä liikaa. Yritä ottaa asiaan aikuinen suhtautuminen, ja pitää tunteet jollain lailla kurissa, niin vaikeaa kuin se onkin. Eikä näitä ihastuksia kannatta niin vakavasti ottaa, pilkettä silmään rohkeasti! Mikään ei estä ystävyyttänne, kuka tietää mitä SIITÄ sitten voi kehittyä. Muista että asiat eivät vain tapahdu. Kaikki vaatii aikaa.
        Hymyile hänelle! Eikä niin kamalan kylmää tarvitse esittää. Ole oma itsesi, se kantaa paljon pidemmälle!
        Tsemppiä!!

Minäkin kommentoin, vaikken Sinua alkuperäinen kirjoittaja tunnekaan.

Monesti juuripa ystävyyden kautta suhteet alkavatkin eli ihastuminen/rakastuminen kehittyy vähitellen. Älä ihmeessä nyt vielä heitä ns. kirvestä kaivoon, vaan muista tosiaankin olla oma itsesi (älä esitä mitään muuta) ja muista hymyillä (kuten minua ennenkin kirjoittanut kommentoija totesi) !

Periaatteessa kaikki on elämässä mahdollista, eikä koskaan voi edeltäpäin tietää, mitä ihanaa saattaa/voi tulevaisuudessa tapahtua ! Tiedän omasta kokemuksestani, että negatiivisesti itseeni suhtautunut mies voikin muuttaa käytöstään positiivisesti, kun aikaa kuluu. Eli tuo on ihan totta, kuten aiempikin kommentoija tarkoitti, ettei mikään tapahdu hetkessä ... pitää siis vain olla kärsivällinen :)
        Lemmenasioissa maltti on valttia, vaikka joskus niissäkin tempo on todella nopea.

Toivon onnea Sinulle ja ajattele positiivisesti !

• Minä pieni pesusieni
        Kommentoijatar kirjoitti:

Minäkin kommentoin, vaikken Sinua alkuperäinen kirjoittaja tunnekaan.

Monesti juuripa ystävyyden kautta suhteet alkavatkin eli ihastuminen/rakastuminen kehittyy vähitellen. Älä ihmeessä nyt vielä heitä ns. kirvestä kaivoon, vaan muista tosiaankin olla oma itsesi (älä esitä mitään muuta) ja muista hymyillä (kuten minua ennenkin kirjoittanut kommentoija totesi) !

Periaatteessa kaikki on elämässä mahdollista, eikä koskaan voi edeltäpäin tietää, mitä ihanaa saattaa/voi tulevaisuudessa tapahtua ! Tiedän omasta kokemuksestani, että negatiivisesti itseeni suhtautunut mies voikin muuttaa käytöstään positiivisesti, kun aikaa kuluu. Eli tuo on ihan totta, kuten aiempikin kommentoija tarkoitti, ettei mikään tapahdu hetkessä ... pitää siis vain olla kärsivällinen :)
        Lemmenasioissa maltti on valttia, vaikka joskus niissäkin tempo on todella nopea.

Toivon onnea Sinulle ja ajattele positiivisesti !

Kiitos kannustuksestanne! Siitä tuli tosi hyvä mieli!
        Otan hymyni takaisin käyttöön kaapin nurkasta, jonne sen jo hädissäni heitin! :)

Näin Hänet juuri äsken ja koko sisuskalut heittää volttia kun katseemme kohtaavat!

• Kommentoijatar

Kiitos kannustuksestanne! Siitä tuli tosi hyvä mieli!
        Otan hymyni takaisin käyttöön kaapin nurkasta, jonne sen jo hädissäni heitin! :)

Näin Hänet juuri äsken ja koko sisuskalut heittää volttia kun katseemme kohtaavat!

Kiitos itsellesi !

Ymmärrän hyvin sisuskalujasi, itselläni on samaa kokemusta :) Sellainen jännä tunne ...

Hymyllä on yleensä positiivinen vaikutus ...

Mukavaa joulun odotusta Sinulle !

• Tytteli vain
        Kommentoijatar kirjoitti:

Kiitos itsellesi !

Ymmärrän hyvin sisuskalujasi, itselläni on samaa kokemusta :) Sellainen jännä tunne ...

Hymyllä on yleensä positiivinen vaikutus ...

Mukavaa joulun odotusta Sinulle !

Hymy käyttöön, ja heti! Muista ettei tunteiden luonnollisessa näyttämisessä ole MITÄÄN PAHAA, kun ei vaan sorru liikaan yrittämiseen, eikä aseta tilaantelle odotuksia. Anna elämän kuljettaa, kohtalolla on joskus tapana olla yllätyksellinen... ;)
        Olen NIIN elänyt tuon saman, tiedän mistä puhut.
        Voi nauti niistä katseista...!!

• Minä pieni pesusieni
        Tytteli vain kirjoitti:

Hymy käyttöön, ja heti! Muista ettei tunteiden luonnollisessa näyttämisessä ole MITÄÄN PAHAA, kun ei vaan sorru liikaan yrittämiseen, eikä aseta tilaantelle odotuksia. Anna elämän kuljettaa, kohtalolla on joskus tapana olla yllätyksellinen... ;)
        Olen NIIN elänyt tuon saman, tiedän mistä puhut.
        Voi nauti niistä katseista...!!

Saanko udella, miten sen Sinun juttusi kanssa kävi vai kävikö mitenkään?

• Tytteli vain

Saanko udella, miten sen Sinun juttusi kanssa kävi vai kävikö mitenkään?

..mielelläni kertoisin, mutten arvaa netissä tilittää. :) Mulle tämä vastaava tilanne koitui melkoiseksi kasvunpaikaksi. Sen olen oppinut, että aikaa kaikki vaatii ja kylmiä hermoja. Usko sydämesi ääntä..!
        Voi, niin toivoisin että Teidän tarinanne saisi onnellisen lopun.. ;)

• Leena K.

Ymmärsin...
        (Nyyh!!)

Eipä kestä. Kiva kun muistetaan kiittää.

• itse kokenut

Ota vielä selvää onko härkä? Jos näin!!!! Menee noin pari vuotta, kun hän vispaa suhdettaan sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe