Yhdynnässä ilma"pierut"

kyselen mielenkiinnosta

Miten on miehet, kiinnitättekö huomiota noihin ilmapieruihin ja rutinoihin mitä naisen emättimestä tulee kun siellä sitä nestettä on ja ilmaa pääsee mukaan?

Itselläni joskus häiritsee kun niitä ääniä tulee oikein kunnolla. Olen miettinyt kiinnittääkö miehet siihen huomiota vai yksinkö minä häiriinnyn.. Arka aihe kysyttäväksi suoraan mieheltä.

Kun ratsastan ja istahdan oikein syvälle saattaa kuulua semmonen ääni kuin survaiset geeli kuppiin missä ilmakuplia ympäriinsä melkein kupin kokoisen palikan. Tai kun mies on polvillaan ja nostaa minun lantion ylemmäs ja pukkaa siinä sisään kuuluu taas sitä survomispierua. Yleensä itse tilanteessa en mieti sen enempää mutta jälkeenpäin alkaa vähän melkein kuin nolottamaan ne äänet.

Ajattelenko liikaa vai onko ihan aihetta miettiä?
Johtuuko äänet löysästä emättimestä vai kuuluuko niitä kaikilla?

16

2984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumppuinssi

Yksi isäni neuvoista pojalleen oli: "silloin ei saa nauraa, jos naiselta pääsee pillupieru". Kyllä siinä touhussa välillä kuuluu kaikennäköisiä luonnonääniä. Mekaanisestihan akti toimii mäntäpumpun kaltaisesti.

• yleinen "ongelma"

Välillä pörisee oikein kunnolla. Minua se hävettää, mieheni ei tunnu juuri asiasta välittävän. Pitäisi olla itsekin välittämättä, mutta kun se vaan jotenkin on niin noloa. Todella eroottinen ääni...

Noh, epäilen kyllä, että monikin asia saattaa johtaa tuohon töräykseen, kyllähän se emättimen kireys vaikuttaa vähän, mutta ennen kaikkea vaikuttaa se, millä lailla mies vehjettään liikuttaa. Tietynlainen liike tuottaa ääniä enemmän kuin toinen. Doggy style onkin ihan perinteisesti sellainen asento, jossa näitä pieruja syntyy...

Joten muista, että kun hävettää, niin et ole ainoa, jolla on tuo "ongelma" ja luultavasti suurin osa miehistä ei edes pidä sitä ongelmana.

• seksiävaan

Ei mitään ongelmaa, miehet rakastaa seksin ääniä joita tuo prutkutus on. Turha edes miettiä.

• kiitos vastaajille

Hieman helpottunut olo :)
        Mielellään kuulisin enemmän miesten sekä naisten mielipiteitä varsinkin jos naiset osaa kertoa mitä partnerit on ollu mieltä äänistä.

• jaakkimas

Kyllä minä en sellaista naista panisi, jonka pillu piereskelee. Johan siellä mahtaa olla mahtava läyhkäkin...

• pillupieru

Valitettavasti pillupieru haisee yhtälaillla kuin kainalopieru mitä pikkupojat rutkuttelee laittamalla kämmenen kainaloon että sinne tulee ilmatiivis kuppi ja sitten lösäyttää sen "puhki".

• Emmanuele
        pillupieru kirjoitti:

Valitettavasti pillupieru haisee yhtälaillla kuin kainalopieru mitä pikkupojat rutkuttelee laittamalla kämmenen kainaloon että sinne tulee ilmatiivis kuppi ja sitten lösäyttää sen "puhki".

pillupieru ei haise.
        Mä oon huomannu et se on myös kalun koosta kii, mulla pieni tai iso ei sitä aiheuta vaan keskikokonen. Kummallista.
        Joku äijä on joskus vähän naureskellu mutta mitäs siitä.. eiku vaan nautiskelemaan.

• ´normaaliN

meillä vaan naureskellaan kun sellasta pääsee käymään. mut kyl se siitä ,eiku jatkamaan

• naamanaama...

hehe.. kerran itselleni on sattunut vastaava tapaus... mutta empä sitä siinä vaiheessa jäännyt miettimään enkä naureskelemaan vaan vein homman loppuun :) eipä tuo nyt niin kauhea asia ole

• Anonyymi

Ne on täysin luonnollisia ääniä, tulee kaikilla joskus kun mies pumppaa ilmaa emättimeen niin tottakai se purkautuu jossakin vaiheessa ulos, useimmiten silloin kun emätin suosittelee niin se samalla työntää ilman ulos

• Anonyymi

Välttäkää sipulin syömistä, niin ei ole suurta ongelmaa.

• Anonyymi

Noin viidenkymmenen naisen kanssa olen ollut sängyssä eikä tämä pulma ole tullut vastaan kuin kerran. Hän ei ollut ihan tiukinta sorttia. Silti, oltiin kimpassa melko pitkään eikä se yksi kerta toistunut. Vähän hämmentävää se kieltämättä oli.

• Ei häiritse ollenkaan, nehän kuuluu asiaan. Joskus meinaa se lärisevä ilma kutittaa munan vartta mutta hauskaahan sekin vaan on. Joskus kun jopa löytää sopivan asennon, voi ihan lärisytellä tarkoituksella. Yhdellä tytöllä oli taipumus tähän etenkin takaapäin pantaessa. Slurts slurts slurts.... Ei haitannut.

• Anonyymi

Ainoo mikä haittaa on melken naisten oma reaktio "ongelmaan" :).

• Anonyymi

Mun tyttöystävä 29 v on tosi tiukka, ollut pitkässä suhteessa eli vain 1 kanssa ennen mua. Ollaan oltu 7kk. Tiukin nainen mitä olen ikinä saanut, kokemusta 39 naisesta. Häneltä tulee pimppipieruja usein ja pillu on tiukasti muna varressa kiinni. Muiltakin naiseltani on tullut mutta tältä eniten. Mua ei haittaa pimppipieruja, hauskaa se vain on. Naistani se nolottaa mun mielestä normaalia. Lauantaina sain häneltä ekan kerran peffaa ja oli työtä saada muna sisälle vaikka peffa ui liukkarissa. Kyllä teki komiaa.

• Anonyymi

Ei saa nauraa, jos vaikka on tekemässä uutta vauva!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27