Hiivaongelma!!!

taas kerran

Hei, luulen, että minulla on taas hiivaa. Se miksi täällä kyselen neuvoa, liittyy siihen, että mulla on yksi oire, jota en ole muilla kirjoittajilla huomannut. Nimittäin valkovuoto ei suinkaan ole kokkareista tai pahanhajuista vaan täysin tavallista, mutta sitä tulee vain todella runsaasti. Muut oireet kuten kutina emättimessä ja ulkosynnyttymissä, kirvely virtsatessa ja punoitus häpyhuulissa on sama. Onko tämä siis hiivaa vai jotain muuta? Mitä mieltä olette?

4

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kyllä se on hiivaa. Menehän gynodaktarinia hakemaan apteekista.

      • ...

        Kannattaa käydä lääkärissä, koska hiivalääkkeiden turha käyttökään ei ole hyväksi. Itselläni oli "hiiva" kerran kuukaudessa kunnes nyt gynekologi sanoi että kyseessä onkin "vaippaihottuma" eli iho oli päässyt hautumaan (syynä mm. farkkujen käyttö ym). Mulla kanssa noi kokkareet puuttu, mut muuten oli hiivan oireet.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Kannattaa käydä lääkärissä, koska hiivalääkkeiden turha käyttökään ei ole hyväksi. Itselläni oli "hiiva" kerran kuukaudessa kunnes nyt gynekologi sanoi että kyseessä onkin "vaippaihottuma" eli iho oli päässyt hautumaan (syynä mm. farkkujen käyttö ym). Mulla kanssa noi kokkareet puuttu, mut muuten oli hiivan oireet.

        Ja yleislääkärit myös määräsivät minulle aiemmin hiivalääkkeitä, vasta nyt gynellä tosiaan tämä uusi diagnoosi ja toistaiseksi on auttanut hoito-ohjeet (1x/vrk vesipesu, nukkuminen ilman housuja, vauvaöljyllä kosteuttaminen, Libresse ja Allways -siteet ehdottomasti pannassa ja käytössä Pirkka ym. paksummat, koska hengittävät paremmin jne....)

        Ja aluksi piti käyttää 10vrk kuuri Pimafucort-nimistä voidetta.


      • Neee
        ... kirjoitti:

        Ja yleislääkärit myös määräsivät minulle aiemmin hiivalääkkeitä, vasta nyt gynellä tosiaan tämä uusi diagnoosi ja toistaiseksi on auttanut hoito-ohjeet (1x/vrk vesipesu, nukkuminen ilman housuja, vauvaöljyllä kosteuttaminen, Libresse ja Allways -siteet ehdottomasti pannassa ja käytössä Pirkka ym. paksummat, koska hengittävät paremmin jne....)

        Ja aluksi piti käyttää 10vrk kuuri Pimafucort-nimistä voidetta.

        Kestositeet ovat vielä hengittävämpiä ja ihoystävällisempiä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe