Hei, luulen, että minulla on taas hiivaa. Se miksi täällä kyselen neuvoa, liittyy siihen, että mulla on yksi oire, jota en ole muilla kirjoittajilla huomannut. Nimittäin valkovuoto ei suinkaan ole kokkareista tai pahanhajuista vaan täysin tavallista, mutta sitä tulee vain todella runsaasti. Muut oireet kuten kutina emättimessä ja ulkosynnyttymissä, kirvely virtsatessa ja punoitus häpyhuulissa on sama. Onko tämä siis hiivaa vai jotain muuta? Mitä mieltä olette?
Hiivaongelma!!!
4
622
Vastaukset
- Nimetön
Kyllä se on hiivaa. Menehän gynodaktarinia hakemaan apteekista.
- ...
Kannattaa käydä lääkärissä, koska hiivalääkkeiden turha käyttökään ei ole hyväksi. Itselläni oli "hiiva" kerran kuukaudessa kunnes nyt gynekologi sanoi että kyseessä onkin "vaippaihottuma" eli iho oli päässyt hautumaan (syynä mm. farkkujen käyttö ym). Mulla kanssa noi kokkareet puuttu, mut muuten oli hiivan oireet.
- ...
... kirjoitti:
Kannattaa käydä lääkärissä, koska hiivalääkkeiden turha käyttökään ei ole hyväksi. Itselläni oli "hiiva" kerran kuukaudessa kunnes nyt gynekologi sanoi että kyseessä onkin "vaippaihottuma" eli iho oli päässyt hautumaan (syynä mm. farkkujen käyttö ym). Mulla kanssa noi kokkareet puuttu, mut muuten oli hiivan oireet.
Ja yleislääkärit myös määräsivät minulle aiemmin hiivalääkkeitä, vasta nyt gynellä tosiaan tämä uusi diagnoosi ja toistaiseksi on auttanut hoito-ohjeet (1x/vrk vesipesu, nukkuminen ilman housuja, vauvaöljyllä kosteuttaminen, Libresse ja Allways -siteet ehdottomasti pannassa ja käytössä Pirkka ym. paksummat, koska hengittävät paremmin jne....)
Ja aluksi piti käyttää 10vrk kuuri Pimafucort-nimistä voidetta. - Neee
... kirjoitti:
Ja yleislääkärit myös määräsivät minulle aiemmin hiivalääkkeitä, vasta nyt gynellä tosiaan tämä uusi diagnoosi ja toistaiseksi on auttanut hoito-ohjeet (1x/vrk vesipesu, nukkuminen ilman housuja, vauvaöljyllä kosteuttaminen, Libresse ja Allways -siteet ehdottomasti pannassa ja käytössä Pirkka ym. paksummat, koska hengittävät paremmin jne....)
Ja aluksi piti käyttää 10vrk kuuri Pimafucort-nimistä voidetta.Kestositeet ovat vielä hengittävämpiä ja ihoystävällisempiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439