Kh on häpäistys

paska peli 98

Se on häpäissyt ff! PASKA PELI! Ja ai niin Ff 12 on pilattu huumorilla!! En suosittele ostavan ff12 tai kh 1 tai 2 ikinä! Kaatopaikalle kaikki paskat pelit!!!!!!!!!! Eläkää ostako tosi ff fanit ikinä näitä pelejä ellette halua hävetä silmiänne päästä! Jotenki tuli mieleen että se on lesta peli!

5

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF_mestari

enpä taida sit ostaa jos oikeestikkin ne on häpäiseviä ja paskoja

• BubbleGirl

...mutta molemmat on jo hankittu. Lapsekkaampiahan ne tietenkin ovat, mutta KH:iden kohderyhmä onkin vähän nuorempi kansa kuin me. Ykkönen oli ihan hauska, kakkonen on jotenkin liian helppo. Maat menee läpi vain nappia hakkaamalla. Ei oikein mitään vastusta.
      Hakkaahan tuota silti aivolohko tyhjänä parikin tuntia.
      Vaikka kyseisissä peleissä onkin raiskattu Final Fantasy -hahmoja, itse en siitä ottanut herneitä, sillä Squaresoft on itse ollut pelejä tekemässä eikä kukaan kopioija. Yhtä lailla niissä on Disney saanut osansa seksuaalisesta hyväksikäytöstä. x)
      Itse olin oikeastaan aika innoissani, kun ilmeni, että Sephiroth on päässyt kuvioihin, sekä Jack the Pumpkin King!
      Kyllä tuosta maksoi. Kakkonen oli kieltämättä vähän pettymys, mutta menee sekin.

• Ic3ac3

no enpä tiedä...
      olen tuota aikapitkälle jo pelannut, mutta ei tuota ole kyllä huumorilla "pilattu"...

Ettet vaan sekoittanu tuota Final fantasy XII;tä Final Fantasy X2;een?

Niin tuntuu käyvän joskus nyypille...

ja X2 ei ole oikeastaan mikään varsinainen ff peli, se on vaan lisäosa X:ään.

• dipsu-creeper

LOL 98 HIHIHIHIHIHIHI xD

Anteeksi, en voi ottaa viestiäsi vakavti.... 98 *hihittää*

Kh1 oli ihan hauska rooli/mättöpeli. KH2:ssa voisi sanoa että se oli liikaa tehty mittatilaustyönä uusille naispuolisille faneille, perustelen päätelmäni pelin romantiikkahömpötyksillä (LOL joku rakkaus, sellaista oikeasti edes ole) ja lukuisilla söpöillä mutta sisällöttömillä mieshahmoilla. Tron oli pelin komein ja söpöin mies, aaah X) Mutta kyllähän tämänkin jaksoi pelata läpi, etupäässä pelin kahden loistavan lisenssin vuoksi.

FFX-2 ei missään nimessä sovi aloitteliville rpg-nörteille :< Pelisä on liikaa hauskan pitoa eivätkä nörtit osaa pitää hauskaa :<

Ja luulen ettei Lestat pelaile FF:iä ollnkaan, ainakaan vanhoillislestaadiolaiset. muutenkin FFX-2 sisältää samat elementit kuin muutkin FF:t, mutta vain kevyemmssä muodossa, joten kaikki FF:t olisivat silloin aika lestoja. sana lesta on muutenkin ihan perseestä.

• MyKey

..tämä lestaksi haukkuminen nykyään pentujen keskuudessa on? Hirveesti käy suussa sana, mutta kukaan tajua sen oikeeta merkitystä. No jaa.

KH 1 oli piinaavan vittumainen, mutta jokin aina pakotti jatkamaan eteenpäin. Aivan kuten PSonen klassinen Kingsley. Kai siinä ne hahmot sitten kiinnosti niin paljon että oli vedettävä läpi.. siis klassiset FF- ja Disney-hemmot. Koko pelisarjahan ratsastaa käytännössä hahmojen ja maailmojen varassa. Muutenhan niissä ei mitään kiinnostavaa olekaan. KH2:sta en tiedä ku en oo pelannu, liikaa traumoja ykkösosasta kai.

X-2:een en oikein päässyt sisälle. En voittanut Ixionia kun olen niin paska pelaamaan, tai sitten hahmot vain oli liian köykäset nopeesta etenemisestä johtuen. Joskus yritettävä uudestaan.. Mutta ei sitä ainakaan mun mielestä huumorilla olla pilattu.

PS. Lol 98

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      78
      2631
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1712
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1042
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      996
    Aihe