En oikee tiijä miten alkasin, mut ongelma on se, että olen ihastunut taas. Luulin että kaamos kestää kevääseen ja nyt pimeenä aikana ei sydäntäni tykytä mikään.
Vaan kuis ollakkaan, olen ollut huomaavani erään miehen katsovan minua silmiin, suoraan ja ah, niin totisena. No, pieni tervehdys häneltä tulee, mutta hymyn häivää ei. Ensin vain ajattelin häntä puolituttuna, joka on alkanut moikkaamaa nyt, kun vuosia on törmäilty samalla kulmilla, mutta sitten iski PAM...
Jospa hän onkin ihastunut, mä ainakin olen kiinnostunut....
Voi siskot, veljet miten edetä? Minusta tuskin on hänelle mitään ehdottamaan, kun en ole varma..
Tosin tilsisuden tullen olen kyllä päättänyt toimia, mutta pelko nolaamisesta on kyllä iso.
yks kaunis päivä..
8
835
Vastaukset
- Hyvä veli
Kohta ei uskalla tervehtiä naapurin akkaa. Heti luulee ties mitä. Eikö olisi parasta keskittyä muuhun? Tollanen on pikkutyttöjen hommaa.
- neuvoja.
mutta siitä huomaa, jos
miehen katse harhailee kielletyille alueille
tai tuijottaa suoraan silmiin liian kauan
siis monta monta sekuntia.
Voihan toki olla ajatuksissaankin eikä huomaa tekevänsä kumpaakaan noista.
Tuo moikkaamisjuttu kuulostaa pikemminkin siltä,
että hän "velvollisuudesta" on ottanut tavaksi tervehtiä. Ei voi missään nimessä heti olettaa, jos sanoo päivää tai huomenta, että toinen on kiinnostunut. Itsekin pidän kohteliaana tervehtiä ja olis kamalaa, jos kaikki miehet, joille tänäänkin sanoin hei tai huomenta, luulisivat että olen ihastunut. Ja taisinpa tervehtiä ainakin kymmentä ellen useampaakin. Ja jopa hymyilin...
Voihan olla että hän on ujo eikä siksi katso pidempään tai kriittisille alueille, mutta sitten hän punastuisi. Toisaalta jotkut miehet punastelevat koko ajan - olen huomannut - ilman mitään kummempaa syytä.- ...hyllyn takaa
En niin höperönä itseäni pidä, että luulisin kaikkea aina iskemiseksi. Päinvastoin, ikinä ei tulis mieleekään että joku siis siksi..
Paitsi tämä, miehen käytös kun on totaalisesti muuttunut, katsoo pitkää. Tuskin se mitää kriittisii paikkoja tuijottelee näin toppatakkikautena.
Olin yhdessä yleisötilaisuudessa, missä mies nimenomaan katsoi minuu kahdesti ja pitkään. Sen piti näin tehdäkseen oikeen nostaa päätään.
Tietysti mä kuvittelen kaiken, mut kyllä hän silmiin katsoi ainakin yli sekuntia, tosin en nyt siinä ehtiny kellottamaan...
Aattelin vaa, että mitä jos se pitää just mua jonakin tuijottelijana ja niin siinä tilaisuudessakin pyrin katsemaan seiniä ja kattoja ;)
Mut jos taas haluu katsekontaktin , niin onhan mun katottava takasin.
VOI! Mä olen toivoton... - neuvoja.
...hyllyn takaa kirjoitti:
En niin höperönä itseäni pidä, että luulisin kaikkea aina iskemiseksi. Päinvastoin, ikinä ei tulis mieleekään että joku siis siksi..
Paitsi tämä, miehen käytös kun on totaalisesti muuttunut, katsoo pitkää. Tuskin se mitää kriittisii paikkoja tuijottelee näin toppatakkikautena.
Olin yhdessä yleisötilaisuudessa, missä mies nimenomaan katsoi minuu kahdesti ja pitkään. Sen piti näin tehdäkseen oikeen nostaa päätään.
Tietysti mä kuvittelen kaiken, mut kyllä hän silmiin katsoi ainakin yli sekuntia, tosin en nyt siinä ehtiny kellottamaan...
Aattelin vaa, että mitä jos se pitää just mua jonakin tuijottelijana ja niin siinä tilaisuudessakin pyrin katsemaan seiniä ja kattoja ;)
VOI! Mä olen toivoton...että millä tavalla hän katsoo, vai etkö muka tunne mitään... erikoista?
- neuvoja.
...hyllyn takaa kirjoitti:
VOI! Mä olen toivoton...Oliko hän yleisössä vai esiintymässä. Jos nyt esim. luennoitsijoista tai muusikoista puhutaan, niin nehän ottavat tosi aktiivisesti katsekontaktia, se johtuu varmasti siitä, että esim. mä olen niin keskittynyt kuuntelemaan esim. historian luentoa, että opettaja innostuu puhumaan minulle. Samoin varmasti käy muissakin tilaisuuksissa, eikä sillä varmaankaan - en usko - ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa...
Kyllä SEN katseen huomaa ja erottaa normaalista katsekontaktista. - ....hyllyn takaa..
neuvoja. kirjoitti:
Oliko hän yleisössä vai esiintymässä. Jos nyt esim. luennoitsijoista tai muusikoista puhutaan, niin nehän ottavat tosi aktiivisesti katsekontaktia, se johtuu varmasti siitä, että esim. mä olen niin keskittynyt kuuntelemaan esim. historian luentoa, että opettaja innostuu puhumaan minulle. Samoin varmasti käy muissakin tilaisuuksissa, eikä sillä varmaankaan - en usko - ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa...
Kyllä SEN katseen huomaa ja erottaa normaalista katsekontaktista.siellä yleisönä kuten minäkin, se oli eräänlainen konsertti.
Hän joutui lähtemään kesken pois. En halua kertoa enempää.
Ja miten sen muks huomaa niin varmasti, vai riittääkö se, että minä olen huomannut hänen katsovan oudon pitkään?
Hän katsoo aivan suoraan. Silmiin.
- Neuvon antava sisko
Laita sille viesti kännyyn tai s.postiin
Juttele sille niitä näitä
Iske silmää
Soita sille
Pudota tavaroita sen lähettyvillä
Hymyile sille leveästi
Pyydä kahville
Toimi- "Voi Pyhä Sylvi"
jos uskoo noin helposti. Mä en kyllä laske alle 30s katseita miksikään, hulluksihan sitä tulis!
Ellen ole jo... :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179