juhlasaarnaa pitämässä ja
abc-kuorot musisoi ?
Soppa-Seppo täytti 50 vuotta
32
1651
Vastaukset
- paljon onnea vaan,
paljon onnea Seppo,
paljon onnea vaan! - abc-kerholaisia
oikein kauniisti Haapavesi-lehessä.
Aivan kuin tykkäis meistä, ilimasista mainoskaluista!
Tuuvaan tuhansia asiakkaita abc:lle vuojessa , kun on tehty paikka eläväksi.
Ossuuskaupan jäsenetki, ne omistajat, näyttää tykkäävän- julkisesti ja
noituu itsekseen tykönänsä! Eihä ketään "asiakasta" passaa jukisesti arvostella!
Joo, olette vieneet ABC:ltä tuhansia asiakkaita!
Osuuskaupan jäsenet tykkää €&%#@°¶:sti! julkisesti ja kirjoitti:
noituu itsekseen tykönänsä! Eihä ketään "asiakasta" passaa jukisesti arvostella!
Osuuskaupan jäsenet tykkää €&%#@°¶:sti!meistä kahdesta on tuntenut Sepon pitemmän ajan sinä vai minä?
- synkiästi sökötä
julkisesti ja kirjoitti:
Osuuskaupan jäsenet tykkää €&%#@°¶:sti!kyllä Sätkä-Seppo meistä kerholaisistaan huolta on pitäny.
Puuro on lämmintä ja kahvi ketriinaa...!!! - minä,
j.jussiW-T kirjoitti:
meistä kahdesta on tuntenut Sepon pitemmän ajan sinä vai minä?
luulisin!
- enemmän bensaa
j.jussiW-T kirjoitti:
Sepon putiikista?
- -Lukija-
Lueppas Haapavesi-lehdestä se juttu. Sehän sano kiertävänsä (kaukaa) parlamentin. On sen verran kiirettä. No, ei se haukukaan teitä.
- touhua
j.jussiW-T kirjoitti:
Tämähän kuullostaa ihan pikkulasten puheilta!
Mitä väliä sillä on kuka on tuntenut kenetkin ja kuinka kauan! Joku voi tuntea kyseisen henkilön paremmin vaikka on tuntenut hänet vaan vähän aikaa kuin toinen joka taas on tuntenut henkilön vaikka 20 vuotta!
Aikuisilta henkilöiltä POIS tuollaiset väittelyt! - tärkeitä
touhua kirjoitti:
Tämähän kuullostaa ihan pikkulasten puheilta!
Mitä väliä sillä on kuka on tuntenut kenetkin ja kuinka kauan! Joku voi tuntea kyseisen henkilön paremmin vaikka on tuntenut hänet vaan vähän aikaa kuin toinen joka taas on tuntenut henkilön vaikka 20 vuotta!
Aikuisilta henkilöiltä POIS tuollaiset väittelyt!asioita tuollaiset tuntemiset kuin myös se, että kuka on seisonut samassa vesisateessa kenenkin kanssa. Esimerkiksi Jussi on seisonut jo nuorra miehenä Riikolan Pekan kans samassa vesisateessa.
-Lukija- kirjoitti:
Lueppas Haapavesi-lehdestä se juttu. Sehän sano kiertävänsä (kaukaa) parlamentin. On sen verran kiirettä. No, ei se haukukaan teitä.
sanoi aivan selvästi,että tämä UKKO-PARLAMENTTI tuo
vain väriä hänen ankeaan päivään ja hän harmitteli sitä ettei kerkiä enään siihen porukkaan keskustelemaan,vaikka mieli tekisi.- variksenpelätti
j.jussiW-T kirjoitti:
sanoi aivan selvästi,että tämä UKKO-PARLAMENTTI tuo
vain väriä hänen ankeaan päivään ja hän harmitteli sitä ettei kerkiä enään siihen porukkaan keskustelemaan,vaikka mieli tekisi.vaan aito mieluskylänen.
Ymmärtää asiakkaiden päälle.
Tyhjä abc ois Sätkä-Sopan kauhistus. - variksenpelätti
variksenpelätti kirjoitti:
vaan aito mieluskylänen.
Ymmärtää asiakkaiden päälle.
Tyhjä abc ois Sätkä-Sopan kauhistus.joka karkottas pitkäistusimmat asiakkaat ulos?
Pelätään, että bensaakin hörppivät pelekällä katseella. - on....
variksenpelätti kirjoitti:
joka karkottas pitkäistusimmat asiakkaat ulos?
Pelätään, että bensaakin hörppivät pelekällä katseella.paikallaan kova kepulainen ja heidän ansiostahan hän paikan sai setä Ahdin suosiolla.
- resitenttiä
synkiästi sökötä kirjoitti:
kyllä Sätkä-Seppo meistä kerholaisistaan huolta on pitäny.
Puuro on lämmintä ja kahvi ketriinaa...!!!se abc-kahavi taittaa olla.
Soppa-Seppo on naisen kannattaja,
vaan ei aisan. - pitää sitten
on.... kirjoitti:
paikallaan kova kepulainen ja heidän ansiostahan hän paikan sai setä Ahdin suosiolla.
alkaa keskustalaiseksi ,kun ne noin mahtavia laitoksia saa aikaan kuin tuokin ABC on. Valitajat ja kateelliset ei saa mitään aikaan.
pitää sitten kirjoitti:
alkaa keskustalaiseksi ,kun ne noin mahtavia laitoksia saa aikaan kuin tuokin ABC on. Valitajat ja kateelliset ei saa mitään aikaan.
sinähän olet jo keskustalainen.
- minä aijon
j.jussiW-T kirjoitti:
sinähän olet jo keskustalainen.
ja oon tästälähin keskustalainen,olen huomannut noijen valittajien ja parjaajien aikaansaannokset, ne on yhtä tyhyjän kanssa.
minä aijon kirjoitti:
ja oon tästälähin keskustalainen,olen huomannut noijen valittajien ja parjaajien aikaansaannokset, ne on yhtä tyhyjän kanssa.
keskustalainen(vale).
- oon ihan
j.jussiW-T kirjoitti:
keskustalainen(vale).
oikiasti nyt keskustalainen ja kehoitan kaikkia muitakin äänestämään keskustaa, ne pystyy järjestämään hyvinvointia meille kansalaisille, ne ei riistä niin kuin vasurit tekee.
oon ihan kirjoitti:
oikiasti nyt keskustalainen ja kehoitan kaikkia muitakin äänestämään keskustaa, ne pystyy järjestämään hyvinvointia meille kansalaisille, ne ei riistä niin kuin vasurit tekee.
minäkin olen.
- myös alan
pitää sitten kirjoitti:
keskustaa ja mun kaverit kaa.
- määkimään
myös alan kirjoitti:
keskustaa ja mun kaverit kaa.
meitä kepulihylkyjä on monta.
Abc:llä tavataan!!! - vuoksi, joku
on.... kirjoitti:
paikallaan kova kepulainen ja heidän ansiostahan hän paikan sai setä Ahdin suosiolla.
on myyny munansakin.
Ihimekkös tuo.
Hernevellistä vtelät...!!! - osaa määkiä
määkimään kirjoitti:
meitä kepulihylkyjä on monta.
Abc:llä tavataan!!!sähän oot vasurileikkuri.
- kyllä vasureilla
osaa määkiä kirjoitti:
sähän oot vasurileikkuri.
leikkaa
ja kepulit määkii. - pöönä-seppo
resitenttiä kirjoitti:
se abc-kahavi taittaa olla.
Soppa-Seppo on naisen kannattaja,
vaan ei aisan.keittää.
Kyllä abc:llä passa törpötellä.
Ja lörpötellä.
No nyt en tarkota Palli-Satea.
Hältä tullee ehtaa hallan panemaa paatosta. - teki vasurit
kyllä vasureilla kirjoitti:
leikkaa
ja kepulit määkii.kun olivat hallituksessa köyhiltä leikkasivat, sellaisia ne vasurileikkurit on.
- hallitusta ei ole
teki vasurit kirjoitti:
kun olivat hallituksessa köyhiltä leikkasivat, sellaisia ne vasurileikkurit on.
ollut Suomessa vielä koskaan.
Muistelen 1940-luvulla olleen vasurien edeltäjän SKDL:n Mauno Pekkalan hallitus.
Lapsilisät tämä hallitus ensitöikseen sääti Sumen perheille.
Eli vasureiden erittäin tärkeä ajatus on perheiden tukeminen.
Se on sitä SKDL-perintöä. - varoittavia
hallitusta ei ole kirjoitti:
ollut Suomessa vielä koskaan.
Muistelen 1940-luvulla olleen vasurien edeltäjän SKDL:n Mauno Pekkalan hallitus.
Lapsilisät tämä hallitus ensitöikseen sääti Sumen perheille.
Eli vasureiden erittäin tärkeä ajatus on perheiden tukeminen.
Se on sitä SKDL-perintöä.esimerkkejä vasurivaltioista aivan tarpeeksi, esim. Pohjois-Korea ,Kuuba ja muutama muu. Emme äänestä vasureita.
- vähäosasten
varoittavia kirjoitti:
esimerkkejä vasurivaltioista aivan tarpeeksi, esim. Pohjois-Korea ,Kuuba ja muutama muu. Emme äänestä vasureita.
asioihin paneutuminen ei oo kyllä yhtään vaarallista.
Päinvastoin erittäin tarpeellista ja rakentavaa sekä yhteiskuntaamme eheyttävää.
Tämä kepuli-demari hallituslinja on tuhoan tie:
- optiojärjestelmät
- juopottelun edistäminen
-rikkaiden verotuksen keventäminen
-huorahtelun hyveellistäminen
-jne.
Vain tosiuskovat vasurit saa suunnan muuttumaan. - vasureiden
vähäosasten kirjoitti:
asioihin paneutuminen ei oo kyllä yhtään vaarallista.
Päinvastoin erittäin tarpeellista ja rakentavaa sekä yhteiskuntaamme eheyttävää.
Tämä kepuli-demari hallituslinja on tuhoan tie:
- optiojärjestelmät
- juopottelun edistäminen
-rikkaiden verotuksen keventäminen
-huorahtelun hyveellistäminen
-jne.
Vain tosiuskovat vasurit saa suunnan muuttumaan.saavutuksia Lipposen hallituskaudella , vähäosasilta ,lapsiperheiltä ja opiskelijoilta vain leikattiin. On taas alkanut vasuri äänestäjiä sumuttamaan, mutta ei me enään langeta vasurin leikkausansaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763