Lukekaapa

oinaat tää,heh:

Horoskooppi, joka kertoo totuuden
OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1

Sivulla on muistakin horoskooppimerkeistä kuvaukset

http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html

16

2979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinaat ollaan

      aina tiedetty ja hyvä, että asia on nyt sitten muillekin selvitetty. Eipä olisi voinut osuvammin luonnehtia maalis-huhtikuussa syntyneitä.

      Kaikesta tästä luonnevikaisuudesta huolimatta ollaan jääräpäitä, seksikkäitä ja huumorintajuisia ihan siihen pisteeseen saakka, että jotkut muut merkit jopa hakeutuvat läheisyyteemme. Heikot sortuu elon tiellä, oinas senkun porskuttaa ;)

      • tuohon

        ole paljon lisättävää. Koulussa en tosiaankaan oppinut lukemaan, sillä luin jo paljon aikaisemmin. Oikeastaan ei ne siellä pystyneet mitään muutakaan opettamaan, jaa no fysiikkaa ehkä vähän, mutta se opettaja taisi olla itsekin oinas.


    • en saanut

      lukea ekaluokalla ollenkaan, koska muut vasta opetteli tavaamista, minun piti olla "jäähyllä" koska osasin jo lukea suoraan...
      Silloin jo tiesin että olen parempi ja fiksumpi kuin muut, myöhempi elämässäni menestyneisyyteni on vain vahvistanut tätä totuutta.
      Ainut piirteeni mikä menee älykkyyteni ohi on luontainen vaatimattomuuteni..

      • vaakku

        huumorintaju :)


    • Maailmanloppu lähellä

      Mää vaan ihmettelen, että kuka on se tyyppi, jolla on aikaa kirjoitella noita horoskooppijuttuja, ja joka lisäksi kirjoittaa noin ala-arvoista täyttä sontaa?

      Eikö ihmisellä ole muuta tekemistä? Mutta jos pääkopassa liikkuu vain ureaa, niin ei kai sitä muuhun pystykään!


      Viittaan kohteeseen:
      http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html

      • noista,

        yhtä laadukastahan suomalainen huumori nykyään on laidasta laitaan, television "viihdeohjelmat" on kyllä ihan samaa sarjaa. Ilmeisesti tuollainen huumori uppoaa johonkin ihmisryhmään, mitä se kertookaan tästä kansasta?


      • että joku
        noista, kirjoitti:

        yhtä laadukastahan suomalainen huumori nykyään on laidasta laitaan, television "viihdeohjelmat" on kyllä ihan samaa sarjaa. Ilmeisesti tuollainen huumori uppoaa johonkin ihmisryhmään, mitä se kertookaan tästä kansasta?

        voi ottaa ton noin vakavasti...


      • pässimissi

        Read from my lips: H-U-U-M-O-R-I. Etsi tämä sana jostain Suomi-Ääliölisch -sanakirjasta, missä se on taivutettuna rautalangasta.


    • IHAN KAIKKI

      KOSKA PIRULLISIMMILLAAN TUOLLAINEN

      OINAS JUURI ON

      SILLOIN KUN HALUAA SATUTTAA LÄHIMMÄISTÄÄN

      JA TEKEE SEN

      • on niin,

        että kaikessa täytyy pyrkiä täydellisyyteen, pirullisuudessakin:).


      • juuri on
        on niin, kirjoitti:

        että kaikessa täytyy pyrkiä täydellisyyteen, pirullisuudessakin:).

        joten varokaa ja vaviskaa kaikki muut merkit. Mutta se meissä oinaissa on parasta, että tajutaan oma tilamme ja ominaisuutemme ja osataan elää sen kanssa - jos ei porukassa niin sitten yksin. Ei tule itselle yllätyksiä ja jos joskus mopo keuliikin niin mitä sitten, ääntä ja vauhtia se vaan on. Toiset tekee, toiset vain puhuu ja suunnittelee.


      • vaatimaton oinas
        juuri on kirjoitti:

        joten varokaa ja vaviskaa kaikki muut merkit. Mutta se meissä oinaissa on parasta, että tajutaan oma tilamme ja ominaisuutemme ja osataan elää sen kanssa - jos ei porukassa niin sitten yksin. Ei tule itselle yllätyksiä ja jos joskus mopo keuliikin niin mitä sitten, ääntä ja vauhtia se vaan on. Toiset tekee, toiset vain puhuu ja suunnittelee.

        niinpä, huumoria on niin monenlaista.
        Kaikilla vain ei ole taitoa nauraa myös itselleen, olen huomannut että se jos mikä on ehtymätön luonnonvara.
        Tottakai oinas osaa olla hyvinkin raadollinen -kukapa ei? Yleensä vain se on ansaittua, en minä ainakaan syyttömiä sivullisia ole kivittänyt, vain sellaisia jotka omilla teoillaan ovat aiheuttaneet vääryyttä, yleensä olen myös puolustanut muita jotka heikoimpina jäävät muiden jalkoihin.
        Hullu ja tyhmä voin olla, mutta oikeudenmukaisuus on kiroukseni.


    • liisi*

      No, ainakin kaikki huomaa mut oinaaksi heti kättelyssä kun mullon otsassa tuommonen komea arpi.

    • Perus Oinas

      Kovin oli tutun tuntuinen plagiointi? aikaisemmilta kirjoituksilta vähän mukaeltu.
      Älä usko jaskaa jaska puhuu paskaa.Siinä se.

    • ei mitään uutta taivaan alla

      asdfdfasdf
      Kirjoittanut: aSDASDASDAGF 18.11.2006 klo 00.04


      OINAS

      Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

      Onnenkapine: Juoksuhauta
      Onnennumero: YKKÖNEN!
      Onnenväri: Veri
      Motto: "Ketkä vitun muut?"
      Auto: Formula 1

    • pässimissi

      Oon ollut mustassa kuopassa neljä kuukautta, petyin ihmisiin. Tänä iltana olin vähällä kuolla. Ihanalla tavalla. Nauruun. Luin linkkisi horoskoopit, infarkti lähellä. Tällä elän taas monta päivää eteenpäin.
      KIITOS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe