Ikäkriisi???

sporttinen mimmi

Moro kamut :)

No just täs mietin millasia ikäkriisin oireita joita mul ei näy viel ja kyl ennen 40-synttäreni No itte täytin just joulukuun alussa 40v ja ootin ihan varuillani mut ikäkriisi ei tullu...
Onko tää ihan ok? Hmm... kyl hassuu et olo on samanlainen ku viime vuonna eikä tapahtunu juuri mittään... Ei pieniä muutoksia näkyny viel...

No eipäs oo muuta kirjotettavaa ku oikeen mukavaa joulun odotusta kaikille :) -se sama mimmi- :)

PS. kiitoksia paljo edellisiin kysymyksiini liittyvistä vastauksistanne ja kommenteistanne :)
Päivä kerrallaan ja pää pystyyn hymy huulessa ja alappa nauttii täst uudesta päivästä... Jep tää on vinkki teille :)
Ei kantsi puhuu aina negatiivista asioista, se kuluis energiaa ja kallis päivä menis hukkaan. Arvostaispa enemmän elämää vain plussana ;) -Muikkelis- :)

4

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun itse täytin 40 niin oli kriisi. Tuntui tosi vaikealta sanoa että ikää on neljäkymmentä vuotta. Silloin aloin ekaa kertaa pohtia että taidan pikkuhiljaa tulla vanhaksi.
      Päätin lopettaa tupakan polton. Tajusin että jos en nyt pääse siitä eroon niin poltan vielä vanhana mummonakin. Ja se ei tuntunut kivalta. Ihme kyllä onnistuin pääsemään tupakasta lopullisesti eroon.

      Sitten kun täytin viisikymmentä ei ollut minkäänlaista kriisiä. Päin vastoin! Elämä näytti tosi ihanalta ja kivalta. Takana oli vuoden sairausloma mutta kaikki krempat saatiin korjattua ja töihin paluu- ja 50 vuotis juhlat pidin yhtä aikaa.

      Älkää kerätkö turhia paineita. Yrittäkää ajatella positiivisesti. Kyllä niitä kriisejä elämässä tulee ja menee mutta antaa mennä vaan!
      Otetaan kaikesta opiksemme ja ollaan niiden jälkeen entistä vahvempia! Eix niin!

      Oikein hyvää joulua vaan minunkin puolestani!
      Ja toivotaan että saamme ihanan valkean joulun!

    • DoeJohn

      ikäkriisi tule jo ennen merkkipäivää jos on tullakseen ja varmaankin riippuu monesta muustakin tekijästä kuin vain tietyn ikämäärän täyttymisestä? Keinotekoisestihan sitä ei saane aikaan mitenkään. Näin ainakin itse sen koen miehenä ..

      Mukavaa Joulun odotusta sinullekin 'Sporttinen' :D

    • takautuvastikin...

      Itsellä ikää nyt 45 ja nyt olen alkanut tajuta mikä ikäkriisi oikeestaan on.
      Se yleensä vaatii elämään jonkinlaisen liikkeellepanevan voiman lauetakseen, kuten työttömyyden, avioeron, lasten muuton pois kotoa tms. ERrittäin pahaksi kriisiksi sen voi tehdä noiden tapahtumien yhtäaikaisuus.

    • Sisäinen minä

      koko teksti piilotettua halveksuntaa ja itseironiaa? Älä kuitenkaan ota niin vakavasti osaksesi saamiasi komentteja; täällä pelaa ihan sama kuin elävässä elämässä, joko sut otetaan vastaan tai sitten ei. Ja se on päivästä kiinni...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe