Eikö teilläkään ole muuta tekemistä kun vahdata ihmisiä autoistanne ja kokoontua nesteelle tilanne palaveriin.
Sivusta kuunnelleena juttujanne ihmettelen ketä helv....ä kiinnostaa keitä on nähty kylillä ja minne mennyt.ja mitä ne ovat tehneet.
Kylällä kyttääjät
14
2633
Vastaukset
- nähty??
mulla on honda...
- sinulla?
myydä mulle syylarii?
tai ovi pahveja? - valitan
sinulla? kirjoitti:
myydä mulle syylarii?
tai ovi pahveja?ne löytyy vain omiksi tarpeiksi..
- X D
Mullaki on Honda. Myynnissä vähän käytetty kyyläri.
- itsekkin
ja myönnät kuuntelevasi toisten kavilajutusteluja,taidat olla vähän utelias valittaja.
- nallepuku
audi äijä on vuoromestarina sokkarin ees.
- joku janakkalalainen rouvas...
aiheutti yleistä hilpeyttä ilmestyessään 7.12.2006 linnan jatkoille vaaleanpunaisissa shifongeissaan Hämeenlinnalaiseen baariin (aamupäivällä) Jukolassa.
T. sivusta seurannut- oli kuulemma
naapurimaan kansalainen hienossa koltussaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille! T. sivusta seurannut
- Lutmiila
Sis mita hilpea siina muka ole jos mina pukea paalleni vaaleanpunaa leninki. Sina katso vain oma kuvasi peiliin!
- suosittelen
lääkäriä jos toisten oleminen ja puheet noin paljon häiritsee.
- hei kamoon...
onhan se aina kiva tietää kuka liikkuu kenenkin kanssa ja missä :-D
- ketäkin
hei kamoon... kirjoitti:
onhan se aina kiva tietää kuka liikkuu kenenkin kanssa ja missä :-D
kyttää.Kumpi on pahempi? kyttääjät vai kyttääjän kyttääjät joita hirveästi kyttääminen ärsyttää.
- jepulis
ketäkin kirjoitti:
kyttää.Kumpi on pahempi? kyttääjät vai kyttääjän kyttääjät joita hirveästi kyttääminen ärsyttää.
Olipa osuva kommentti.. Annan ääneni jälkimmäiselle vaikka luojan kiitos minulla on elämä,ei tarvitse elää toisten elämää.. ;)
- ketäkin
jepulis kirjoitti:
Olipa osuva kommentti.. Annan ääneni jälkimmäiselle vaikka luojan kiitos minulla on elämä,ei tarvitse elää toisten elämää.. ;)
KIITOS osanotosta ja hyvää vuodenjatkoa 2007
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780