Olitko Torpan avajaisissa?

juunääspäivää

Millainen paikka oli? viihtyisä? vai kamala?

91

13096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin

vähän vaan oli ahdasta kun oli yhdessä vaiheessa paljon uteliaita liikkeellä.

• näköstä

sielä oli, ihanan punaista, on jo ulkoapäin kovin kutsuvan oloinen. On sellanen paikka että voi poiketa ihan päiväsaikaankin. Ja vielä suuri plussa siitä, että sieltä saa kuulemma pikkusyötävää myös...? Niin ja se jukeboxi oli jees!

• iuhlyglg
        näköstä kirjoitti:

sielä oli, ihanan punaista, on jo ulkoapäin kovin kutsuvan oloinen. On sellanen paikka että voi poiketa ihan päiväsaikaankin. Ja vielä suuri plussa siitä, että sieltä saa kuulemma pikkusyötävää myös...? Niin ja se jukeboxi oli jees!

oli tosi mukava paikka!tunnelma rento tuttavallinen ja viihtyisä!kiva kun siellä on karaokeakin!en kyllä tiedä kuinka usein mut..
        varmaan hintatasoltaan tervan halvin!
        kaikki löytyy pelikoneista lähtien!oli mukava ilta vaikka avajaisissa oli aika tungos!:)

• NSDAP
        iuhlyglg kirjoitti:

oli tosi mukava paikka!tunnelma rento tuttavallinen ja viihtyisä!kiva kun siellä on karaokeakin!en kyllä tiedä kuinka usein mut..
        kaikki löytyy pelikoneista lähtien!oli mukava ilta vaikka avajaisissa oli aika tungos!:)

Todella hieno ja viihtyisä paikka aijai.Todella halpaa.Tuoremehu lonkero maistuu siellä aina hyvälle ja kyll krapula saa kyytiä . Mutta onko tietoo mist sais raikasta rejektiä ???

• kaikkea!!
        NSDAP kirjoitti:

Todella hieno ja viihtyisä paikka aijai.Todella halpaa.Tuoremehu lonkero maistuu siellä aina hyvälle ja kyll krapula saa kyytiä . Mutta onko tietoo mist sais raikasta rejektiä ???

On kuitenkin huomioitava, että rejekti saattaa vielä olla sopivaa toisiokäyttöön

• kara kara kara
        iuhlyglg kirjoitti:

koska siellä on karaokea?

• Emmispemmis
        kara kara kara kirjoitti:

koska siellä on karaokea?

Näillä näkymin Topon karaoke on Joulukuussa keskiviikkoisin kello 19=> Ja Tammikuusta alkaen keskiviikon lisäksi sunnuntaisin kello15=>.

• loppilainen
        iuhlyglg kirjoitti:

kävimme joulun jälkeen katsomassa paikkaa kun puhetta on lopella ollut paikasta. jos tapella haluaa niin kannattaa mennä torpan baariin... siellä tapellaan ja muut saa paeta ulos odottamaan jotta tilanne rauhottuu...sain tarpeekseni ja en mene enään...

• MOH MOH
        NSDAP kirjoitti:

Turengistahan sitä!!!!
        Tai sitten Monnista!!!

• Pläähh

Menen toistekin!

• Lenin 2

otin kaljan. kivalta tuntui tuo paikka.
        hyvä juttu jos saa ostaa jotakin syötävääkin.

• Nimetön

Olinhan minä! Ja hauskaa oli! :)
      Viihtyisä paikka ja oli kiva kun tupakka ei haissu oikeastaan yhtään siellä toisella puolella!

• Rane.P

Jopa niin hyvä että Vanhan mestarin työntekijätkin viihtyvät paremmin siellä.Vaikka kyllähän halpa juoma houkuttaa!Ja iloisemmat ilmeet!Suosittelen ehdottomasti!

• Lissukkamissukka

no näyttääpi siltä että Vanhan Tarjoilijat ovat nyt tällä hetkellä töissä Torpassa.mikähän heitä sinne houkuttaa.

• ____
        Lissukkamissukka kirjoitti:

no näyttääpi siltä että Vanhan Tarjoilijat ovat nyt tällä hetkellä töissä Torpassa.mikähän heitä sinne houkuttaa.

ja siitä ei saa puhua.
        asian voi todeta omin silmin mutta puhuminen siitä ei ole suotavaa.

• RANE

OLEN KANSSANNE SAMAA MIELTÄ! SEN VUOKSI PYRIN POIKKEAMAAN MAHDOLLISIMMAN USEIN TORPAN BAARISSA!

• on hyvä
        RANE kirjoitti:

OLEN KANSSANNE SAMAA MIELTÄ! SEN VUOKSI PYRIN POIKKEAMAAN MAHDOLLISIMMAN USEIN TORPAN BAARISSA!

on se tervabaarikin ihan mukava paikka

• tervis, tervis, tervis,
        on hyvä kirjoitti:

on se tervabaarikin ihan mukava paikka

tervis, tervis, tervis, tervis, tervis,

• näin ne kaikki
        Lissukkamissukka kirjoitti:

ne on siellä vapaa-aikanaankin kaikki 3 tarjoilijaa, vanhan mestarin tarjoilijaa, entistä.

• astmaatikko

olen törmännyt asiaan jotta baariin saa tuoda koiran. en ollut uskoa silmiäni kun kävin baarissa iso saksanpaimenkoira oli ravintola tiloissa,aikaa on kulunut kun törmäsin asiaan. itsellä on astma joten en viihdy missä on sisätiloissa koira.

• åååp
        astmaatikko kirjoitti:

olen törmännyt asiaan jotta baariin saa tuoda koiran. en ollut uskoa silmiäni kun kävin baarissa iso saksanpaimenkoira oli ravintola tiloissa,aikaa on kulunut kun törmäsin asiaan. itsellä on astma joten en viihdy missä on sisätiloissa koira.

n koirat ei kyl kuulu sisälle...

• koirista pitävä
        åååp kirjoitti:

n koirat ei kyl kuulu sisälle...

Eu myös kieltää koiran tuomisen ravintolaan, jos se ei ole opaskoira. Vaikka koirista pidän ja sellaisen omistankin, niin ravintola ei ole koirien paikka, lainkaan mukaan!! järki päähän ihmiset!!!

• ravintolasta
        koirista pitävä kirjoitti:

Eu myös kieltää koiran tuomisen ravintolaan, jos se ei ole opaskoira. Vaikka koirista pidän ja sellaisen omistankin, niin ravintola ei ole koirien paikka, lainkaan mukaan!! järki päähän ihmiset!!!

itse toimin hämeenlinnassa ravintolatyöntekijänä.koirien tuominen ravintolaan on ehdottomasti kielletty. ei asiasta tarvitse kuin tehdä terveystarkastajalle ilmoitus jos ravintolaan annetaan tuoda koira. hämeenlinnassa ainakin viranomaiset seuraavat keskustelu palstaa joten voi olla jotta tieto kantautuu myös tätä kautta heidän tietoonsa.

• ei kannata
        ravintolasta kirjoitti:

itse toimin hämeenlinnassa ravintolatyöntekijänä.koirien tuominen ravintolaan on ehdottomasti kielletty. ei asiasta tarvitse kuin tehdä terveystarkastajalle ilmoitus jos ravintolaan annetaan tuoda koira. hämeenlinnassa ainakin viranomaiset seuraavat keskustelu palstaa joten voi olla jotta tieto kantautuu myös tätä kautta heidän tietoonsa.

ottaa mukaan jos tietää menevänsä baariin kolmeksi tuntia istumaan.

• järkipäähän
        koirista pitävä kirjoitti:

aina on ihmisiä jotka tuovat koiran raflaan mut raflan tehtävä on kieltää tuominen... mut näin ei ole.

• allergiat
        järkipäähän kirjoitti:

aina on ihmisiä jotka tuovat koiran raflaan mut raflan tehtävä on kieltää tuominen... mut näin ei ole.

allergia, hygienia...

• Akvaarion omistaja
        allergiat kirjoitti:

allergia, hygienia...

Jos omistaja pitää koiraansa nätisti omissa jaloissaan, niin se ei ketään voi haitata. Jos minä omistaisisn baarin, myös minä antaisin tuoda koiria.

• asian tietävä
        Akvaarion omistaja kirjoitti:

Jos omistaja pitää koiraansa nätisti omissa jaloissaan, niin se ei ketään voi haitata. Jos minä omistaisisn baarin, myös minä antaisin tuoda koiria.

saisit syytteen. sakot käteen ja morjens

• jippiiiii
        astmaatikko kirjoitti:

koirapuistossa saavat nelijalkaiset ystävämme juoksennella rauhassa, ilman että joku nihilisti aina valittaa. koirat on kivoja.

• näin on .
        astmaatikko kirjoitti:

koira ulos tai kotiin.

• Myssy
        näin on . kirjoitti:

koira ulos tai kotiin.

Hei, uskomantonta, tyhjänpäiväistä kitinää! Itse olen koirille allerginen, ja eräänä kauniina perjantai-iltapäivänä baariin tuli asiakas koiransa kanssa. Omistaja piti huolta, ettei koira ollut häiriöksi kenellekään, joi tuopin olutta koira jaloissaan istuen, joku kävi sitä siinä vapaaehtoisesti silittämässä, ja itse katselin parin pöydän päästä. Oli oikeasti ilo nähdä baarissa kätymässä suloinen ja herttainen koira, ja allergisia reaktioita ei tullut, koska en mennyt itse lähelle. Kyllä minun mielestäni voi kahvikupin, tuopillisen tai kaksikin juoda iltapäivällä koira mukana. Ei siitä kenellekään mitään haittaa ole. Ihmisten on vaan pakko saada jostain aina valituksen aihe, varsinkin näin pienessä kylässä. Se on surullista.

• jjjko
        Myssy kirjoitti:

Hei, uskomantonta, tyhjänpäiväistä kitinää! Itse olen koirille allerginen, ja eräänä kauniina perjantai-iltapäivänä baariin tuli asiakas koiransa kanssa. Omistaja piti huolta, ettei koira ollut häiriöksi kenellekään, joi tuopin olutta koira jaloissaan istuen, joku kävi sitä siinä vapaaehtoisesti silittämässä, ja itse katselin parin pöydän päästä. Oli oikeasti ilo nähdä baarissa kätymässä suloinen ja herttainen koira, ja allergisia reaktioita ei tullut, koska en mennyt itse lähelle. Kyllä minun mielestäni voi kahvikupin, tuopillisen tai kaksikin juoda iltapäivällä koira mukana. Ei siitä kenellekään mitään haittaa ole. Ihmisten on vaan pakko saada jostain aina valituksen aihe, varsinkin näin pienessä kylässä. Se on surullista.

mielipiteesi on vain mielipide. laki on laki.
        valitettavasti näin on.

• ---------
        jjjko kirjoitti:

mielipiteesi on vain mielipide. laki on laki.
        valitettavasti näin on.

tällä palstalla ei päätetä sitä että tehdäänpäs nyt sellainen muutos että koirat sisään kaikkin ravintoloihin!

sanon vaan että..

jos..

...lisää koiria ravintoloihin -> vähemmän asiakkaita.

• MöMöMöööö
        --------- kirjoitti:

tällä palstalla ei päätetä sitä että tehdäänpäs nyt sellainen muutos että koirat sisään kaikkin ravintoloihin!

sanon vaan että..

jos..

...lisää koiria ravintoloihin -> vähemmän asiakkaita.

On totta ettei baareihin saa tuoda koiria, mutta eipä se ketään varmaan haittaa, eri asia sitten kun siitä tulee sanktioita..
        Ja eipä topo ole ainut missä olen koiria nähnyt, kyllä niitä naapurissakin on vieraillut, kun muutama mies on tullut vähän pidemmällle lenkille koiransa kanssa..

• Nimimerkki
        MöMöMöööö kirjoitti:

On totta ettei baareihin saa tuoda koiria, mutta eipä se ketään varmaan haittaa, eri asia sitten kun siitä tulee sanktioita..
        Ja eipä topo ole ainut missä olen koiria nähnyt, kyllä niitä naapurissakin on vieraillut, kun muutama mies on tullut vähän pidemmällle lenkille koiransa kanssa..

ja eräässä ravintolassa koirat on narun perässä pakkasella ulkona kun omistaja ottaa viinaa sisällä. onko sekään oikein.

• pakkasessa
        Nimimerkki kirjoitti:

ja eräässä ravintolassa koirat on narun perässä pakkasella ulkona kun omistaja ottaa viinaa sisällä. onko sekään oikein.

koiran omistaja itse kytkee koiran ulkopuolelle,siitä vastaa omistaja kun taas ravintolan henkilökunta vastatkoon siitä jos rikkoo lakia.

• haittaa
        MöMöMöööö kirjoitti:

ainakin mua jos koiria baarissa kuskataan! Pidän kyllä koirista, mutta niiden paikka ei todellakaan ole baarissa. Käykää ihmiset lenkilla koirienne kanssa, lähtekää sinne kaljalle ilman ni ei sitten haittaa vaikka venähtäis ilta vaikka vähän pidemmäksikin... Sitäpaitsi on ihmisiä joilla on sitä allergiaa tai esim. pelkää koiria tms.eikä sitten pääse nauttimaan siitä kaljasta kun naapuripöydän Tessu siinä tuijottaa murhaavasti!

• amamamamama
        haittaa kirjoitti:

ainakin mua jos koiria baarissa kuskataan! Pidän kyllä koirista, mutta niiden paikka ei todellakaan ole baarissa. Käykää ihmiset lenkilla koirienne kanssa, lähtekää sinne kaljalle ilman ni ei sitten haittaa vaikka venähtäis ilta vaikka vähän pidemmäksikin... Sitäpaitsi on ihmisiä joilla on sitä allergiaa tai esim. pelkää koiria tms.eikä sitten pääse nauttimaan siitä kaljasta kun naapuripöydän Tessu siinä tuijottaa murhaavasti!

eläimet on kivoja, mutta säännöt koskevat niitäkin.

• naisia naisia tarjolla!! ja...

Menin tervabaariin, baariin päästyäni iskin heti silmäni aika mukavan näköiseen naiseen ja olin jo siinä valmis lopettamaan illanvieton ja lähtemään jatkoille tämän tyttösen kanssa..
      aikani viivyttelin... kun tulin tiskiltä nainen oli kadonnut. Lähdin katsomaan olisiko hän kenties mennyt Torppaan ja siellähän tuo vaalea nainen olikin! Siispä tiskille olutta hakemaan.
      kun siirryin pöytään oli nainen taas poissa, ajattelin että ehkä vw:ssä. odottelin aikani, ei kuulunut eikä näkynyt..
      ei auttanut muu kuin mennä Vanhaan Mestariin tarkistamaan josko hän olisi siellä.

jep, sieltä löytyi. ilta päättyi hyvin.lähdin hänen matkaansa (Virhe, selvinpäin ulkonäkö muuttui huonompaan suuntaan)

Pääsimme kämpille ja melkein heti touhu alkoi. Hän oli nimittäin suht puutteessa, kun olimme aika paljon jutelleet jo alkuillan aikana seksistä. Me emme paljoa jutelleet, vaan tein heti selväksi, että mua ei kiinnostanut tällä kertaa löpinät vaan toiminta!

oliko tämä unta, vai onko tuo nainen todella olemassa.

• piilossa

""kun siirryin pöytään oli nainen taas poissa, ajattelin että ehkä vw:ssä. odottelin aikani, ei kuulunut eikä näkynyt.. ""

olit oikeessa. se meni vessaan sua piiloon. sitten otit muutaman liikaa ja kun menit loppuillasta jonkun naisen puheille erehdyt henkilöstä. se eka nainen oli kaunis mutta kalja sekotti sun pääs ja otitkin ruman. ei niitä pultsareita kannata panna.

• mitäbäluulet

Unta näit! Minkä ikäinen oli noin antelias tyttönen?

• oli oli
        mitäbäluulet kirjoitti:

ei yli ikäinen

• suurinpiirtein?
        oli oli kirjoitti:

ei yli ikäinen

oliko alle 30?

• voi sentään

-Ei Tervakoskella ole tuollaisia naisia.

• usko vaan
        voi sentään kirjoitti:

-Ei Tervakoskella ole tuollaisia naisia.

niitähan on satoja

• kai sitten
        suurinpiirtein? kirjoitti:

oliko alle 30?

yli 18v

• tiedottaja terhakka
        mitäbäluulet kirjoitti:

se oli arviolta n. 47v ja tekarit hukku kotimatkalla

• heh .
        usko vaan kirjoitti:

niitähan on satoja

eimitään saa

• mulle mulle

anna edes vähän

• ja keneltä
        mulle mulle kirjoitti:

anna edes vähän

kerro edes mistä saa helposti karvaista

• muuta ei saa
        ja keneltä kirjoitti:

kerro edes mistä saa helposti karvaista

tervakoskelta ei muuta karvasta saa.

• kyllä että
        oli oli kirjoitti:

ei yli ikäinen

..tämä salaperäinen antelias vaalea nainen on se r-kioskin myyjä.

• jos pas
        kyllä että kirjoitti:

..tämä salaperäinen antelias vaalea nainen on se r-kioskin myyjä.

antaako se pesää vai. mut se on kyl jo aika vanha

• siltä huolis
        jos pas kirjoitti:

antaako se pesää vai. mut se on kyl jo aika vanha

on meinaan sen verran kulahtaneen näkönen täti että huh huh, mut toisaalta jos kaikki kelpaa niin mikäs siinä sitte...

• tarkastanut

torppa ja tervabaari ihan kivoja. mestarikin hyvä kans.

• tiloissa

vietti hihhulit aikaansa ennen kuin siitä tuli baari.

• ..ja entinen

ei ole vaikea arvata kuka on edellisiä viestejä pyyhityttänyt sivuilta.kaipaan kylälle samanlaista baaria kun topo oli ennen yli kaksi vuotta sitten.silloin omistajat pitivät järjestystä baarissa toisin kuin nykyään!!!!!

• meni baari

kuinka kauan?

• totta-
        meni baari kirjoitti:

kuinka kauan?

sama juttu. myös mestarissa

• bbbggglll
        ..ja entinen kirjoitti:

ei ole vaikea arvata kuka on edellisiä viestejä pyyhityttänyt sivuilta.kaipaan kylälle samanlaista baaria kun topo oli ennen yli kaksi vuotta sitten.silloin omistajat pitivät järjestystä baarissa toisin kuin nykyään!!!!!

Ajattelinkin, että miksi tuolla topossa viihtyy nykyään niin hyvin, mutta tuossahan se tuli:
        SINÄ et käy siellä enää.
        Baarin omistajista homma ei ole ollut koskaan kiinni,
        päinvastoin niin Helinit kuin Laitisetkin ovat mielestäni todella mukavia pitäjiä -siis baarin!

• myöskin
        ..ja entinen kirjoitti:

topon ja mestarin viestiketjut?

eli ko ravintoloihin sidoksissa olevat henkilöt lukevat tätä palstaa. eihän tämä ole mikään palautelaatikko, mutta kun kerta tätä nähtävästi myös em henkilöt lukevat, käyttäisivät nyt ihmeessä hyödykseen saamansa palautteen. jos odotetaan face to face palautetta niin sitä saadaan kyllä odottaa, kukapa haluaisi "hankalan asiakkaan" maineen.

eivätkö asiakkaat saa antaa minkäänlaista kritiikkiä... tai siis sitä ei kestetä! positiivinen palaute sallitaan mutta ei negatiivinen. mielestäni annettu palaute tulisi hyödyntää ja yrittää vaikuttaa että palvelu vastaisi paremmin sitä mitä asiakkaat vaativat. viestien deletointi ei oikein palvelun laatua paranna. nyt kuitenkin eletään 2000-lukua ja palautetta voidaan antaa myös tällä tavalla.

eri asia sitten on nimien mainitseminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen, näitä pitäisi ehdottomasti välttää!

• juttu..
        totta- kirjoitti:

sama juttu. myös mestarissa

joka ravintolassa

• jhgvcdyf
        myöskin kirjoitti:

topon ja mestarin viestiketjut?

eli ko ravintoloihin sidoksissa olevat henkilöt lukevat tätä palstaa. eihän tämä ole mikään palautelaatikko, mutta kun kerta tätä nähtävästi myös em henkilöt lukevat, käyttäisivät nyt ihmeessä hyödykseen saamansa palautteen. jos odotetaan face to face palautetta niin sitä saadaan kyllä odottaa, kukapa haluaisi "hankalan asiakkaan" maineen.

eivätkö asiakkaat saa antaa minkäänlaista kritiikkiä... tai siis sitä ei kestetä! positiivinen palaute sallitaan mutta ei negatiivinen. mielestäni annettu palaute tulisi hyödyntää ja yrittää vaikuttaa että palvelu vastaisi paremmin sitä mitä asiakkaat vaativat. viestien deletointi ei oikein palvelun laatua paranna. nyt kuitenkin eletään 2000-lukua ja palautetta voidaan antaa myös tällä tavalla.

eri asia sitten on nimien mainitseminen ja henkilökohtaisuuksiin meneminen, näitä pitäisi ehdottomasti välttää!

mielestäni läskiksi haukkuminen ja huorittelu eivät ole millään tavalla asiallista palautetta. jos on jotain sanottavaa sen voi muotoilla myös vähän siistimmin. itse en ole millään tavalla "sidoksissa" kumpaankaan ravintolaan mutta kyllä eräiden täällä kirjoittelijoiden puolesta hävetti. kasvakaa!
        mutta kuten sanoit, palautetta saa toki antaa, siitä ei varmaankaan ole ollut kyse keskusteluiden poistamisen yhteydessä vaan, juuri mainitsemasi henkilökohtaisuudet ja nimien mainitseminen.

• th qwe
        jhgvcdyf kirjoitti:

mielestäni läskiksi haukkuminen ja huorittelu eivät ole millään tavalla asiallista palautetta. jos on jotain sanottavaa sen voi muotoilla myös vähän siistimmin. itse en ole millään tavalla "sidoksissa" kumpaankaan ravintolaan mutta kyllä eräiden täällä kirjoittelijoiden puolesta hävetti. kasvakaa!
        mutta kuten sanoit, palautetta saa toki antaa, siitä ei varmaankaan ole ollut kyse keskusteluiden poistamisen yhteydessä vaan, juuri mainitsemasi henkilökohtaisuudet ja nimien mainitseminen.

miksi mainitsit tuon tietyn adjektiivin

• Nimimerkki
        bbbggglll kirjoitti:

Ajattelinkin, että miksi tuolla topossa viihtyy nykyään niin hyvin, mutta tuossahan se tuli:
        SINÄ et käy siellä enää.
        päinvastoin niin Helinit kuin Laitisetkin ovat mielestäni todella mukavia pitäjiä -siis baarin!

tälle palstalle.

• bbbggglll
        Nimimerkki kirjoitti:

tälle palstalle.

Ei kai positiivisessa kirjoituksessa nimien mainiminen ole väärin???

• entinen topolainen
        bbbggglll kirjoitti:

SINÄ et käy siellä enää.

kyllä uudella ja vanhalla baarin omistajalla on eroa.ovat kun yö ja päivä.vanhassa baarissa asiakkaita kohdeltiin tasa vertaisina ja järjestystä pidettiin. siellä ei rähinöity eikä tapeltu.sen varmaan voi jokainen sanoa kuka silloin kävi siellä.

• laaban***
        entinen topolainen kirjoitti:

kyllä uudella ja vanhalla baarin omistajalla on eroa.ovat kun yö ja päivä.vanhassa baarissa asiakkaita kohdeltiin tasa vertaisina ja järjestystä pidettiin. siellä ei rähinöity eikä tapeltu.sen varmaan voi jokainen sanoa kuka silloin kävi siellä.

on totta että riitelyä esiintyy enemmän tänä päivän
        ä

• mutttttta
        bbbggglll kirjoitti:

Ei kai positiivisessa kirjoituksessa nimien mainiminen ole väärin???

jos positiivisessa mainitaan nimi, niin sitten negatiivisessakin... mielummin ei kummassakaan.

• bbbggglll
        mutttttta kirjoitti:

jos positiivisessa mainitaan nimi, niin sitten negatiivisessakin... mielummin ei kummassakaan.

Eihän se niin mene. Tai sama se mulle: omistajat x ja y ovat molemmat ihan kivoja!

• bbbggglll
        entinen topolainen kirjoitti:

En ole kyllä uusien omistajien aikakaudellakaan hirveesti rähinää nähnyt...
        Toki omistajat x ja y ovat erilaisia.
        Miten niin asiakkaita ei pidetä tasavertaisina? Kerrotko kun en ymmärtänyt.

• ulkoiluttaja
        bbbggglll kirjoitti:

En ole kyllä uusien omistajien aikakaudellakaan hirveesti rähinää nähnyt...
        Toki omistajat x ja y ovat erilaisia.
        Miten niin asiakkaita ei pidetä tasavertaisina? Kerrotko kun en ymmärtänyt.

siinä se ero onkin omistajissa. ei vanhassa topossa käyttäydytty kuin uudessa. jos siellä olisi käyttäydytty kuin nyt olisi ovea näytetty pian.JOKA IKINEN ASIAKAS SILLOIN TIESI talon tavat ja se koski jokaista meitä. liikaa nauttineena oli aivan turha mennä baariin ja sen me tiesimme. eilen ulkoilutin koiraa ja huomasin kuinka uudessa topossa asiakas nukkui pää pöydällä ikkunan vieressä. tosi hienoa mainosta baarille ja myös ohikulkijat huomasi asian.

• '''''
        ulkoiluttaja kirjoitti:

siinä se ero onkin omistajissa. ei vanhassa topossa käyttäydytty kuin uudessa. jos siellä olisi käyttäydytty kuin nyt olisi ovea näytetty pian.JOKA IKINEN ASIAKAS SILLOIN TIESI talon tavat ja se koski jokaista meitä. liikaa nauttineena oli aivan turha mennä baariin ja sen me tiesimme. eilen ulkoilutin koiraa ja huomasin kuinka uudessa topossa asiakas nukkui pää pöydällä ikkunan vieressä. tosi hienoa mainosta baarille ja myös ohikulkijat huomasi asian.

ja lisäksi muuten pihalle astui ovesta muutama äijä ja alkoivat tapella pihalla. ->jos tappelee niin porttikielto ja näkemiin.

• eipässss
        bbbggglll kirjoitti:

Eihän se niin mene. Tai sama se mulle: omistajat x ja y ovat molemmat ihan kivoja!

näillä palstoilla ei ole tarkoitus mainita henkilöiden nimiä. ei eikä - asiayhteydessä

• ....
        eipässss kirjoitti:

näillä palstoilla ei ole tarkoitus mainita henkilöiden nimiä. ei eikä - asiayhteydessä

miksei muka...?

• bbbgggglll
        ''''' kirjoitti:

ja lisäksi muuten pihalle astui ovesta muutama äijä ja alkoivat tapella pihalla. ->jos tappelee niin porttikielto ja näkemiin.

Huhhuh mitä paskaa sitä taas kirjoitetaan.
        Minä en lauantaina ainakaan nähnyt/kuullut yhtään tappelua topossa.
        Tottakai, jos sisällä tapellaan niin porttikieltoa tulee varmasti.
        Mutta mitä se baarinomistajille kuuluu mitä ihmiset baarin ulkopuolella tekevät?
        Eivätkä ne uudet omistajatkaan varmaan anna pöydässä nukkua.
        Entisissä tiloissa tuollaistakin asiaa oli vaan helpompi kontrolloida.

ps.käytkö useinkin kyttäilemässä baarien lähettyvillä jotta saisit aikaan hyviä juoruja?

• silmät auki
        bbbgggglll kirjoitti:

Mutta mitä se baarinomistajille kuuluu mitä ihmiset baarin ulkopuolella tekevät?

ps.käytkö useinkin kyttäilemässä baarien lähettyvillä jotta saisit aikaan hyviä juoruja?

sisällä jos tulee sanailua niin
        ulkona saa käydä välillä tappelemassa ja senjälkeen sisälle muina miehinä??

• Nimimerkki
        bbbgggglll kirjoitti:

paikka on ihan kiva ja viihtyisä, sopivan tilavakin- mutta turha tappelu ja rähinä ei oikeen oo kivaa. ei muuta valittamista. ihan kiva mesta!

• bbbggglll
        silmät auki kirjoitti:

sisällä jos tulee sanailua niin
        ulkona saa käydä välillä tappelemassa ja senjälkeen sisälle muina miehinä??

Parempihan se silti on, että menevät ulos JOS molemmat osapuolet sitä haluaa.
        Sitäpaitsi topossa kun pokea ei ole niin vähän on tarjoilijoiden vaikea kontrolloida mitä ulkona tapahtuu...

• poke ovelle
        bbbggglll kirjoitti:

Parempihan se silti on, että menevät ulos JOS molemmat osapuolet sitä haluaa.
        Sitäpaitsi topossa kun pokea ei ole niin vähän on tarjoilijoiden vaikea kontrolloida mitä ulkona tapahtuu...

silloin kun tarjoilijat eivät pysty kontrolloimaan tilannetta silloin pitää hommata henkilökuntaa lisää jotta tilanne on hallinnassa.kyllä pitää pystyä kontrolloimaan mitä ulkonakin tapahtuu näin pienessä kylässä varsinkin jos pompitaan edes takaisin.

• paperitehdas
        poke ovelle kirjoitti:

silloin kun tarjoilijat eivät pysty kontrolloimaan tilannetta silloin pitää hommata henkilökuntaa lisää jotta tilanne on hallinnassa.kyllä pitää pystyä kontrolloimaan mitä ulkonakin tapahtuu näin pienessä kylässä varsinkin jos pompitaan edes takaisin.

mitä sä nyt selität URPO?

• nimi
        ulkoiluttaja kirjoitti:

eri baari, eli eihän toi Torpan baari ole nykyään mitenkään verrattavissa vanhaan torppaan jo sen takia että asiakaspaikkoja on paljon enemmän, kuten myös niitä asiakkaita ja meno on tietenkin aivan muuta kun edellisessä ja siinä alkuperäisessä. Tyypiltään ei kai ole kai enää tarkoitus enää edes yrittää olla se vanha torppa vaan ihan oma juttu? Sen vuoksi on mielestäni aivan turha vertailla tätä uutta ja vanhaa, niissä kun ei ole mitään samaa kun se nimi!

Kiva paikka tää on ja niin oli vanhakin mut koittakaa jo päästä asian yli, ajat kun muuttuvat...

• kilin kellit

Jo on jutunaiheet vähissä,tätä samaa lätinää on jatkunut aivan tarpeeksi.HERÄTKÄÄ OLUTSIEPOT,avajaiset oli ja meni.HU HUU onko ketään kotona!!!!!!!

• teidätkin voidaan pelastaa

mitään ei ole vielä menetetty. armahdus annetaan kaikille

• munaa
        teidätkin voidaan pelastaa kirjoitti:

mitään ei ole vielä menetetty. armahdus annetaan kaikille

ja murise!

• -onko teillä ketään kotona?

ei ole kotona, se meni saunaan.

-onko teillä ketään kotona?

• kilin kellit
        -onko teillä ketään kotona? kirjoitti:

ei ole kotona, se meni saunaan.

-onko teillä ketään kotona?

Siis,onko päässä muuta ajateltavaa kuin baari ja oluttuoppi.Elikkä, onko ketään kotona,on epäsuora kysymys ajatusmaailman laajuudesta.

• qwerty12

täälähän on ollut jos kohta kybätonni lukijaa!

• .....

ihme jotta palstan kritiikki on kestetty kuin mies,ei ole poistettu.kuten edellisiä kritiikkejä.

• Minttis ;-}
        ..... kirjoitti:

ihme jotta palstan kritiikki on kestetty kuin mies,ei ole poistettu.kuten edellisiä kritiikkejä.

Todellakin esimerkillistä toimintaa.
        -Kiitokset tästä!

yleensähän kaikki miinuskritiikki on heti poistettu ja positiiviset kommentoinnit on jätetty, oli sitten ollut kyse mistä tahansa asiasta täälläpäin. Täytyy pitää mielessä että mitä tällä palstalla kirjoitetaan, ei ole mitään Jumalan sanaa ja ehdotonta totuutta. Joku vain on sattunut jotakin kirjoittamaan. Ehkäpä tässä viestiketjussa on juuri tämä asia ymmärretty.
        eli ei siis kannata ottaa hernettä nenään välittömästi...

Tietysti, asiattomuuksiin ei saa mennä ja sellaiset viestit tuleekin poistaa ilman muuta.

• Hupsista keikkaa!

Saatiinhan se kymppitonni rikki! Vipii!

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe