Onnellinen...

tuleva mamma

Onko muita joilla la heinäkuusa 07?
Olisi kiva jutella samassa vaiheessa olevien kanssa. :)Itsellä viikot omien laskujen mukaan 7 6. Esikoinen tulossa..

14

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös :)

Tänään viikkoja 8 1 ja esikoista odottelen minäkin :)

• tuleva mamma

Onko sinula ollut paljon oireita? Minulla vain vähän etovaa oloa, ja rinnat turvonneet.. Saanko kysyä ikääsi? :)

• vähän
        tuleva mamma kirjoitti:

Onko sinula ollut paljon oireita? Minulla vain vähän etovaa oloa, ja rinnat turvonneet.. Saanko kysyä ikääsi? :)

En ole paljon oireillut. Väsymys on ehkä pahin kaikista tällä hetkellä. Rinnat ovat todella arat, pahoinvoinnilta olen suurinpiirtein säästynyt, etova olo yllättää yleensä aamuisin, mutta menee ohi syömällä. Helmikuussa tulee itsellä 20 w täyteen :)

• Sonter

Meille on tulossa esikoinen noin 1 1/2 vuoden yrittämisen jälkeen. LA on 5.7.2007 laskureiten mukaan. Tosin miula on sen verran pitkä kierto, et voi mennä pitemmäks. Eli nyt just alko rv 11. Neuvolassa on jo käyty ja parin viikon päästä mennään kuuntelee sydänääniä. Ollaan pikkunen nähtykii jo 21.11. eli varmistus saatiin, et jotain siellä kasvaa :o)

• tuleva mamma

Kävitkö yksityisellä ultrassa? Minä oon miettinyt, pitäiskö käydä.. mitähän ne mahtaa maksaa..

• ..sama

laskettu aika eli 5.7! yhdestoista viikkoa lähti käyntiin. Meillä on np- ultra vasta joulun jälkeen, ja seuraava neuvolakäyntikin on vasta tammikuussa. Eka neuvola oli vähän yli viikko sitten, eikä siellä kuunneltu sydänääniä tms. siksi varasin ajan yksityiseen ultraan, ja siellähän se näkyi! Oli kyllä tosi ihana nähdä se ihmisen alku, koska muuten oli just se sellainen ilmeisesti aika yleinen epätietoisuuden olo, että onko siellä ketään, onko se elossa ym. Nyt jo odottaa np-ultraa innolla!

• Sonteri
        tuleva mamma kirjoitti:

Kävitkö yksityisellä ultrassa? Minä oon miettinyt, pitäiskö käydä.. mitähän ne mahtaa maksaa..

Helsingissä Naistenklinikalla kävin alkuraskauden ultrassa kun kerittiin mennä jo sinne tutkimuksiin ku vaavia ei alkanu kuuluu. Sit ku just alettiin tutkii niin se oli siinä.

• Sonteri
        ..sama kirjoitti:

laskettu aika eli 5.7! yhdestoista viikkoa lähti käyntiin. Meillä on np- ultra vasta joulun jälkeen, ja seuraava neuvolakäyntikin on vasta tammikuussa. Eka neuvola oli vähän yli viikko sitten, eikä siellä kuunneltu sydänääniä tms. siksi varasin ajan yksityiseen ultraan, ja siellähän se näkyi! Oli kyllä tosi ihana nähdä se ihmisen alku, koska muuten oli just se sellainen ilmeisesti aika yleinen epätietoisuuden olo, että onko siellä ketään, onko se elossa ym. Nyt jo odottaa np-ultraa innolla!

tuli just tänään postissa kutsu np-ultraan 28.12. ja niitä sydänääniä kuunnellaan parin viikon päästä eli on tässä kaikkee tiedossa joulunaikaan. Tosin vaikka oon jo se tirriäisen nähny on tää edelleen jotenki epätodellista.

• mie87

Eli mullakin laskettuaika heinäkuussa,16.päivä:) Eli tänää mennään viikoilla8 3.
      Oireita löytyy.Pahoinvointi on jatkunut jo jotai 4viikkoa,juuri tänään jäin tuon takia ensimmäistä kertaa sairaslomalle. Oksentelen pitkin päivää,koko ajan huono olo..:/
      Neuvolassa on käyty ja ultra olis 3.1.:)

• tuleva mami =)

Viikkoja kasassa 7 4 ja esikoinen tulossa... Laskettu aika 23.7 =D

• tuleva mamma

laskettu aika 20.7 =) ootteko käynyt yksityisellä ultrassa vai?

• slk

Laskettu olisi heinäkuun ekalle päivälle, mutta parin viikon päästä pitäs saada loppullinen vastaus kun on nt seula..=) Nyt on aikalailla 10 viikko meneillään. Aamulla piti oksentaa mut sekin jo jäänyt vähemmälle, väsymystä, tisulit kovasti kasvaneet ja sitä myöten myös kipeät. Vatsassa tuntuu vihlasuja silloin tällöin- Maanantaina näin pikkuisen ekaa kertaa oli kyllä maailman paras hetki =) ainaki toistaiseksi;)

• toivottavasti

Täällä laskettu aika olisi omien räknäysten mukaan 11.7.; tänään raskausviikkoja 9 1.
      Raskausoireet ovat vain olleet niin uskomattoman lieviä, että edelleen on epätodellinen olo omasta "tilasta". Ja se ensimmäinen neuvola, jossa niitä sydänääniäkin voisi tutkailla, on vasta 15.12! Tuskaisaa tämä odottelu. Tässä onnistuu itselleen paisuttelemaan vielä vaikka minkälaiset pelkotilat tuulimunaraskaudesta..

• tuleva äippä

Laskettu aika ois 31.6. mutta kun esikoista odotellaan niin voihan toi synnytys mennä tonne heinäkuun puolelle. Viikkoja nyt 10 5 ja sydänäänet on kuuluneet jo viikolla 8 4 vaikka lekurin mielestä se on mahdotonta. Tänään syke oli kuitenkin 161 ku lekurilla oltiin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe