Iän salaisuus
Jogurtin väitetään olevan syy pitkään elämään, mutta nyt on löydetty uusi selitys. 120-vuotiaana äskettäin kuollut intialaisnainen uskoi pitkän ikänsä syyksi päivittäin polttamansa marisätkät. Fulla Nayak pössytteli marisätkiä pienessä majassaan 92-vuotiaan tyttärensä ja 72-vuotiaan pojanpoikansa kanssa.
Iltalehti online 07/12/06
Pitkan ian salaisuus
12
1059
Vastaukset
- rffrfrrf
"Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa" -Ville Itälä
- Yöntimoteus
Yksi hyvä syy lisää vaihta hermomyrkystä höpöheinään!
- näin juuri
Vaikka ehkä on hieman kiistanalaista, onko ruohon päivittäispolttelu lisännyt henkilöiden elinikää, niin tuskin se ainakaan vähentänyt on? Sinänsähän kannabis on toisinaan verraton lääke ja se mm. voi ehkäistä keuhkosairauksilta, joten se periaatteessa voinee lisätä elinikää?
Sen sijaan viinan päivittäisjuopottelu vähentänee aivan varmasti elinikää, ja tätä väitettä ei tarvinne edes perustella.
Kyllä, jos päivittäin tajustaa itseään, niin kannattanee ennemmin pössytellä paukut kuin juoda viinaa mikäli haluaa elää vanhaksi.
Mutta ei tietenkään Suomessa. Onhan kannabis täällä HUUME [ja niin tietenkin pitääkin olla, olemmehan maailman peruspersereikä päihdepolitiikan saralla].
- 150 vuotiaaksi?
Ois voinu elää vieläkin vanhemmaks vaikka 150 vuotiaaks jos olis käyttäny heroiinia.
Näin mä ainakin uskon!- Uskoja0
Sä mitä haluat! Heroiinilla tuskin eläisi kolmekymppiseksi päivittäiskäytöllä. Kännit päivä tahdilla et varmasti viittäkymmentä näe.
Kannabis vaan sattuu olemaan hieman haitattomampi kun nämä muut päihteet. So what? Onko niin vaikea tajuta?
:D - huumeet tappaa
Heroiini ja kannabis ovat samaa ainetta, eli huumetta. Niissä ei ole mitään eroa. Kuten ei ole eroa mustalla ja valkoisellakaan, sokealle.
Alkoholi on taas aivan eri aine, se ei liity millään tavalla huumeeseen. Kyllä poliisi ja valtio tietää, mikä on ihmisille hyväksi.
Voitaisiinkin aina näissä keskusteluissa ja yleensäkin puhua vain huumeesta ja alkoholista.
Huume on se mikä on kaikki muu, ei niitä tule eikä voi eikä tarvitse erotella, ne on samanlaisia kaikki.
Samaten ei tulisi enää keskustella alkoholista, kahvista, eikä tupakasta päihteinä erikseen, koska ne ovat samanlaisia ja vaikutuksekin ovat samat. Voisimme antaa niille yhteisen nimen päihde. Mikäli on polttanut tupakan, niin on käyttänyt päihdettä ja voimme antaa rattipäihtymystuomion. - narkkarit
huumeet tappaa kirjoitti:
Heroiini ja kannabis ovat samaa ainetta, eli huumetta. Niissä ei ole mitään eroa. Kuten ei ole eroa mustalla ja valkoisellakaan, sokealle.
Alkoholi on taas aivan eri aine, se ei liity millään tavalla huumeeseen. Kyllä poliisi ja valtio tietää, mikä on ihmisille hyväksi.
Voitaisiinkin aina näissä keskusteluissa ja yleensäkin puhua vain huumeesta ja alkoholista.
Huume on se mikä on kaikki muu, ei niitä tule eikä voi eikä tarvitse erotella, ne on samanlaisia kaikki.
Samaten ei tulisi enää keskustella alkoholista, kahvista, eikä tupakasta päihteinä erikseen, koska ne ovat samanlaisia ja vaikutuksekin ovat samat. Voisimme antaa niille yhteisen nimen päihde. Mikäli on polttanut tupakan, niin on käyttänyt päihdettä ja voimme antaa rattipäihtymystuomion.uskotteko te perkeleen savupersepaviaanit todella että se mummeli vai mikälie eli vanhaksi koska poltteli jotain perkeleen huumeita?
kyllä täytyy olla pönttö aika sekaisin jos tollasilla jutuilla yrittää saadaa omaatuntoaan rauhoittumaan sekä yleistä hyväksyntää omalle huumausainedenkäytölleen.
hakeutukaa hoitoon, niin pian kuin suinkin! - Kalle
narkkarit kirjoitti:
uskotteko te perkeleen savupersepaviaanit todella että se mummeli vai mikälie eli vanhaksi koska poltteli jotain perkeleen huumeita?
kyllä täytyy olla pönttö aika sekaisin jos tollasilla jutuilla yrittää saadaa omaatuntoaan rauhoittumaan sekä yleistä hyväksyntää omalle huumausainedenkäytölleen.
hakeutukaa hoitoon, niin pian kuin suinkin!...alkuperainen viesti oli huumorimielessa palstalle laitettu, ehka sivuajatuksena se ettei se kannabis ihan niin vaarallista ole kun jotkut luulevat. Ei tietenkaan oikeasti pidenna ikaa, muttei myoskaan tapa yhta nopeasti kuin monet muut aineet. Hommaa huumorintaju...
- What tosiaan
narkkarit kirjoitti:
uskotteko te perkeleen savupersepaviaanit todella että se mummeli vai mikälie eli vanhaksi koska poltteli jotain perkeleen huumeita?
kyllä täytyy olla pönttö aika sekaisin jos tollasilla jutuilla yrittää saadaa omaatuntoaan rauhoittumaan sekä yleistä hyväksyntää omalle huumausainedenkäytölleen.
hakeutukaa hoitoon, niin pian kuin suinkin!Kyse olikin varmaan elämänasenteesta mikä taas määrää aika pitkälle ihmisen tekoja mitkä taas vaikuttavat hyvin moneen asiaan.
- Matti.
Uskoja0 kirjoitti:
Sä mitä haluat! Heroiinilla tuskin eläisi kolmekymppiseksi päivittäiskäytöllä. Kännit päivä tahdilla et varmasti viittäkymmentä näe.
Kannabis vaan sattuu olemaan hieman haitattomampi kun nämä muut päihteet. So what? Onko niin vaikea tajuta?
:DNäin joitakin vuosia sitten dokumentin jossa haastateltiin 82 vuotiasta suomalaismiestä, joka oli 5 vuotta aikaisemmin päässyt kuiville sodan jälkeen alkaneesta heroiiniriippuvudesta. Harvinainen tapaus :)
- HÖRHÖR
Poiminta todella "tieteellisestä julkaisusta"
kiäh kiäh - HÖRHÖR
vuotiaitten pikään ikään on amerikan intiaaneilta: En oo viittiny kuolla.
Tiedän kyllä milloin on aika lähteä autiomaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453