Karaoke??

millasta oli

Kukas katsoi jatkoja, mikä oli meininki karaokelaulannassa?

14

8640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esiintyjä

      oli aivan suvereenisti Jouni Backmann laulullaan Fiilaten ja höyläten...

      • oli kuin

        joku mielipuoli laulaessan sitä!


      • "raivohärkä"
        oli kuin kirjoitti:

        joku mielipuoli laulaessan sitä!

        Olen samaa mieltä, ei siinä ollut paljon laulamisesta tietoa. Taisi kontrolli Jounilla
        olla jo hukassa.


      • yröke
        "raivohärkä" kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ei siinä ollut paljon laulamisesta tietoa. Taisi kontrolli Jounilla
        olla jo hukassa.

        Jouni Backmann veti upeesti eikä yrittänyt matkia ketään mikä onkin karaoken tarkoitus.Tälle suomen kansalle työnnetään tuuttien täydeltä 40 vuotta alalla olleitten artistien raskaasti miksattuja biisejä,tottahan se on että nukuttaahan ne,Uni paras lääke.


      • en ees tienny:(
        yröke kirjoitti:

        Jouni Backmann veti upeesti eikä yrittänyt matkia ketään mikä onkin karaoken tarkoitus.Tälle suomen kansalle työnnetään tuuttien täydeltä 40 vuotta alalla olleitten artistien raskaasti miksattuja biisejä,tottahan se on että nukuttaahan ne,Uni paras lääke.

        mikä karaoke


    • Olii

      Sehä oli ihan kännissä perseet olalla se pakmanni!

    • DFGHJ

      MUT VETI IDOLMAISESTI VIILATEN JA HÖYLÄTEN !!!!

      HYVÄ E-SAVO

      • johhann

        Onnistui kun oli kännissä. Harva meistä viitsii selvin päin mennä itseään munaamaan.


      • ennen tiennyt
        johhann kirjoitti:

        Onnistui kun oli kännissä. Harva meistä viitsii selvin päin mennä itseään munaamaan.

        niin voin kertoa luottamuksella, että aika monikin viitsii mennä selvinpäin itseään "munaamaan" karaokessa.


    • Kainokielo

      Olin hämmästynyt miten hyviä olivat.
      Oli hyvä meininki.
      Voisivat tulla jossain tilantessa uusintana.

      • jotain muuta

        Jouni Backman on täysin absolutisti. Ei siis juo viinaa.


    • katselija2

      Kun kansanedustaja Minna Sirnö lauloi karaokea linnan juhlien jatkoilla niin se oli tosi surkea esitys ei voi muuta.....

      • iskelmätähti

        noh, karaokea kun on luvallista kaikkien laulaa , vaikka kaikilla ei lauluääni maailmanluokan tasoa olisikaan. Omasta mielestämme me kaikki laulamme hyvin, ellei loistavasti.
        Saa laulaa kun laulattaa, sehän se karaoken tarkoitus onkin. Pääsee myös esiintymään!


    • m35salarakas

      Karaoke on tarkoitettu kaikille jotka haluaa laulaa kyse ei ole osaamisesta ei me olla mitään keikkamuusikoita eli ei arvostella ketään jos itse ei laulamassa käydä!Nostan hattua kaikille jotka tarttuu mikrofoniin ja esiintyy se on monille korkea kynnys jotkut vaan humalassa ja jotkut selvinkinpäin mutta lauletaan jos laulattaa menee sit syteen tai saveen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe