Hei!
Näin viikonloppuna hirveän painajaisen. Minut oli myrkytetty ja makasin puoliksi nojaten pöytää laattialla. Sydämmeni hakkasi hirveästi ja suustani tuli punaista oksennuksen tapaista töhnää ja lisäksi en tahtonut pysyä tajuissani. Joukko ihmisiä hyöri ympärilläni ja ainakin yksi heistä oli lääkäri. Minua yritettiin elvyttää ja kun sydämmeni pysähtyi sain sähköiskun rintaani. Virkosin jälleen ja huomasin miten suustani tuli johtoja. Lisäksi aivan vieressäni puoliksi selän alla oli pohjaton kuilu johon olin vaarassa pudota, tosin muut pitivät siitä huolen etten pudonnut. Heräsin erittäin epämiellyttävään tunteeseen ja tunsin kuinka hengästynyt olin. Mitähän tämä kaikki oikein mahtaa tarkoittaa???
Hirveä painajainen
Uneton
1
119
Vastaukset
- creepy-h
creepy..näin viime yönä unta että olin sodassa?weird..sotilaita ja tankkeja meni ohi koko ajan ja olin jossain rakennuksessa..voisikohan johtua siitä että kattelin telkus itsenäisyyspäivän paraatia ja siellähän meni sotilaita ja paseja ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862