Olen suunnitellut ostaa Bio Vitan ANGIOBALANSSIA.
Auttaa kuulemma moneen asiaan. Itselläni on ollut syöpä ja on myös aluillaan tauti/sairaus, jota kutsutaan ns. Sjögrenin syndroomaksi.
Onko kenelläkään kokemuksia ANGIOBALANSIN käytöstä????
Angiobalans syöpään
5
4934
Vastaukset
- olen
ostanut nestemäistä hainrustouutetta elokuusta alkaen kun minulla todettiin pahanlaatuinen kasvain keuhkoissa.Se on leikattu ja olen käynyt jälkitarkastuksissakin kerran.Etäpesäkkeitä ei ole missään.Olen lukenut paljon syövän hoidossa käytettävän tätä ja ennaltaehkäisyssä.Itse aion sitä käyttää jatkossakin, on kuitenkin luonnontuote ja tutkittu.Enkä ole huomannut mitään negatiivista sen käytön yhteydessä.
Tietoa tästä saa googlettamalla hainrustouute.Käy lukemassa siellä paljon asiaa tästä tuotteesta.- mistä apu
Kiitos vastauksestasi!
Olen lukenut Bio Vitan sivuilta tästä Angiobalansista ja juuri siksi kiinnostuin. Oli kiva, että kerroit käytöstäsi. Ehkä on monia muitakin käyttäjiä, mutta eivät uskalla kirjoittaa, koska täällä hyvin herkästi aina tuomitaan, jos käyttää muita keinoja kuin lääkärin määräämiä.
Ostin eilen Angiobalansia. Ajattelin aloittaa ensin yhdellä päivässä ja sitten lisätä kahteen. Saanko kysyä, että kuinka sinä aloitit ja montako otat päivässä?!
Sekoitan tuoremehuun, niin ei maistu ollenkaan pahalta. Kuinka sinä?
Ja tuli kyllä mieleeni, että voisi sitä ottaa vaikka sellaisenaan. Ei varmaan tuntuisi miltään, siihen verrattuna, kun lukee noita "kauhukuvauksia" sytohoidoista! En yhtään ihmettele, kun joku kirjoitti, että "sytoja karkuun".
Saanko vielä kysyä, että oletko huomannut itsessäsi/olossasi jotain muutosta? Syötkö muita vitamiineja ja hivenaineita?
Itse syön E-Epaa ja Bio Carnosinia.
Hyvää jatkoa sinulle ja Joulun Odotusta! - aloitin
mistä apu kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Olen lukenut Bio Vitan sivuilta tästä Angiobalansista ja juuri siksi kiinnostuin. Oli kiva, että kerroit käytöstäsi. Ehkä on monia muitakin käyttäjiä, mutta eivät uskalla kirjoittaa, koska täällä hyvin herkästi aina tuomitaan, jos käyttää muita keinoja kuin lääkärin määräämiä.
Ostin eilen Angiobalansia. Ajattelin aloittaa ensin yhdellä päivässä ja sitten lisätä kahteen. Saanko kysyä, että kuinka sinä aloitit ja montako otat päivässä?!
Sekoitan tuoremehuun, niin ei maistu ollenkaan pahalta. Kuinka sinä?
Ja tuli kyllä mieleeni, että voisi sitä ottaa vaikka sellaisenaan. Ei varmaan tuntuisi miltään, siihen verrattuna, kun lukee noita "kauhukuvauksia" sytohoidoista! En yhtään ihmettele, kun joku kirjoitti, että "sytoja karkuun".
Saanko vielä kysyä, että oletko huomannut itsessäsi/olossasi jotain muutosta? Syötkö muita vitamiineja ja hivenaineita?
Itse syön E-Epaa ja Bio Carnosinia.
Hyvää jatkoa sinulle ja Joulun Odotusta!yhdellä ampullilla/pvä.Nyttemmin otan yhden ampullin joka toinen pvä.Otan sen "raakana" ja heitän lasin vettä tai mehua perään.Lisäksi päivittäin otan 1 dl männynhavu-uutetta ja 1 monivitakapseli ja valkosipulipuristeita 1-3 /pvä.Olen voinut fyysisesti koko ajan kyllä ihan hyvin.
Mukavaa ja rentouttavaa Joulun odotusta sinullekin ja hoida itseäsi huolella :)
- jvr
120,000 mg estää syöpäsolujen etenemisen ja uusien verisuonien muodostumisen.
ihmiseen ei normaalisti muodostu uusia verisuonia, mutta syöpäsolut tuottavat niitä levitäkseen.
angiobalans estää kasvainten ja syövän leviämistä juuri tätä kautta.
joten 3-4 ampullia angiobalansia päivässä on paras mitä tästä tuotteesta irti tutkimusten mukaan saa. - P.J.J
SYÖPÄSOLU EI KASVA NUPPINEULAN PÄÄTÄ SUUREMMAKSI ILMAN UUDISVERISUONTEN KASVAMISTA.ANGIOBALANCEN TARKOITUS ON ESTÄÄ JUURI TÄTÄ "KASVUA"JA KASVAIMEN LEVIÄMISTÄ SEKÄ SUURENEMISTA.PARSAKAALIN SISÄLTÄMÄN SULFORAFAANIN TIEDETÄÄN OLEVAN MYRKKYÄ SYÖPÄSOLUILLE.SULFORAFAANI PARANTAA SOLUJEN KYKYÄ SUOJAUTUA VAURIOILTA.SE MYÖS ESTÄÄ SAIRAITA SOLUJA JAKAUTUMASTA JA NÄIN JARRUTTAA SYÖPÄKASVAIMEN KASVUA.MUTTA LÄHES PUOLELTA IHMISISTÄ PUUTTUU GEENI GSTM1 MINKÄ TAKIA HEIDÄN ELIMISTÖNSÄ EI OSAA HYÖDYNTÄÄ SULFORAFAANIA.PARSAKAALISSA TUOTA AINETTA ON ENEMMÄN VAIN NUORISSA ,PIENISSÄ,KUKINNOISSA,EIKÄ NIINKÄÄN ISOISSA ALTAPÄIN KELLASTUNEISSA KUKINNOISSA.- LÄHTEET:WWW.PARSAKAALI.FI/TERVEYSVAIKUTUKSET/SYÖPÄ JILL FULLERTON.SMITH:TOTUUS RUUASTA WSOY 2008 PS.KATSO MYÖS VALKOSIPULIN TERVEYSVAIKUTUKSET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1292656Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/652058Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341770Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1181607
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881074Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917