Olen suunnitellut ostaa Bio Vitan ANGIOBALANSSIA.
Auttaa kuulemma moneen asiaan. Itselläni on ollut syöpä ja on myös aluillaan tauti/sairaus, jota kutsutaan ns. Sjögrenin syndroomaksi.
Onko kenelläkään kokemuksia ANGIOBALANSIN käytöstä????
Angiobalans syöpään
5
4904
Vastaukset
- olen
ostanut nestemäistä hainrustouutetta elokuusta alkaen kun minulla todettiin pahanlaatuinen kasvain keuhkoissa.Se on leikattu ja olen käynyt jälkitarkastuksissakin kerran.Etäpesäkkeitä ei ole missään.Olen lukenut paljon syövän hoidossa käytettävän tätä ja ennaltaehkäisyssä.Itse aion sitä käyttää jatkossakin, on kuitenkin luonnontuote ja tutkittu.Enkä ole huomannut mitään negatiivista sen käytön yhteydessä.
Tietoa tästä saa googlettamalla hainrustouute.Käy lukemassa siellä paljon asiaa tästä tuotteesta.- mistä apu
Kiitos vastauksestasi!
Olen lukenut Bio Vitan sivuilta tästä Angiobalansista ja juuri siksi kiinnostuin. Oli kiva, että kerroit käytöstäsi. Ehkä on monia muitakin käyttäjiä, mutta eivät uskalla kirjoittaa, koska täällä hyvin herkästi aina tuomitaan, jos käyttää muita keinoja kuin lääkärin määräämiä.
Ostin eilen Angiobalansia. Ajattelin aloittaa ensin yhdellä päivässä ja sitten lisätä kahteen. Saanko kysyä, että kuinka sinä aloitit ja montako otat päivässä?!
Sekoitan tuoremehuun, niin ei maistu ollenkaan pahalta. Kuinka sinä?
Ja tuli kyllä mieleeni, että voisi sitä ottaa vaikka sellaisenaan. Ei varmaan tuntuisi miltään, siihen verrattuna, kun lukee noita "kauhukuvauksia" sytohoidoista! En yhtään ihmettele, kun joku kirjoitti, että "sytoja karkuun".
Saanko vielä kysyä, että oletko huomannut itsessäsi/olossasi jotain muutosta? Syötkö muita vitamiineja ja hivenaineita?
Itse syön E-Epaa ja Bio Carnosinia.
Hyvää jatkoa sinulle ja Joulun Odotusta! - aloitin
mistä apu kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Olen lukenut Bio Vitan sivuilta tästä Angiobalansista ja juuri siksi kiinnostuin. Oli kiva, että kerroit käytöstäsi. Ehkä on monia muitakin käyttäjiä, mutta eivät uskalla kirjoittaa, koska täällä hyvin herkästi aina tuomitaan, jos käyttää muita keinoja kuin lääkärin määräämiä.
Ostin eilen Angiobalansia. Ajattelin aloittaa ensin yhdellä päivässä ja sitten lisätä kahteen. Saanko kysyä, että kuinka sinä aloitit ja montako otat päivässä?!
Sekoitan tuoremehuun, niin ei maistu ollenkaan pahalta. Kuinka sinä?
Ja tuli kyllä mieleeni, että voisi sitä ottaa vaikka sellaisenaan. Ei varmaan tuntuisi miltään, siihen verrattuna, kun lukee noita "kauhukuvauksia" sytohoidoista! En yhtään ihmettele, kun joku kirjoitti, että "sytoja karkuun".
Saanko vielä kysyä, että oletko huomannut itsessäsi/olossasi jotain muutosta? Syötkö muita vitamiineja ja hivenaineita?
Itse syön E-Epaa ja Bio Carnosinia.
Hyvää jatkoa sinulle ja Joulun Odotusta!yhdellä ampullilla/pvä.Nyttemmin otan yhden ampullin joka toinen pvä.Otan sen "raakana" ja heitän lasin vettä tai mehua perään.Lisäksi päivittäin otan 1 dl männynhavu-uutetta ja 1 monivitakapseli ja valkosipulipuristeita 1-3 /pvä.Olen voinut fyysisesti koko ajan kyllä ihan hyvin.
Mukavaa ja rentouttavaa Joulun odotusta sinullekin ja hoida itseäsi huolella :)
- jvr
120,000 mg estää syöpäsolujen etenemisen ja uusien verisuonien muodostumisen.
ihmiseen ei normaalisti muodostu uusia verisuonia, mutta syöpäsolut tuottavat niitä levitäkseen.
angiobalans estää kasvainten ja syövän leviämistä juuri tätä kautta.
joten 3-4 ampullia angiobalansia päivässä on paras mitä tästä tuotteesta irti tutkimusten mukaan saa. - P.J.J
SYÖPÄSOLU EI KASVA NUPPINEULAN PÄÄTÄ SUUREMMAKSI ILMAN UUDISVERISUONTEN KASVAMISTA.ANGIOBALANCEN TARKOITUS ON ESTÄÄ JUURI TÄTÄ "KASVUA"JA KASVAIMEN LEVIÄMISTÄ SEKÄ SUURENEMISTA.PARSAKAALIN SISÄLTÄMÄN SULFORAFAANIN TIEDETÄÄN OLEVAN MYRKKYÄ SYÖPÄSOLUILLE.SULFORAFAANI PARANTAA SOLUJEN KYKYÄ SUOJAUTUA VAURIOILTA.SE MYÖS ESTÄÄ SAIRAITA SOLUJA JAKAUTUMASTA JA NÄIN JARRUTTAA SYÖPÄKASVAIMEN KASVUA.MUTTA LÄHES PUOLELTA IHMISISTÄ PUUTTUU GEENI GSTM1 MINKÄ TAKIA HEIDÄN ELIMISTÖNSÄ EI OSAA HYÖDYNTÄÄ SULFORAFAANIA.PARSAKAALISSA TUOTA AINETTA ON ENEMMÄN VAIN NUORISSA ,PIENISSÄ,KUKINNOISSA,EIKÄ NIINKÄÄN ISOISSA ALTAPÄIN KELLASTUNEISSA KUKINNOISSA.- LÄHTEET:WWW.PARSAKAALI.FI/TERVEYSVAIKUTUKSET/SYÖPÄ JILL FULLERTON.SMITH:TOTUUS RUUASTA WSOY 2008 PS.KATSO MYÖS VALKOSIPULIN TERVEYSVAIKUTUKSET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774