crash bandicoot

CBan

Tuota miten tässä pelissä (Crash Bandicoot 1) saa erivärisiä timantteja? Sen tiedän että nuo kirkkaat saa kun pelaa yhdellä elämällä kentän läpi ja saa kaikki laatikot, mutta mistä mä saan noi muut timantit ? Kiitti jos joku vois neuvoo!

6

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaarghhhhhhhhh

ne saa tietenki samalla tavalla. Aläkä väita vastaan koska ite oon ne niin hankkinu. Tai jos ei saa nii sul on joku piraattipeli ja ja piraatit on laittomia joten pidä varasi

• aaarghhhhhhhhh

huom siis mitstä kentästä saa minkäkin väritimantin.
        The Lost City VIHREÄÄÄÄÄÄ,Generator Room Punaineneen,Toxic Waste sininen,Slippery Climb lila,Lights Out violetti The Lab keltainen. NO joo joitakin virheitä varmaa tuli mut noist kentistä ne ainakin saa.

• Nimetön 2

Ne saa samalla tavalla kuin kirkkaat mutta samaa kenttää voi joutua hakkaamaan yhä uudestaan ja uudestaa ennenkuin kaikki timantit saa. Muista kerätä myös molemmat avaimet (Cortex Bonus Rounds).

• CBan

OK, mutta milla tavalla. Olen käynyt samaa kenttää monta kertaa läpi, muuta missä ne laatikot on?

• Nimetön 2
        CBan kirjoitti:

OK, mutta milla tavalla. Olen käynyt samaa kenttää monta kertaa läpi, muuta missä ne laatikot on?

Olet varmaan huomannut esim. ekan saaren tokassa kentässä sellaisen pienehkön luolan jonka keskellä on vihreä timantti joka pienenee kun menet lähelle? Tämän timantin avulla saisi ylhäältä viimeiset kolme laatikkoa.

Samaa taktiikkaa käytetään monessa muussa kentässä. Peliin on kuitenkin tehty niin että niissä kentissä joista saa kaikki laatikot kerättyä saat kirkkaan timantin. Mutta joissakin kentissä (en muista nimiä enkä sijainteja) saat kirkkaan timantin sijasta värillisen.

Eli pelaat peliä normaalisti ja yritä kerätä kaikista kentistä kaikki laatikot. Jos onnistut sinä saat joko kirkkaan tai värillisen timantin. Värillisen saa siis vain tietystä kentästä.

Joissakin kentissä saattaa olla salapaikkoja, joihin voi löytää helposti kunhan pitää silmät auki.

• CBan
        Nimetön 2 kirjoitti:

Olet varmaan huomannut esim. ekan saaren tokassa kentässä sellaisen pienehkön luolan jonka keskellä on vihreä timantti joka pienenee kun menet lähelle? Tämän timantin avulla saisi ylhäältä viimeiset kolme laatikkoa.

Samaa taktiikkaa käytetään monessa muussa kentässä. Peliin on kuitenkin tehty niin että niissä kentissä joista saa kaikki laatikot kerättyä saat kirkkaan timantin. Mutta joissakin kentissä (en muista nimiä enkä sijainteja) saat kirkkaan timantin sijasta värillisen.

Eli pelaat peliä normaalisti ja yritä kerätä kaikista kentistä kaikki laatikot. Jos onnistut sinä saat joko kirkkaan tai värillisen timantin. Värillisen saa siis vain tietystä kentästä.

Joissakin kentissä saattaa olla salapaikkoja, joihin voi löytää helposti kunhan pitää silmät auki.

ok, yritetään uudestaan. kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      701
    Aihe