Ville Valo aineissa linnan juhlissa

HIM fani

Huomasiko kukaan?HIM:in Ville Valo oli aivan tönkkönä siellä ja horjahteli aina hieman naama oli sellainen
,että hihhulihei. Ei kai Ville monen idoli käytä huumeita sillä minä olen aika HIM fani ja kyllä lopetan fanittamisen jos Ville on huumehörhö. YÖK ajatuskin kammoottaa.

14

9475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muka ?

      Ei todellinen fani välitä ulkomusiikillisista asioista, Ville vetäköön mitä haluaa, ei kuulu muille. Eiköhän ihan alkoholi linjalla ollut tuolla linnassa.

    • ituttaa

      ajattelin, että ville on kova jätkä kun vanittaa tapsa rautavaaraa ja Elvistä, mut taitaakin olla pahainen imppaaja... hyi

    • Todellinen HIM-fani

      Ihan varmana kuule ei ollut. Villen imagoon kuuluu olla pikkasen hullu ja kun tarjotaan, niin onhan se kohtelias vastaanottaa alkoholia.

      • Ninaaaaa (myöskin TODELLINE...

        RAISKAUS ? HUUMEHÖRHÖ?.... Huh huh mitä juttuja.. :D... Uskon kanssa että ihan alkoholin vaikutuksen alaisena oli eikä minkään vahvempien aineiden. Tottakai sitä pitää vähän itsenäisyyttä juhlistaa, ei Ville tainnut siellä ainut olla joka oli vähän tokkurassa!..


    • ^anskuliini^

      mieki oon him fani..(: katoin ihan samaa :D sit ku ville oli the voicel vieraana silloki se vaikutti vähän tööt tööt :D

      • haloo?

        Ehkä saatto olla hyvässä juhlakunnossa, mutta sehän on vain hyvä juttu? ;)
        Muistakaa, kuitenki että Ville on Ville!!! Persoonallisuutta kehiin....


    • IKUINEN HIM FANI.

      jaahas on siinnä HIM-fani kerrakseen. :I pää asia että ne tekee hyvää musiikkia. ville valo saa käyttää mitä haluaa, minun puolestani, kunhan musa paranee.

    • Katti

      ... kyllä se ainakin todella mielissään tuntui olevan, kun vihdoin linnaan pääsi, ja jännitystäkin olin havaitsevani. Hyvä niin :)
      Itse olen huumeita vastaan; en silti osaisi ottaa kantaa tuohon, vaikka olisin ollut paikan päällä.

    • Pula-ajan Morrison

      Ville vetää rojua kilotolkulla. Narkkareita musiikkipiireissä paljon, eikä Viiva-Ville tee poikkeusta.
      Nakkikoivet, Andy Mc ja Micael Monroe lienee Suomen tunnetuimmat. Onneksi kaikki fanit ei matki esikuviaan.. Itkekää ipanat mitä tahdotte, totuus ei pala tulessakaan. Tämä viesti ei ole haukkumistarkoituksessa tehty.

      • tiukutauku

        Höpöhöpö, juoppo se on ei muuta!


      • hävetkää

        Viitaten nyt nimimerkin "Pula-ajan Morrison":in viestiin...

        Andy ja Mike eivät vedä kamaa. Ovat kyllä vetäneet, mutta niitä sekoiluja on kyllä selvästi liioiteltu julkisuudessa. Andy ei ole yli kymmeneen vuoteen käyttänyt huumeita, Michael taas ei koskaan ole edes ollut pitkäaikaisessa koukussa, vaikka tietääkseni jäikin joskus yli viisi vuotta sitten huumeiden hallussapidosta. Mike otti kuitenkin opikseen, eikä ole koskaan suositellut huumeita faneillaan tai väittänyt niiden olevan "kova juttu".

        En usko, että Villekään käyttää mitään laitonta kamaa, vaikka en hänen tekemistään ole kovin kiinnostunut, eiköhän hän vain humalassa ollut.


    • KIKKA

      Ville Valo oli tosiaan "hihhuli hei" . Ikävä kyllä. Tuotako tuo julkisuus tekee ???. Avovaimokaan ei päässyt linnan juhliin ??? Miksiköhän oli estynyt???.

      • villevalofani

        Siis ensinnäki ville valo veti röökii vinaa ja sellast HIMin alkuaikoina... mut täs jokune vuos sit se meni amerikkaan vierotushoitoihin, ja tietääkseni ville ei enää ryyppää tai polta röökii. Mut mulle se o kyl iha yks sama mitä se vetää ku se on nii karismaattine ja hyvä laulaa.


    • BLOOD IS LIFE

      Ainakaan Mike Monroe ei mitään huumeita nykyään käytä. Tuskin Ville Valo missään pilvessä siellä oli, alkoholia se oli varmasti juonu. Kyllä se mun mielestä vielä nykyäänkin polttaa ja aika usein ainakin ennen oli joku punaviinilasi kädessä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe