Onkohan sellanen mahdollista että äiti vois aavistaa syntyvän lapsensa sukupuolen? Itse olen pitänyt alusta asti(nyt rv 17)vauvaa poikana vaikka en sitä vielä varmuudella tiedäkkään. Jotenkin vain aina ajattelen pojaksi,puhuttelen pojaksi... Saapa nähdä sitten kumpi sieltä tulee..:)
Sukupuolen
9
730
Vastaukset
- Mimmistiina
..on odotettu poikaa koko ajan. Nyt rv 36. Nimikin ollut valmiina monta vuotta vaikkei vielä lasta yritetty edes! Rakenneultrassa sanoi selväksi pojaksi mutta 4D; ssä epäröi eri lääkäri. En osaa kuvitella itseäni tytön äidiksi.. Vähän pelottaa että miten sitä sairaalassa sitten suhtautuu jos tuleekin tyttö! Tottakai tilanne sitten eri ja omaa lasta rakastaa (toivottavasti) yhtä paljon sukupuolesta riippumatta;)
- tuleva mamma
Hei!
Itse olen vasta rv 7,mutta minulla on tunne että siitä tulee poika,en tiedä miksi,mutta tunne vain on tämä :)- vm73
täällä taas tunne koko ajan , että tyttö tulossa (rv 18 1).
Itsellä kaksi poikaa ja yksi tyttö. Kaikkien aikaan olen tähän asti ainakin aavistanut sukupuolen ihan oikein.
- :-)
mulla oli plussaamisesta asti ihan selvä tunne että poikaa odotan. kattelin pelkkiä poikien vaatteita ja vaunutkin valitsin vähän poikaa ajatellen :) mut sopii ne siis molemmille. tänään sain ultrassa kuulla (vkot 28 4) että odotan tyttöä ;) hihhih.
- miehellä
kummallakin oli ihan poikaolo.
Minulle tehtiin lapsivesipunktio ja kromosomit siis tutkittiin, kysyin sukuluolen, ja tyttö on tulossa! - bloster
Mulla oli alusta asti sellanen olo, että tyttö on tulossa, neuloin vaaleanpunaisia villasukkia ja lapasia ja pipoja. Käytiin 4D ultrassa ja otin sinnekin vaaleanpunaisen dvd-levyn mukaan ja se lääkäri siellä sitten sanoi, että ihan selvä tyttö täällä on! Mutta kaveri ei vielä ole syntynyt (rv41 2) joten jännitys tiivistyy...
- raskaudessa
olin varma, että tulee poika. Niin tulikin. Nyt on taas poikaolo, vielä enemmän kuin edellisellä kerralla.
- tuleva äippä
Minä puhuttelen lastani myös pojaksi. Olen vasta 10 5 viikolla ja minulla on vain nämä omat aavistukset että siellä se pikku "Tapsa" kelluu :)
- isomasu
minulla oli koko edellisen raskauden ajan olo että poika tulee ja pojan nimi oli valmiina..
poikahan sieltä sitten tuli.. ei edes ultrassa kyselty kun olin niin varma..
nyt on sitten niin sellainen olo että tyttö tulee.. tiedä sitten onko se sitten vain siitä johtuva että toivoisin niin kovin tämän olevan tyttö.. vaikka kyllähän se on ihan sama kumpi tulee niin ihan yhtä paljon sitä rakastaa oli se kumpi vaan.. tyttöä ihan rakenneultrassa sitten veikkasivat vaikka eihän se satavarmaa ole..
parin viikon päästä sitten pitäis nähdä kumpi tulee.. hiukan jännittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712601
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454710Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201935Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471