MIETIPPÄ SITÄ KUINKA MONIA SATOJA TUHANSIA IHMISIÄ ON LUULLUT OLEVANSA ALKOHOLISTI.JA myöhemmin ollut rehellinen ja todennut että eläman vaikeudet,masennus, yksinäisyys on ollut syynä päihteitten käyttöön.toivottavasti todelliset holistit pysyvät raittiina, ja muuten yksinäiset ,mielenterveys potilaat,ja muut sairaus käsitteen taakse menevät ihmiset jotka eivät halua ottaa vastuuta omasta saatika lastensa hoidosta.menisivät hoitoon.AA ei voi näitä ihmisiä auttaa.seurustelu ja ystävä kerhot löytyy muualta.
MONI LUULEE OLEVANSA
7
1543
Vastaukset
- miettiä
Asiaa on tutkittu ja todettu, että useimmat alkoholistit lopettavat juomisen omia aikojaan, "hoidossa" olevista 1% enemmän lopetti juomisen kuin AA:n verrokkiryhmässä. Hoito silkkaa rahojenhaaskuuta sen tietävät myös AA:ssa, eivät vaan halua menettää omia suojatyöpaikkojaan!
- töissä?
Siis missä ne AA_laiset ovat töissä, A-klinikoillako? Itsellä meni mielenkiinto käydä kyseisessä paikassa kun terapeutti ei millään suostunut lopettamaan ainaista propagandaansa vaikka rautalangasta väänsin että en halua kuulla siitä klubista yhtään mitään. Lääkkeitä saa ihan terveyskeskuksestakin ja HYVÄ seura on jossain muualla kuin kapakoissa tai seuroissa.
- ei ole AA:n ylläpitämä
AA toimii vertaistuen periaatteella itsenäisesti ei ole sitotunut mihinkään laitokseen taikka suuntaukseen. AA:lla ei ole hoitolaitoksia.
A-kilnikka on yhteiskunnan tuottamia hoitopalveluja.
Katso:
www.aakokoukset.net- herärätysliikkestä
oppinsa kopioinut uskonnollinen liike!
- siis näin:
A-klinikka ei virallisesti ole minkään uskontosuunnan kannattaja koska on valtiollinen. Tosin maassa on valtioja kirkko yhdessä paketissa eli Ev-Lut...
Työntekijät voivat "siviili mininään" olla ihan mitä tahansa. Itsellä loppui A-klinikalla kulkeminen kun kaikki toitottivat AA:ta , siis vaikka aika alkuvaiheessa väänsin rautalangasta terapeutille että olen pakana enkä halua kuulla puhuttavan enää asiasta koska olen siihen perehtynyt. No ei se uskonut, ja viimeisen kerran kun se pois lähtiissäni sanoi: Päivä kerrallaan" tiedustelin milloin hän jää eläkkeelle, jotta voisin sitten taas kokeilla terapiaakin.
AA ei kuulu "virallisesti" mihinkään lahkoon. Jäsenet voivat kaiketi kuulua vaikka muslimeihin, onko heitä muuten mukana? No ei kuulu varsinaisesti asiaan. Noh jokatapauksessa kun noihin mitä lie askeleihin on heti alkuunsa laitettu käsky: "Luovuttaa tahtomme ja elämämme Jumalan huomaan" niin jokainen vähänkään tervejärkinen ei pidä liikettä kuin lahkona lahkojen joukossa.
Elkääkä taas aloittako uskonriitojanne täällä palstoilla, sitä kukaan jaksa seurata.
Ai niin jostain syystä kummankaan AA-lahkon saitilla ei ole linkkiä A-klinikan tai muittenkaan alkoholismista puolueettomasti tai puolueellisesti kertovien tahojen sivustoille. Kertoo aika paljon sekin mistä kana kusee. >:/ - hoitaja
siis näin: kirjoitti:
A-klinikka ei virallisesti ole minkään uskontosuunnan kannattaja koska on valtiollinen. Tosin maassa on valtioja kirkko yhdessä paketissa eli Ev-Lut...
Työntekijät voivat "siviili mininään" olla ihan mitä tahansa. Itsellä loppui A-klinikalla kulkeminen kun kaikki toitottivat AA:ta , siis vaikka aika alkuvaiheessa väänsin rautalangasta terapeutille että olen pakana enkä halua kuulla puhuttavan enää asiasta koska olen siihen perehtynyt. No ei se uskonut, ja viimeisen kerran kun se pois lähtiissäni sanoi: Päivä kerrallaan" tiedustelin milloin hän jää eläkkeelle, jotta voisin sitten taas kokeilla terapiaakin.
AA ei kuulu "virallisesti" mihinkään lahkoon. Jäsenet voivat kaiketi kuulua vaikka muslimeihin, onko heitä muuten mukana? No ei kuulu varsinaisesti asiaan. Noh jokatapauksessa kun noihin mitä lie askeleihin on heti alkuunsa laitettu käsky: "Luovuttaa tahtomme ja elämämme Jumalan huomaan" niin jokainen vähänkään tervejärkinen ei pidä liikettä kuin lahkona lahkojen joukossa.
Elkääkä taas aloittako uskonriitojanne täällä palstoilla, sitä kukaan jaksa seurata.
Ai niin jostain syystä kummankaan AA-lahkon saitilla ei ole linkkiä A-klinikan tai muittenkaan alkoholismista puolueettomasti tai puolueellisesti kertovien tahojen sivustoille. Kertoo aika paljon sekin mistä kana kusee. >:/AA:n perinteisiin kuuluu torjua kaikki ulkopuoliset virtaukset,siksi se ei linkitä sivuillaan muualle.
AA kylläkin on ujuttanut kirjallisuuttaan mm. psykiatrisiin sairaaloihin ja näin kalastelee jäseniä tältäkin sektorilta.
AA pyrkii pitämään itsellään oikeuden määritellä kuka on alkoholisti.
Jos lontoo taipuu,niin lisää liikkeestä seuraavassa:
http://www.orange-papers.org/
- ja sitten vielä
tosi toisinkin päin. Moni luulee pärjäävänsä alkoholin kanssa, kun luulee, että ei ole alkoholisti. Kumpia lie enmmän ja kumpi on vaarallisempaa läheisille ja itselleen?
Mistä löytyisi sellaiset ystäväkerhot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437