Fisher Price-talo

Zimba-83

eli onkos jollain sitä about 100e maksavaa taloa, josta kuuluu aakkosia, numeroita yms. ja minkä ikänen teijän lapsi on, ja onko se sen ikään soviva? onko se sen hinnan arvonen lelu?

3

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitikkä

Meillä ei ole just sitä, mitä tarkoitat, mutta kaikkea muuta FP:n isoa lelua löytyy.

Olen ollut tosi tyytyväinen näihin isoihin pakkauksiin. Mm. parkkitalo ostettiin pojalle joululahjaksi, kun oli 1v5kk. Se kiinnosti heti alussa, kun siinä oli niitä pömpeleitä, joista lähtee ääniä, kun painaa. 5-vuotias isosisko leikki sillä "oikeasti".

Viime jouluna ostettiin FP:n eläintarha periaatteessa nuorimmalle (silloin vain 3kk), sillä leikkivät innokkaasti 4-vuotias isoveli ja 8-vuotias sisko. Nyt kun vaavi on jo 1v, painelee hän innokkaasti eläinten kuvia ja kuuntelee ääniä.

Tänä jouluna meillä on paketissa pienimmälle FP:n maalaistalo. Päiväkodissa on sekä iso- että pikkuveljen osastolla tällainen juttu, ja molemmat tykkäävät siitä. Luulen, että koko lapsipoppoomme leikkii sillä jouluna.

FP:n lelut ovat siis ainakin meillä olleet tosi suosittuja ja onnistuneita valintoja heti n. 1 vuoden iästä alkaen. Ne kestävät (vanha mainoshokema EI MENE RIKKI, EI MENE RIKKI, FISHER-PRICE pitää paikkaansa!), ovat toki kalliita, mutta hintansa väärtejä. Ja kelpaavat monen ikäiselle. Kukin leikkii hieman eri tavalla, ikänsä mukaan.

• todellakin

nämä parkkitalot näin "pitkäkestoisia" leluja, siis meinaan, että jaksavat kiinnostaa jopa vuosia?
        Kenties ajallelen liian "aikuismaisesti", mutta meillä ( 1v10kk ) leikkii kerhossa näillä FP:n parkkitalolla, kodilla ym. MUTTA, MUTTA minä olen hieman aristellut esim. parkkitalon ostoa kotiin, kun olen pelännyt sen olevan sellainen hetken leikki!
        Olisi todella kiva, jos napero leikkisi sillä vuosia, sillä ei oikein ole intressiä ostaa isoa lelua vain nurkan komistukseksi ;)
        Rohkenisikohan kuitenkin... hommata näitä FP:n suurempia kokonaisuuksia?!?

• Nimetön
        todellakin kirjoitti:

nämä parkkitalot näin "pitkäkestoisia" leluja, siis meinaan, että jaksavat kiinnostaa jopa vuosia?
        Kenties ajallelen liian "aikuismaisesti", mutta meillä ( 1v10kk ) leikkii kerhossa näillä FP:n parkkitalolla, kodilla ym. MUTTA, MUTTA minä olen hieman aristellut esim. parkkitalon ostoa kotiin, kun olen pelännyt sen olevan sellainen hetken leikki!
        Olisi todella kiva, jos napero leikkisi sillä vuosia, sillä ei oikein ole intressiä ostaa isoa lelua vain nurkan komistukseksi ;)
        Rohkenisikohan kuitenkin... hommata näitä FP:n suurempia kokonaisuuksia?!?

Maillä on sellainen fisher price learning house. jäpä on 8kk ja kyllä tykkää.. availee postilaatikkoa ovia jne.. se on todellakin pitkäaikainen lelu meinaan siinä on sellanen ränni mihin pudotellaa palloja,radio ym.. vähän isommalleki ukolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe