Myydään sähkökäyttöinen hyvä hierontapöytä kokovartalosolarium uusilla lampuilla.
Hinta yhteensä 1000 E
Sähkökäyttöinen hierontapöytä + kokovartalo solarium
3
1051
Vastaukset
- mp 6762
Hei!
Myyt sähkökäyttöistä hierontapöytää ja solariumia? Miten vanhoja ne ovat ja missä kunnossa? Entä minkä merkkisiä? Missä ne voisi nähdä ja tutkia?- sade 7
Solarium on Philips, yläosa toimii hissisysteemillä. Asiakkaat sanoivat, sitä hyväksi. Ei tule ahdistavaa oloa mitä toiset kokevat kannellisessa solariumissa. Ikää en tarkalleen tiedä, laite on toimiva ja hyvä olen ostanut laitteeseen uudet lamput. Hierontapöydässä en ole huomioinut valmistajan nimeä. On vähän leveämpi kuin käsilevikkeelliset. Käytössä kuitenkin osoittautunut toimivaksi ja hyväksi. Olen teettänyt pöytään uuden verhoilun. On väriltään sammaleen vihreä. Molemmat laitteet on mielestäni oikein hyvät. Laitteet sijaitsevat Tampereella, jos olet kiinnostunut niin laitatko puhelinnumerosi niin soitan Sinulle.
- Marjukka
Hei. Vieläkö tämä paketti myymättä? Onko kuvia? Laitatko postia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001