Sellaista kyselisin että tarviiko olla jo jokin työpaikka valmiina, kun ottaa Working Holiday viisumin, vai voiko töitä hakea vasta paikan päällä?? Kiitoksia jo näin etukäteen jos joku sattuu vastaamaan. Olen menossa Ausseihin 3-4kk:deksi tässä kevät talvella. =)
Working Holiday viisumista????
3
1073
Vastaukset
- Ulla
Hei,
työpaikkaa etsitään sitten paikan päällä joten ei tartte etukäteen etsiä jos ei halua jotain erikoista kuten esim. tekniikan alalta.. :) itsekkin olen australiaan lähdössä 10kk reissulle ja samalla working holidaylla. Olisi kiva tutustua ennen lähtöä ja tavata vaikkapa sitten paikanpäällä :)
Itselläni on matkapäiviksi varattu tällä hetkellä 15.5 mutta näyttäisi että lähden jo maaliskuun alussa.. tarkoitus olis ensin kiertää maailman ympäri ja sitten saapua sydneyhyn..
Hyvää matkaa ja onnea sinulle! - matkakuumetta=D
work & holiday viisumilla ei tarvitse olla paikan päällä toitä. Itse olen lähdössä maaliskuun alussa w&h viisumilla ausseihin. Töitä kyllä löytyy kun käy kyselemässä ahkerasti, ole kuulut :D
- mies24
ausseihin vuodeksi 1.5.07 - 1.6.07 välisenä aikana. Kuulemma aika paljon menee porukkaa sinne w&h kautta. Ja hauskaa tulee oleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201