SE JOKU HYYPIÖHIRVIÖ!!!AUTTAKAA!!!

AvuToNN

Mä oon tässä legenda pelissä siellä yhdessä hallis, missä se joku "hirviöhämähäkki" tulee uudestaan ja se syöksee jotain punasta.. :O Mulla on miekka käytössä. sen tiedän että sitä pitää lyödä sillä miekalla niin että se tippuu, ja tulee (kolmio) pitää mennä vieree ja painaa, niin siltä lähtee energiaa, mutta se aina niin paljon syöksee sitä punasta etä ei pääse millään karkuun.. :O miten saan mentyä tämän ku Energia loppuu kesken?? Onko jotain koodia millä voi ohittaa??? oon viikon yrittäny tätä samaa vastusta, ja mä en pääse ikinä.. :O Tai jotai sellasta koodia ettei energia lopu?? :P AUTTAKAA, kiitos vastauksista! :)

4

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • advis

Ymmärrän tuskasi, matsasin itsekin mokoman otuksen kanssa jokusen tovin ennen kuin se lopulta kellahti viimeisen kerran.

Hirviö tapetaan siis miekalla. Väistele kivipylväitä apunasi käyttäen Amandan iskuja pysyen koko ajan liikkeessä ja huido minkä ehdit aina sopivassa välissä. Kannattaa asettaa tähtäys automaattiseksi niin Lara osuu hirviöön paremmin eikä tarvitse kikkailla liikaa kameran kanssa. Muista pysytellä kaukana alueen reunoista ettet tipahtele kesken taistelun.

Pysyttele melko lähellä (mutta ei kuitenkaan aivan kynsien ulottuvilla) hirviötä, jotta ehdit survaista sitä Excaliburilla aina kun se tipahtaa. Paina hirviön lähettyvillä action-näppäintä kun se on maassa niin Lara iskee. Tämän jälkeen suosittelen pikaista perääntymistä. Jatka samaa strategiaa noudattaen vielä pari kertaa niin pääset eroon riivaajasta.

• apua

Mulla on sama ongelma ton hirviön kanssa kun en saa millään sitä tapettua... Luin kyllä ohjeesi mutta mikä näppäin se action näppäin on mitä pitää painaa kun se hirviö on maassa ja siinä on se kolmio.. pelaan PC peliä..

Kiitos vastauksesta etukäteen :)

• advis
        apua kirjoitti:

Mulla on sama ongelma ton hirviön kanssa kun en saa millään sitä tapettua... Luin kyllä ohjeesi mutta mikä näppäin se action näppäin on mitä pitää painaa kun se hirviö on maassa ja siinä on se kolmio.. pelaan PC peliä..

Kiitos vastauksesta etukäteen :)

Control-näppäin. Ainakin minulla on. Action-näppäin on se näppäin, joka saa Laran tekemään asioita käsillään, kuten esim. tarttumaan jyrkänteen reunoihin tai liikuteltaviin laatikoihin.

• Eeeeetu
        advis kirjoitti:

Control-näppäin. Ainakin minulla on. Action-näppäin on se näppäin, joka saa Laran tekemään asioita käsillään, kuten esim. tarttumaan jyrkänteen reunoihin tai liikuteltaviin laatikoihin.

Myös mulla on PC-versio. Action näppäin ainakin mun pelissä on E-näppäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe