Yks tyttö tykkäs musta ihan selvästi, ainakin vähän.
Siis aikasemmin.
Hän on ihana mun mielestä! Mut en mä viitti millään lähestyy, ei koskaan katsokaan muhun kun mä katson häntä. Tai kääntää pään. Äähääh.. Oon poika jea.
Kiitti ku sain avautua tänne foorumille, joskus on pakko :D Vaikka meitä halveksitaankin! Ja pidetään teineinä. C-moon ME OLLAAN TEINEJÄ! Tosta tuli mieleen, kaikki sanoo et "ne on niin teinejä" siis mitä ihmettä eiks me nuoret olla kaikki teinejä.
Kiva oikeesti
9
573
Vastaukset
- ...
Suomee asustat? ;)
- vaahterasiirappi
Sun mahdollisuus olla se on varmaan 1 kolmesta miljoonasta.
- ...
vaahterasiirappi kirjoitti:
Sun mahdollisuus olla se on varmaan 1 kolmesta miljoonasta.
Mahdollisuus se on sekin
- tyttö15
en nyt ihan tajunnu oliko sun tarkotus kysyä neuvoja ja mihin asiaan mut vastaanpa silti ;P
tämmönen tuli mieleen, että ehkäpä se tyttö kuvittelee, että sää et oo kiinnostunu siitä? ittekki useamman kuukauden kattelin yhtä poikaa, aluksi taisin kuvitella et seki ois ollu kiinnostunu, mutta nyt oon tullut siihen tulokseen, et se oli vaan jotan toiveajattelua ja alan ehkä pikkuhiljaa unohtaa sen. eli siis jos ei mitään "vastakaikua" tunnu tulevan, niin sitä mieluummin yrittää alkaa kattelemaan jotain toista.
muttamutta, jospa yrittäisit jollakin lailla lähestyä sitä? - Noz(
Nokka pystyyn hyvä mies. Mulle on ainakin käynyt usein niin, että alkuun ollessani vasta huomannut jonkun musta hurmaaavan jätkän *lääh* saatan hyvinkin hakea katsekontaktia, hymyillä sille ym. Mutta myöhemmin, kun olen ihastut "syvemmin" tähän, alkaa nolottaa enkä välttämättä enää pysty kohtaamaan ihastuksen katsetta ollenkaan: vaikka kuinka haluaisikin katsoa, tulee hermostuksissaan käännettyä päätä pois... Hmph. Tietysti voi olla, ettei tyttö oo kiinnostunut susta paskan vertaa, mut totuutta tuskin saat selville kysymättä. Tsemppii. 8)
- vaaterasiirappi
Ehkä rohaistun tästä. Totuushan on se, että ihmisiä ei ole niin vaikea lähestyä kuin kuvittelisi; ennakkoluulot on suuret. Ihmiset kuvittelee toisistaan niin paljon väärää! :D ajatelkaa nyt, jokainen ajattelee että "ei tota voi lähetyä kun mitähän sekin ajattelee" mutta sillä toisella on ihan samanlaiset ajatukset jotakuta muuta kohtaan. Ja usein sen jonkun ulkoinen olemus varmaan on just se este, et joku näyttää vaikeasti lähestyttävältä :D noniin jaarittelut sikseen hyvät yöt kaikille ja jeejee moi.
- Muska
Ujouskin voinnut iskeä päälle jossain vaiheessa. Tai minua itseäni alkoi hämmentää asia kun olin ihastunut yhteen poikaan (tai oikeastaan oeln ihastunut vielläkin..) ja huomasin että hän alkoi käyttäytyä vähän eri tavalla jokin aika sitten, vilkuili minua ja tuijotteli vähän turhankin pitkään. En voinut katsoa poikaa silmiinkään tuon jälkeen vähään aikaan kun olin jotenkin niin hämmentynyt. Onpas taas sekavaa tekstiä minulta. :s
- Asiaa!
Niin, tosiaan se voi hyvinkin olla hämmentävää että kun toinen vastaa jtnkin sen toisen katseisiin ja silleen vaikuttaa kiinnostuneelta. Kun ei välttämättä ole edes uskonut että se toinen voisi edes kiinnostua itseensä. (minulla näin. ^^) Ja sitten tosiaan saattaa haluamattaan ruveta kääntämään päätään pois kun toinen katsoo jne. Hassua, miten ihminen käyttäytyykään!
- Muska
Asiaa! kirjoitti:
Niin, tosiaan se voi hyvinkin olla hämmentävää että kun toinen vastaa jtnkin sen toisen katseisiin ja silleen vaikuttaa kiinnostuneelta. Kun ei välttämättä ole edes uskonut että se toinen voisi edes kiinnostua itseensä. (minulla näin. ^^) Ja sitten tosiaan saattaa haluamattaan ruveta kääntämään päätään pois kun toinen katsoo jne. Hassua, miten ihminen käyttäytyykään!
Vähän kuin käyttäytyisi välillä aivan päinvastaisesti mitä oikeastaan haluaisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1113695Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642629Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla332589Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi742402Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "242270Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031350Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6251252Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001045Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421039Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611036