Jatkoa tuohon aiempaan hintavertailuun. Jotkut lääkkeet ja voiteet lienevät edelleen Virossa selkeästi halvempia (tai sitten sen verran erikoista tavaraa, että ei myydä Suomessa). Itse ostan jokakerta Norjalaista Neurogen-käsirasvaa, joka on lahden tuolla puolen noin puolet halvempaa kuin täällä.
Mutta mitä käsikauppalääkkeitä tms. voisi ostaa kotiapteekkiin (ja millä nimellä ehdottamanne tuote tunnetaan Virossa).
Jatkoa: Jotkut ostavat noita Neuvostoliiton ajan peruja (edelleen valmistuksessa) eli käärmesalvaa ja pippurilaastareita? Mihin vaivoihin niitä käytetään ja ovatko olleet tehokkaita?
Käsikauppalääkkeet, mitä tuoda?
5
3643
Vastaukset
- lääkeitäkin ostanut
Eiköhän tämä riipu paljon siitä, millaisia lääkkeitä tarvitse. Itse olen tuonut särkylääkkeitä ja vitamiineja. Ne ovat olleet edullisempia kuin Suomessa. Hammashoitotuotteet eivät ole niin kovin edullisia, joten niitä olen ostanut harvemmin.
Särkylääkkeissä merkittävä ei ole ollut merkki, vaan se, mikä ibuprofeiinia sisältävä lääke on edullisinta ja on sopivimman kokoisissa pakkauksissa. Kannattaa opetella lukemaan tuoteselosteita.- Anonyymi
TARUVAIHU-SAIJALILLE SPRAY -ALLERGIKOILLE, LENTSUUN HEXORAL SPRAY,
FERVEX - PARASETAMOOL LENTSULÄÄKE
- apteekki
asioissa kandee olla tarkkana. Miksi ostaa vieraasta maasta särkylääkettä kun sitä saa halpaan hintaan suomalaisesta apteekista, jossa saa neuvontaa farmaseutilta! Syöttekö kourakaupalla niitä? Ei kai se halvemmaksi voi tulla kun laskee matkat siihen ja matkakulut!
Ibuprofeiini paketti 1,80€ Suomalaisessa apteekissa.- lääkefarmari
Huuliherpes -lääkkeitä saa edullisesti virosta. Hexalin herpesvoiteesta maksoin 2 € (Ülemiste kauppakeskuksen apteekki). Suomessa saman vahvuinen herpesvoide n. 7-9 €. Tunnetummat merkit maksaa Virossakin enemmän, Zovirax muistaakseni 3,5 €.
- Anonyymi
Virosta ei kannata tuoda mitään, ainoastaan huumeita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578930IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661330Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61287- 1091101
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.78939Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60857Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43768MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23676