Mietin, että mitä ostan äidille joululahjaksi. Aikaisemmin olen joulu/synttärilahjoiksi ostanut mm. aino aalto laseja. Vernan laseja.. Viime jouluna kultakeramiikan mukeja pari kappaletta, koska hänellä on sitä sarjaa kahvikupit jne. Onko mitään hyviä ehdotuksia? Vaatteita en osta, kun tosi vaikea ostaa. Hirveän kallista en pysty hankkimaan.
Mitä äidille?
15
7915
Vastaukset
- Jännitystä Jouluun.
On arpoja niputettuna erihintaisiin satseihin. Äidille tarkoitettu arpapaketti maksaa 20€. Veikkaus.fi sivuilta voit katsoa kyseisiä arpapaketteja. Siihen vielä lisäksi, vaikka suklaarasia tai jotain pientä kivaa, niin äitisi olisi melko varmasti ihan tyytyväinen =).
- lahjakortti
suosittu, jalka- tai kasvohoitoon esimerkiksi. Tai johonkin liikkeeseen niin saa ostaa mitä haluaa.
- astioita
kääk.. kai jotain muutakin on kuin astioita ja vaatteita? osta vaikka pöytäliina tai kylpytakki.
vartalonhoitotuotteita, kosmetiikkaa... kynttilänjalka mansetteja niihin...
tossut lämpimät. seinälamppu, jalkalamppukin voi olla huokea.
myssy kaulaliina... dvd-elokuvakin vois olla kiva.- kjt
ostan ainakin itse laukun.
Olkalaukku on yleensä tarpeellinen, ja laukkujahan naisella ei voi olla koskaan liikaa.
Katsoo vaan hieman minkä tyylisiä laukkuja ennestään, ja niiden perusteella valitsee oikeimman mallisen.
Lisäksi hommasin äidin kivistäville harteille lämmitettävän kaurapussin, jonka pitäisi helpottaa oireita.. ja lisäksi vielä ihanat villakotisukat, joissa oli kivat jarrunappulat pohjissa. on aika söpöt ja parkettilattialla turvalliset..
siinäpä mun ideoita..
- ostaja myös
tyylikäs käsi- tai olkalaukku. Nyt on paljon valinnanvaraa.
- alkup0
En oikein mitään laukkua taida ostaa. Hänellä on yksi laukku josta ei luovu ja todella vähän käyttää käsilaukkua. Oikeen mitään pöytäliinaakaan pysty ostamaan kun kotona on vielä hurvattomia penskoja. Heh
- elllu
jos käyttää konetta.
- Tytär84
Ehdotan, että kaavailujesi mukaisesti jätät astiat jo tänä vuonna kaupan hyllylle. Ovathan ne kivoja, mutta jos koko perhe niitä käyttää, eivät lainkaan henkilökohtaisia.
Lahjan valinta lähtee usein budjetista. Itse olen omalle äidilleni ostanut varallisuuteni mukaan kauratyynyn niskaa lämmittämään (14,90), hopeiset korvarenkaat (5,00), vedenkeittimen (~30 euroa), kirjan (25,00) ja setin saippuaa (valmis lahjapakkaus)& lempikaramelleja. Jos tuntuu, että haluat antaa enemmän, anna pari lahjaa. Niin minäkin usein teen - kaksi pakettia on aina kivampi kuin yksi. Aikuisillekin.
Toivottavasti pääset epätoivostasi. - octopussyx
1) Yksi idea voisi olla valokuva, esim. sinusta ja äidistä. Valokuvan voi suurentaa värilaserilla kotona tai kopioliikkeessä suht´ edullisesti. Sitten kehykset siihen halpaliikkeestä.
2) Aforismi- tai runokirja, esim. hieno kirja on Runoista rakkaimmat,toim. Hannu Mäkelä.
3) Scrabble-ristikkopeli (mikäli hähellä on pelikaveri) esim. kirjakaupasta. Sopii ihmiselle jotka pitävät ristikoista/lukemisesta. Peli ei ole kuitenkaan vaikea, ja se sopii koko perheellekin.
4) Pääasia, ettet osta mitään kattilaa tai pannunalustaa...- katrii
äidille voisi ostaa jotain vähän parempaa näin jouluna esim vaikka sellainen nomination ranne koru naisille se keski koko.. ja siihen joku kiva pala. maksaa varmasti alle 40€..
- perhe on ykkönen
Viime vuonna sain mieheltäni ja lapsiltani erilaisen äitienpäivälahjan. Mieheni oli teetättänyt lapsistamme ja koirastamme ihanan taulusarjan. Perheenjäsenemme oli kuvista tunnistettavissa, mutta kuvat oli käsitelty jotenkin niin, että ne olivat enemmänkin taidegrafiikkaa. Kiva muisto, joka ilahduttaa joka päivä. Tällaisen taulunhan voi teetättää vaikka aikuisenakin omasta lapsuuden kuvasta. Äiti taatusti tykkää. Tauluja tekee: www.decomar.fi.
- oiko
www.brunni.fi
- nissinen77
oiko kirjoitti:
www.brunni.fi
Äipälle ostin just vaaleenpunaset reinot. Sopii äipän jalkaan kuin nakutettu. http://www.reinokauppa.fi tuolta löyty!
- äippärä
nissinen77 kirjoitti:
Äipälle ostin just vaaleenpunaset reinot. Sopii äipän jalkaan kuin nakutettu. http://www.reinokauppa.fi tuolta löyty!
Äitienpäivälahjaksi löysin ihanan taulun www.aarrekauppa.net
- bonb
Lahjakortti tai liput johonkin tapahtumaan josta äitisi pitäisi? tuolta löysin paljon hauskoja ideoita: www.mitalahjaksi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203