Ehdin jo tilata pixmaniasta kyseisen kameran ja nyt huomasin, että suomenkielisiä käyttöohjeita on ilmeisesti aika hankala saada...? Olisiko kellään varastossa ohjekirjasta, jonka voisin ostaa? Myös koneella oleva versio käy hyvin.
Powershot S3 IS käyttöohjeet
8
881
Vastaukset
- on.
ne on cd levyllä
- SirWirtanen
Eli siis tarkennetaan edellistä vastausta:
Tulevat laitteen mukana olevalla CD:llä nuo
suomenkieliset käyttöohjeet. - kylmä hiki ottalla...
Pakko kysyä, että tuliko paketti perille ihan ok? Tilasin tuossa aiemmin päivällä saman kameran samasta paikasta, ja nyt alkoi hirvittää kun lueskelin juttuja Pixmaniasta. En tajua miksen ottanut paikasta selvää ennen tilausta, kuten yleensä teen. Taisi iskeä se kuuluisa kamerakuume.
- Pauski
Eli paketti tuli tasan viikko tilauksen tekemisen jälkeen :D
- S3 IS
Pauski kirjoitti:
Eli paketti tuli tasan viikko tilauksen tekemisen jälkeen :D
Kiitos vastauksesta! Täytyy vaan toivoa parasta omallakin kohdalla. Tilauksen vahvistus vaan näyttää kestävän siellä Ranskan päässä...48 tunnin toimitusaika varmaan jää vain haaveeksi.
Oliko hyvä kamera? :) - Pauski
S3 IS kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Täytyy vaan toivoa parasta omallakin kohdalla. Tilauksen vahvistus vaan näyttää kestävän siellä Ranskan päässä...48 tunnin toimitusaika varmaan jää vain haaveeksi.
Oliko hyvä kamera? :)Kyllä tuo kamera on ihan hyväksi osoittautunut (kunhan vielä oppii kunnolla käyttämään). Vahvistus minulla tuli muistaakseni seuraavana päivänä ja sitten kamerasta ei kuulunut mitään ennenkuin se oli suomessa :/ Mutta tuli kuitenkin perille ;)
- kurppako
Pauski kirjoitti:
Kyllä tuo kamera on ihan hyväksi osoittautunut (kunhan vielä oppii kunnolla käyttämään). Vahvistus minulla tuli muistaakseni seuraavana päivänä ja sitten kamerasta ei kuulunut mitään ennenkuin se oli suomessa :/ Mutta tuli kuitenkin perille ;)
Pixmanista tilasin ja istuin 2 viikkoa perse kylmänä.Mutta kamerahan ja muut rojut tuli ja tyytyväinen oon ollut.
- kuvauskuumetta pukkaa :D
Kamera tuli perille ja vielä ehjänä! Noin viikko meni toimituksessa (tilasin 3.päivä ja toimitettiin 9. päivä, välissä viikonloppu). Vähän piti jännittää mutta DHL:n toimituksen seurantapalvelusta näki ajankohtaisesti missäpäin paketti reissasi.
Oon tosi tyytyväinen tuohon S3:een, toimii loistavasti. Ei muuta kuin kuvailemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560