Tällaista kyselisin että koska te ootte alkanut niitä vauvanvaatteita ostelemaan?
itsellä syyhyttäis kauheasti lähteä shoppailemaan mutta ei tiedä oikein että uskaltaako vielä..
asiallisia vastauksia kiitos :)
vauvanvaatteet...
6
618
Vastaukset
- memmulii
Heippa!
Aloin ostella sukupuolineutraaleja vaatteita sinun viikoillasi. Vaunutkin taisin hankkia jo viikolla 20 . Miksi ihmeessä et uskaltaisi alkaa ostella? Minulle ainakin vauvasta on tullut paljon todellisempi kun olen haalinut kaikenlaista pikkuhiljaa... ei tunnu niin kalliiltakaan ostaa vähitellen kun kaikki samasta tilistä. =)- Alkuperäisen tekstin kirjoi...
sitä vain pelkään että jotain vielä voi tapahtua..kohta on kuitenkin puoliväli ja tekisi mieli jotain ostaa..ehkäpä voisin kipaista huomenna ostoksille ja jotain pientä ostaa..:)
- ...
Ostin aluksi vauvan pinnasängyn, patjan, petauspatjan ja petivaatteet raskausviikolla 22..
En halunnut piettää hoppua..Mutta varmuuden vuoksi ostin nämä ensin..
turvakaukalon ostin viikolla 25.
Sitterin, hoitolaukun ja vaunut ostin viikolla 27.
Kannattee odottaa kelan äitiyspakkausta, koska siitä tulee paljon vaatteita matkassa..
mutta huomasin että kelan äitiyspakkauksesta puuttuu pikkuhousut, niitä pitää ostaa.
Sukkia sain pakkauksessa vain kaksi, niitäkin ostan sitten joulun jälkeen, äitiyslomalla.
OSa pakkauksen vaatteista on isoja vastasyntyneelle.Esim.myssy..
Minusta vaatteet kannattee jättää viimiseksi ostettavaksi..muut tavarat eka.
Mutta sekin on vain minun mielipide.
Onnea odotukseen! - ....
... kirjoitti:
Ostin aluksi vauvan pinnasängyn, patjan, petauspatjan ja petivaatteet raskausviikolla 22..
En halunnut piettää hoppua..Mutta varmuuden vuoksi ostin nämä ensin..
turvakaukalon ostin viikolla 25.
Sitterin, hoitolaukun ja vaunut ostin viikolla 27.
Kannattee odottaa kelan äitiyspakkausta, koska siitä tulee paljon vaatteita matkassa..
mutta huomasin että kelan äitiyspakkauksesta puuttuu pikkuhousut, niitä pitää ostaa.
Sukkia sain pakkauksessa vain kaksi, niitäkin ostan sitten joulun jälkeen, äitiyslomalla.
OSa pakkauksen vaatteista on isoja vastasyntyneelle.Esim.myssy..
Minusta vaatteet kannattee jättää viimiseksi ostettavaksi..muut tavarat eka.
Mutta sekin on vain minun mielipide.
Onnea odotukseen!Ei kannete hoppuilla!!
aikaa kyllä on äitiyslomallakin..
jotain pientä alussa ostella..
Kysyä tuttavilta olisko heillä jotain.. - meppe
.... kirjoitti:
Ei kannete hoppuilla!!
aikaa kyllä on äitiyslomallakin..
jotain pientä alussa ostella..
Kysyä tuttavilta olisko heillä jotain..vielä kun omat jalat ja hermot kestää.
Jouluostos rumbaan ei kyllä kannata mennä vauvatavara ostoksille jos ei ole pakko.
Itse olen tehnyt ostokset hyvissä ajoin ja nyt sitten vaan mietin mitä puuttuu (vko38)
Kannattaa kiinnittää huomiota puettavuuteen eli isoja tai avattavia kaula-aukkoja ja tarpeeksi resoreita. Mielummin pikkusen isoa kun liian pientä.
aika ajoissa alotin jo hamstraamisen kun eihän niitä söpöyksiä voinut vaan jättää kauppaankaan :) jossain vaiheessa pidin vauvanvaate vapaan kuukauden ja kiersin kaikki vauva osastot kaukaa.
- joulumamma
mä taisin ostaa joskus 27-30 rvk:lla. Enää 3vk jäljellä enkä mä vieläkin kaikkea ostanu. Pinnasänky ja patja vielä ostamatta, yritän nyt ensi viikolla osta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964