Pelkäättekö

tekin

joskus sitä että kun ette näe ihmistä josta todella pidätte, että mitä jos sille sattuu jotain ja mä en ole sitä nähnyt vuosiin. Itse puhun miehestä johon ihastuin nuorempana ja koin hänet minulle hyvin tärkeäksi, mutta emme koskaan olleet yhdessä, nyt elämä on mennyt eteenpäin ja olen saanut paljon. Yhä edelleen mietin häntä, eikä hän edes asu kaukana, mutta en näe missään, koskaan! Kun nyt edes jossain törmäisi ja näkisi että sillä on kaikki hyvin. Mä en haluaisi lukea lehdestä että sellanen ja sen ikäinen mies ja sille on sattunut sitä ja tätä.
Mutta en voi/viitsi ottaa yhteyttä kun ei kuitenkaan tiedä millaisen reaktion se siinä toisessa saa aikaan, kyllä hänkin minusta piti, mutta aika on sellainen asia mikä muuttaa paljon.Enkä nyt tiedä onko tämä oikea palsta kun ehkä enemmänkin tunnen syvää kiintymystä...

eräs huolestunut nainen :(

2

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ja sydän

Sinä "eräs huolestunut nainen" siellä jossain, niin suuri ja lämmin on sydämesi rinnassa, ihon alla lämpimässä kun se tuol viissii ajatuksia tuumaa..

Minä itse sain karmivalla tavalla tietää ja sitä kautta oppia sen seikan elämästä että JUURI NYT on oikea hetki kertoa toiselle ihmiselle, että HEI! MINÄ NIIN VÄLITÄN SINUSTA. MITÄ SINULLE KUULUU?

Talvisella ja hämärällä uurnalehdolla kun on sitten niin kovin kylmää ja yksinäistä polttaa rakkaalle ihmiselle kynttilää...

Ainoa ihminen ketä sinä "eräs huolehtiva nainen" pelkäät, OLET SINÄ ITSE! Jätä ne kuvitelmat ja Älä pelkää "reaktioita", yms sontaa & mielikuvia mielessäsi. Älä ajattele reaktioita, ajattele sitä ihmistä. Viime kädessä reaktiot eivät ole elämässä koskaan sinun kädessäsi kuitenkaan..

Kukaan ei lyö ihmistä joka on noin myötätuntoinen ja jolla olla tuolla viissiii rakkautta pursuava sydän.

Tänään on oikea päivä kertoa ihmisille että sinä välität heistä.

Voi sinua, kun tietäisit miten hieno ja suloinen olet.. mutta kun että ymmärtäisit että TÄNÄÄN on aina oikea päivä puhua rakkkauden kielellä :)

Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin, olivat valintasi sitten elämässä millaisia tahansa!

• eräs huolestunut nainen

Kiitos sanoistasi, olen pahoillani että menetit rakkaan ihmisen. Hän oli onnekas kun oli joku joka häntä niin kovin ajatteli ja ajattelee edelleen kun käyt häntä muistamassa, silloin hänkin on lähellä sinua.
        Sitä kuitenkin niin harvoin törmää ihmisiin joista tulee tärkeitä ja harmittaa etten nyt ole yhteyksissä tähän mieheen, jotta voisin jakaa molemminpuolisesti ilot ja surut.
        Ehkä vielä...toivottavasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe