On se Ville niin ihana. Se muistuttaa Johnny Deppiä.
Villessä on karismaa.
Ville Valo oli linnan komein
9
891
Vastaukset
- reksumeksuli
se oli NIIN ihana!!
- righttt
oon toivoton villefani, harmittaa ihan vietävästi et missasin sen haastattelun jossa antti lähenteli. Voitteko laittaa linkkiä villen asusta tai jostain.....kiitos
Ihana mies- Hervoton HIM-friikki
Osuitte naulan kantaan! Villen puvusta en pitänyt vain sen takia, että olen Hervoton HIM-friikki, vaan koska se vain oli kaikkein paras. Ville oli komea ja erittäin kohtelias kaikille.
Tuolla jossain on sulle righttt-ystäväiseni video:
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/videot.html - kipkap
Jep Ville oli pienessä maistissa mutta kuitenki ihana itsensä ja oli kiva ku se vihdoin ja viimein linnaan pääsi :) Tässä on ainaki kuvasarja Villestä linnanjuhlissa ---> http://www.seiska.fi/extrat/linna06/kuvagalleria/_a44990/ville tuli ilman jonnaa/
- ....
ehdottomasti. Ihanat hiukset ja hymyili ja nauroikin!
- kumma juttu
Häntä ei lakkaa ihailemasta sitten millään.
Ville ei enää mainettaan pystyisikään pilaamaan. - oikeassa :D
Villessä oli kyllä karismaa vaikka joittenkinkukkahattumummojen mielestä taisi näyttää aineissa olleelta mutta hän ainakin oli persoonallinen. Johnny Deppi muistuttaa kyllä aika-lailla Villeä ja hänhän on Johnnyn fanikin jos oikein muistan :)
- Ihana Ville.
Ihan ylivoimaisesti tyylikkäin ja komein miesjuhlija.
- rigghtt
Hah, en kyllä tajunnu et tarkoittiko toi antti et ville jättää sen tanssimisen antille, vai että ville strippaa ihan antille henkilökohtaisesti :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962