On se Ville niin ihana. Se muistuttaa Johnny Deppiä.
Villessä on karismaa.
Ville Valo oli linnan komein
9
908
Vastaukset
- reksumeksuli
se oli NIIN ihana!!
- righttt
oon toivoton villefani, harmittaa ihan vietävästi et missasin sen haastattelun jossa antti lähenteli. Voitteko laittaa linkkiä villen asusta tai jostain.....kiitos
Ihana mies- Hervoton HIM-friikki
Osuitte naulan kantaan! Villen puvusta en pitänyt vain sen takia, että olen Hervoton HIM-friikki, vaan koska se vain oli kaikkein paras. Ville oli komea ja erittäin kohtelias kaikille.
Tuolla jossain on sulle righttt-ystäväiseni video:
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/videot.html - kipkap
Jep Ville oli pienessä maistissa mutta kuitenki ihana itsensä ja oli kiva ku se vihdoin ja viimein linnaan pääsi :) Tässä on ainaki kuvasarja Villestä linnanjuhlissa ---> http://www.seiska.fi/extrat/linna06/kuvagalleria/_a44990/ville tuli ilman jonnaa/
- ....
ehdottomasti. Ihanat hiukset ja hymyili ja nauroikin!
- kumma juttu
Häntä ei lakkaa ihailemasta sitten millään.
Ville ei enää mainettaan pystyisikään pilaamaan. - oikeassa :D
Villessä oli kyllä karismaa vaikka joittenkinkukkahattumummojen mielestä taisi näyttää aineissa olleelta mutta hän ainakin oli persoonallinen. Johnny Deppi muistuttaa kyllä aika-lailla Villeä ja hänhän on Johnnyn fanikin jos oikein muistan :)
- Ihana Ville.
Ihan ylivoimaisesti tyylikkäin ja komein miesjuhlija.
- rigghtt
Hah, en kyllä tajunnu et tarkoittiko toi antti et ville jättää sen tanssimisen antille, vai että ville strippaa ihan antille henkilökohtaisesti :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348274- 434633
- 344498
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893589- 132833
- 312686
- 372556
- 442353
- 1642043
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise611911