putaansuun puolesta

pari sanaa

kovasti täällä nyt jauhetaan aiheesta lordin poisjäänti linnan juhlista. ja eikös siellä kuitenkin ollut ne kaksi bändin jäsentä bändiään edustamassa??


ettekö te voi ymmärtää, että putaansuu on sanonut jo ajat sitten keväällä, ettei aio näyttäytyä ilman maskia julkisuudessa. hän haluaa suojella yksityisyyttään (mikä on mielestäni kunnioitettavaa ja täysin normaalia).
JOS putaansuu olisi linnaan astunut, hänen naamavärkkinsä leviäisi maailmanlaajuisesti lukuisten medioiden välityksellä ja täten hänet tunnistettaisiin kaikkialla. putaansuuhan toimi tässä tapauksessa vain oman tahtonsa ja periaatteensa saattelemana, joten onko teistä sensaationhakuisista tavispanettelijoista kenelläkään mitään vitun varaa haukkua tai tuomita putaansuun toimintaa ja varmasti tarkkaan harkittua valintaa???
lordihan esitti toiveensa jo keväällä sanoessaan, että astuvat linnaan vain maskit päällä. kun tällaista järjestelyä ei sallittu, päätti mr.lordi olla saapumatta juhliin. se siitä. ei tullut kompromissia.

tällä palstalla taitaa kyllä olla sellaisia takinkääntäjiä ettei mitään rajaa! ensin haukutaan keväällä juorulehdet putaansuun kasvojen paljastamisesta, ja nyt haukutaan putaansuuta luuseriksi vellihousuksi kun hän ei näytä kasvojaan!! miettikääpä nyt itsekin asiaa kaksi kertaa.
toisen valintojahan ei voi tuomita. putaansuu on halunnut pysyä kasvottomana julkisuudessa, ja kaikkiko täytyisi pilata yhden illan takia?!
luulenpa ettei teitä haukkujia todellisuudessa harmita tässä yhtään mikään muu kuin se, että nyt ne kasvot jäivät sittenkin näkemättä. ja täällä te yritätte tehdä putaansuusta syntipukkia samalla kun piilotatte todelliset frustraationne karjumalla täällä siitä, kuinka epäkunnioittavaa se on jättää menemättä linnaan!
on se niin helppoa kun ei tarvitse seisoa sanojensa takana. putaansuu ainakin seisoi. kyllä ne pellet taitaa sittenkin olla täällä eikä sen kuuluisan maskin takana.

5

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaa

      mä vaa ihmettelen sitä, et miks lordi ei olis voinu mennä linnan juhlii? jos syy on se että sen kasvot nähdään nii se on huono tekosyy...koska sen kasvot on julkisuudes jo esitetty aikoja sitte ja yli puolet suomalaisista kyllä tietää minkä näköinen se lordi on....

      Mutta jokainen taaplaa tyylillänsä...

    • joulu muori

      Ymmärrän miksi ei lähtenyt, ja kaksi jos yhtyeestä mukana on hienoa että osallistuivat.
      Ja heidän kasvojaan kun ei tunne, niin jää tuo yksityisyys heille edelleen.

      Ja ne tosiaan jotka seiskaa vastaan olivat on nyt parjaamassa Lordia.

      Täytyy sanoa että Lordi ei olisi ilman voittoaan kutsua saanut.
      Ja se mikä voitto heille tuli keväällä on ainutkertainen, mihin kukaan ei ole ennen pystynyt.

    • mulkerohan mie

      ei oo Putaansuu isänmaallinen kun ei naamaansa tohdi (raukka)näyttää jumaliste luulis senverran arvostavan ukkiemme tekemisiä että menis linnanjuhliin ja olis kuin mies!paskamaha se on koko jätkä!huom kaikki sen kadulla tunnistaa tänäpäivänä!

    • Laardi-Lordi

      Tomi Putaansuu on oikeasti peitenimi.
      Maskin takaa paljastuu somali-mies. Mikäli lurppahuuli paljastuisi, levynmyynti kärsisi.
      Abdullah on etunimi.

    • karnevaalit

      Mikä ylijumala itse Mr.Lordi on vaatimaan? Siinätapauksessa järjestettäköön ensivuoden linnanjuhlista karnevaalit! Kukin kantaa päällään kantamaansa naamiaisasua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe