Voiko marsuja ruokkia,pitää sylissä tms. jos on itse vesirokossa vai tarttuuko se marsuihinkin??
Mulla vaan on vähän
3
200
Vastaukset
- Miapöö
Kun on esim kuumeessa, sillon ei suositella pitävän marsuja sylissä. Miks pitäisit kun olisit vesirokossa? Vai onko pakko pitää? Ite en pidä kun olen kipeenä.
- Sunnikka
Ihmisen bakteerit ja sairaudet eivät kovin helpolla tartu muihin eläinlajeihin, koska siinä tapauksessa pitäisi tapahtua jonkinlainen mutaatio, jotta bakteeri/virus (vähän termit hukassa) pystyisi monistumaan ja elämään marsun kehossa.
Mutta miksi altistaa marsu sairastumisen vaaralle? Eli suosittelen ettet pidä marsuja sylissä ellei ole aivan VÄLTTÄMÄTÖN pakko. Enkä tarkoita tällä "pakko nyt kun haluan pitää" ajatusta. - se sama...
Sunnikka kirjoitti:
Ihmisen bakteerit ja sairaudet eivät kovin helpolla tartu muihin eläinlajeihin, koska siinä tapauksessa pitäisi tapahtua jonkinlainen mutaatio, jotta bakteeri/virus (vähän termit hukassa) pystyisi monistumaan ja elämään marsun kehossa.
Mutta miksi altistaa marsu sairastumisen vaaralle? Eli suosittelen ettet pidä marsuja sylissä ellei ole aivan VÄLTTÄMÄTÖN pakko. Enkä tarkoita tällä "pakko nyt kun haluan pitää" ajatusta.Mutta voinko silti ruokkia,eiväthän kultani muuten saa syömistä?? Tuo sylissä pitäminen ei siis ole pakollista,ajattelin vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372