Eli jos käytätte tuota suomi24 treffit palvelua niin minkälaiset ilmoitukset te huomioitte, koska minä en saa viestejä sieltä.. Mitä tulisi tehdä että joku vastaisi?
lukekaas taas tytöt
8
812
Vastaukset
- JJK90
Ehkä oot vaan niin naurettava tyyppi ettei kukaan noteeraa sua :D
No ei vaiskaan,mikä tyyppi sää oikein olet kun vaikka kuinka etsit ja vaikutat ihan järkevältä tyypiltä niin kukaan tyttö ei sinusta kiinnostu,kummaa :/ - Muska
Hus ulos niitä tyttöjä etsimään eikä netistä! Paljon paremmat mahdollisuudet on kun kasvotusten tyttöjen kanssa juttelet mielummin. :)
Mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni.Jos ei pääs 10 metrii lähemmäs yhtäkää tyttöö, ni miks kannattas enää ees yrittää.... Epätoivo tulee ja tulee jäädäkseee.
- Asiaa!
Tassu89 kirjoitti:
Jos ei pääs 10 metrii lähemmäs yhtäkää tyttöö, ni miks kannattas enää ees yrittää.... Epätoivo tulee ja tulee jäädäkseee.
No, tuskin niitä tyttöjä mikään magneetti kenttä ympyröi, kävelet vaikka ensin ohi ja sanot moi. Kyllä sitä pääsee lähemmäs kuin kymmenen metriä. Ja varmasti joku löytyy, kun noin mukavalta vaikutat. Tosin, jos nyt rupeat rypemään jossain epätoivossa niin et varmasti löydä ketään. Ja nyt siis ULOS tuonne oikeaan maailmaan, jätä tietokone siihen ja ulos kaupungille kävelemään ja tiirailemaan tyttöjä.
Asiaa! kirjoitti:
No, tuskin niitä tyttöjä mikään magneetti kenttä ympyröi, kävelet vaikka ensin ohi ja sanot moi. Kyllä sitä pääsee lähemmäs kuin kymmenen metriä. Ja varmasti joku löytyy, kun noin mukavalta vaikutat. Tosin, jos nyt rupeat rypemään jossain epätoivossa niin et varmasti löydä ketään. Ja nyt siis ULOS tuonne oikeaan maailmaan, jätä tietokone siihen ja ulos kaupungille kävelemään ja tiirailemaan tyttöjä.
Miäs silloin pitää tehä? Ja musta ei vaa oo siihen et lähtisin nolaam aa itteeni, kaupungilla ei liiku kivoi tyttöi, ja et tiiä miten vammasena ja rumana mua pidetää tääl.. Et tiiä miten mun maine on mustattu..
- Muska
Tassu89 kirjoitti:
Miäs silloin pitää tehä? Ja musta ei vaa oo siihen et lähtisin nolaam aa itteeni, kaupungilla ei liiku kivoi tyttöi, ja et tiiä miten vammasena ja rumana mua pidetää tääl.. Et tiiä miten mun maine on mustattu..
Ksokaan ei saa luovuttaa. Tolla asenteella et varmasti koskaan saakkaan ketään. Eikä kannata yleistää, "kaupungilla ei liiku kivoja tyttöjä". No lähde nyt jostain edes katsomaan! Ei sinun pakosti tarvitse heti kimppuun hyökätä. :D
Ja nolaamaan itsesi? jos muka maineesi on jo mustattu niin miten voisit nolata itsesi? :D Tee niille selväksi millainen ihminen sinä OIKEASTI olet. Kai he pitävät sinua "vammaisena" ja "rumana" niin kuin sanoitkin jos eivät koskaan ole tutustuneet sinuun. Asennevamman voi korjata, ja suosittelisin että viellä tässä vaiheessa kannattaisi. - JJK90
Muska kirjoitti:
Ksokaan ei saa luovuttaa. Tolla asenteella et varmasti koskaan saakkaan ketään. Eikä kannata yleistää, "kaupungilla ei liiku kivoja tyttöjä". No lähde nyt jostain edes katsomaan! Ei sinun pakosti tarvitse heti kimppuun hyökätä. :D
Ja nolaamaan itsesi? jos muka maineesi on jo mustattu niin miten voisit nolata itsesi? :D Tee niille selväksi millainen ihminen sinä OIKEASTI olet. Kai he pitävät sinua "vammaisena" ja "rumana" niin kuin sanoitkin jos eivät koskaan ole tutustuneet sinuun. Asennevamman voi korjata, ja suosittelisin että viellä tässä vaiheessa kannattaisi.Jos ne menee karkuun niin juokset perään :D
Muska kirjoitti:
Ja nolaamaan itsesi? jos muka maineesi on jo mustattu niin miten voisit nolata itsesi? :D Tee niille selväksi millainen ihminen sinä OIKEASTI olet. Kai he pitävät sinua "vammaisena" ja "rumana" niin kuin sanoitkin jos eivät koskaan ole tutustuneet sinuun. Asennevamman voi korjata, ja suosittelisin että viellä tässä vaiheessa kannattaisi.Mut mitä sitte sanotte jos vaihan paikkakuntaa ja kaikki alkaa toimimaa sen jälkee? Nii mitä te sitte sanotte? että olin oikees ja se johtuu vaa siitä et elän täs paskakyläs jumalan selän takana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691